HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Izéhozé...

Patkááány 2009.03.30. 22:18

Az előbb írtam egy bejegyzést, amit egy az egyben kitöröltem. Félig azért, mert nem egészen úgy látom a dolgokat, és kissé eltúloztam mindent, félig pedig azért, mert (és ilyet tőlem ritkán fogtok olvasi-hallani) etikátlan volt. Zoli volt a témája, és nem igazán értem magam. Mást sem. Örülnöm kéne annak, amim van. Örülök is. Örülök, hogy Gábor mostanában egyre normálisabb, nem a pia a fő mozgatórugója, sőt ő cseszte le a legjobb haverját, amiért hétvégén úgy viselkedett, ahogy (nem tudom, nem voltam ott, de Gábor beszámolója alapján a srác már több volt, mint szánalmas). Odaadó, mindent megtesz azért, hogy együtt maradjunk, és amikor ilyen, akkor imádom. Viszont bennem van a félsz, talán jogosan, hogy ez megint csak egy átmeneti állapot, és majd ugyanott fog folytatódni minden, ahol abbahagytuk. Akkor viszont már nem lesz menekvés, nem leszek gyenge. A suli meg olyan, amilyen. Elvileg ma szavazták meg, hogy lehet-e nekünk, nagykorúaknak bagózni. Holnap úgyis Révai (továbbiakban néhol Carlos) lesz az ügyeletes, jippí! Az üvegesek a hét közepén jönnek megcsinálni a múltkor kitört ablakot. Hajfestéket kell vennem, kékesfeketét. Jövő héten húsvét, asszem tavaszi szünet is. Lesz időm pihenni? Frászt. Szerintem megyünk mamáékhoz, nem is baj. Anyáék lecserélték a Tankot (khocccsi), kiderült, hogy Katalinának volt spórolt pénze, és használt autót is beszámítottak (ez se új), úgyhogy most a nagy zöld Tank helyett van egy nagy, ezüst Apahajónk. Ki kell majd pucolni, egyébként baromi jól néz ki, meg kényelmes. Pedig már rákészültem, hogy érettségi után valamikor a Tankon tanulok meg vezetni, és akkor Isten óvja a környékbelieket! Rozival is közveszélyes vagyok, hát még egy ekkora batárral! Az viszont őszintén megnyugtat, hogy nem kellett rá hitelt fölvenni. Vajon én majd megengedhetem magamnak, hogy spóroljak másik kocsira? Úgy értem, miután kiküszöböltem az éhhalált, van pár rongyom amit fölvegyek, a saját lakásomban tengessem mindennapjaim, és nem kell minden nap tövig rágnom a körmeim, hogy mikor rúgnak ki... marad elég pénzem a kisebb szükségleteim kielégítésére? Egyébként ma asszem volt egy nem akármilyen pálfordulásom. Srácok, én gyereket akarok. Nem most, majd... de akarok. Kislányt. És ő is Szilvi lesz, mert ilyen egoista dög vagyok. De vajon meg fogok tudni adni neki mindent? Mert kopasz picsára nem fogok szülni, így is most egy osztálytársnőm azért megy el magántanulónak, mert terhes, de a barátja már hetek óta elhagyta, albérletben él a szüleivel, állítólag ő tartja el kb. az egész családot a diákmunkával... jó, ennek talán a fele, ha igaz, mostanában reneszánszát éli körülöttem a pletyka, de legalább értesülök erről-arról. De addig is: felvesznek az egyetemre? És ha addig meggondolom magam, és nem Keszthelyet pályázom meg elsőnek? (Emese, ne tekerd ki a nyakam!) Lesz állásom? Szeretni fogom? Milyen lesz az elkövetkező kb. ötven évem? Lesz férjem? Vagy váltogatni fogom az élettársakat párévente (bánom is én, csak úgy nézzek ki, hogy ha ezt hozza majd a jövő, megtehessem... szóval még tíz év múlva kérjék el a személyimet, ha cigit veszek!)? Hol fogok élni? Azt vallom, hogy mindenki a saját sorsának a kovácsa, de ebben azért sokminden szerepet játszik. Jókor kell lenni jó helyen. Nincs megírva semmi, mi írjuk meg, de néha, néha sokszor mások is bele-belefirkantanak. Vagy akár egész fejezeteket írnak át, de a toll a mi kezünkben van, és soha senkinek nem szabad átadnunk!

Címkék: filozófia Élet

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr466149490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Janka 2009.03.30. 22:25:50

Csinálj pro&kontra listát. Most viccen kívül. Írd össze, hogy melyik döntésnek mi az előnye és a hátránya, lehet, hogy segít, ha így összegezve látod majd a tényeket.

deTo 2009.03.30. 22:46:45

Az a baj, hogy tudom hogy mit akarok, de magamnak se merem bevallani. Azért töröltem ki az előző bejegyzést is.

deTo 2009.03.30. 22:47:31

De egyébként köszönöm, jó ötlet, holnap minden esetre megcsinálom, úgyis hihhhetetlenül színvonalas és érdekes óráim lesznek!

Janka 2009.03.30. 23:06:34

Na, akkor még épp időben írtam... már ha épp időben. :) A lista meg már csak azért is jó dolog, mert amit szeretnél, az nem biztos, hogy jó... de én nem akarok beleszólni, csak kéretlen tanácsokat adok. :)

Deto 2009.03.31. 11:41:28

A tanács jó, az a fontos. :) Csak tévedtem, ha hajtós óráim vannak, úgyhogy elnapolom. :)

Janka 2009.03.31. 16:41:17

Akkor ezentúl is 'belepofázok' :D Ja és bocsi, hogy ma olyan szétszórt voltam, csak megpróbáltam kb. háromfelé figyelni és nem igazán ment. :)

deTo 2009.03.31. 18:30:07

Semmi gond, láttam épp telefonálsz, meg Nettit vártad, nem akartam zavarni. :)d

Janka 2009.03.31. 18:34:03

Nem zavartál volna, egyszer jó lenne összeülni amúgy. :)

deTo 2009.03.31. 20:06:00

Jajaja, erre már én is gondoltam... egyeztetünk majd, jó?
süti beállítások módosítása