HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Tévé

Patkááány 2009.03.09. 20:44

Régebben szerettem, mára megutáltam. Nemrég újat vettünk, tizenhét év után először. Szép, plazma. De szerintem ki kéne cserélni, mert ahogy az egyszeri nénike mondta a karikatúrában: ebbül ügön-ügön unalmas műsorok gyünnek! Vegyük csak sorra a mindenki által ismert kereskedelmi csatornákat: reggel valami 70 IQ-soknak szánt bevezetőműsorral kezdenek (a legaljánál előtte televíziós vásárlást tekinthet meg a nagyigényű néző), utána betelefonálós cucc gagyibbnál gagyibb kérdésekkel, majd sorozatok szigorúan tizenketteskarikával, mert minden ötvenedik részben kap valaki egy puszit, majd a déli híradó, aztán még szánalmasabb sorozatok, főleg Dél-Amerikából, mert a népnek ez kell: ami a saját, unalmas kis életéből kimaradt, azt bepótolhatja virtuálisan, hogy a legtöbb magyar asszony, miután férje hazatért a munkából vagy kocsmából, olyan kérdésekkel zaklassa őt, hogy "Te Józsi, te miért nem hozol nekem soha virágot? Miért nem bókolsz nekem?" A férj erre legyint, vagy ráförmed csóri nejére, hogy állítsa le magát. Szerencsére úgy nőttem föl, hogy a mi családunkból ez kimaradt. Szóval a családi vígjáték, romantikus, latin-amerikai szappanoperák után jönnek a híradók, időjárás-jelentések, sporthírek, majd a magukat közszolgálati magazinoknak nevező műsorok, amik fő témája az, hogy melyik ribanc vetkőzött le legutóbb. Egyszer láttam egy riportot eggyel, aki azt nyilatkozta, hogy mivel fogadott a barátnőjével, el kell utazniuk Dominikára egy hétre, ami fél millió forintba kerül. A csaj valódi foglalkozása pincér (kivételesen tényleg az, asszem egy étteremben), és (kapaszkodjatok meg!) azt mondta, hoigy ő egy egész hónapot is képes dolgozni fél millió forintért! Na mondom hogy baszd meg... ha olyan nagy lenne itthon a jólét, hogy egy suttyó pincér havi bére fél milla lenne! Máris átképeztetném magam! Ezt követi az emberek százezrei által csorgó nyállal bambult Barátok közt, esetleg/utána valami más, külhoni teleregény. Hol van már a Dallas vagy a Szomszédok... most nagy divatjukat élik a főzőműsorok, ahonnan emberfeletti teljesítmény lenne a bunkó kommentátorokat kihagyni. Ezek után néhol valami középkategóriás akciófilmet vagy erotikával túlfűtött szart vetítenek, majd ismétlések, himnusz, és adás vége. Másnap kezdődik az egész elölről. És úgy látszik, a magyar népnek ez kell. Persze az összes műsort szigorúan megspékelik reklámokkal, minden csatornán (tisztelet a kivételnek, lásd m1). Még nem ejtettem szót a tematikus csatornákról: zenetévék, rajzfilmek, ismeretterjesztő, stb. Itt még némelyiken találni érdekes néznivalót, de az is ritka. Én a magam részéről néha a Viasat History-t nézem, esetleg a Spektrumot, ha van valami, ami leköt. Ebéd közben Comedy Central, ahol Simpson családot vagy Az én kis családomat bambulom. Számomra ennyi a tévé, napi maximum egy óra. Amikor kicsi voltam, meg voltam veszve a reklámokért, nem tudom hogy miért... azt hiszem, akkoriban érdekesebbek voltak, vagy legalábbis jobbak... és öt reklámból négy nem arról szólt, hogy vegyél fel hitelt, mert alacsony a törlesztőrészlet. Ja, aztán amikor még egy alsós vonalas füzet megvásárlásáért is a nem mondom melyik bank gyorskölcsönéhez folyamodsz (mert végre találtál egy helyet, ahol olcsón megszerezheted a tanszereket), és vidámat tolod a bevásárlókocsit a Tesco-ban, eszedbe sem jut, hogy a baziolcsó ötven forintos füzet igazából saccperkábé kétszáz forintodba fog kerülni, mert a hitelt törleszteni kell, és ott van a kamat, a THM 243,3% és még sorolhatnám. Nem is szólva az idegesítő reklámokról (apa, Buksi kiszökött! és társai). Amikor ezt a megfázás elleni szart nézem, mindig eszembe jut, hogy reagálna egy ilyen felkiáltásra drága apukám: megvakarná a hasát, és a legnagyobb nyugalommal kijelentené, hogy kutya az, nem hülye, visszatalál. A másik favorit a Robitussin, vagy hogy a frászba kell írni. Azt a kislányt szervenként eladnám, annyira idegesítő a feje és a hangja (meg a stupidsága). Az előkelő harmadik helyet foglalják el a tamponreklámok: előttük nem is tudtam, hogy az emberi vér kék színű. Nekem piros, és szerintem a többi embernek is. A slussz poén az, hogy (gusztustalan rész jön) az ilyen reklámokban minden nő egyszerre mensturál, és hogy ilyenkor fejjel lefelé lógaszkodva kell aludni (hány országban kínoztak így a történelem során embereket...), vagy ugrálókötelezni, esetleg nyolcvanszor visszamászni a retyóra, hogy ki tudd cserélni. Nem azért, de ha tampont kell cserélni, úgy értem tényleg ideje, akkor az nem egy nagy wasistdas. Tele van a doboz ilyen és ehhez hasonló idióta hirdetésekkel. A kitalálóik azt hiszik, hogy mennyire frappáns és divatos dolgot találtak ki. Egy szart! Az egyik mobilhálózat reklámjában láttam még anno, hogy szüreteléskor a lányok mezítláb taposták a szőlőt (ki a picsa ér rá ilyenekre?! mi valahogy mindig présgéppel nyomjuk, illetve a férfiak, a nők addig mást csinálnak, szüretkor van elég meló), de kikenve-kifenve, a legújabb divat szerint öltözve. Sok pesti barom, mit sejtenek azok az ilyen munkákról...! A tévé a legnagyobb népbutító eszköz az emberiség kezében, bár lassan szerintem az internet átveszi a helyét, ha még ez esetleg nem történt meg. És most jönnek a körkérdések: szerintetek mik a legidegesítőbb műsorok és reklámok? Vagy mik a legjobbak? Egy kis pozitívum a végére: a legjobb reklám szerintem a Soproni. Egy gondom van vele: amikor a srác mondja, hogy "mindenki érti, mire gondolok, amikor azt mondom: anyám tyúkja", akkor miért kakast mutatnak? Ezt valahogy nem értem. De majd figyeljétek meg, tényleg kakas! :D Szóval várom a hozzászólásokat!
Amúgy a hétvége jó volt, Gáborral minden oké. Tényleg kezd táltosodni. Szeretem.

Címkék: tv reklám

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr816149502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszu 2009.03.09. 21:09:14

a Sopronis reklám tényleg királylányos:D BK OFF sztem szar... főzősműsor is OFF helyszínelők ON (L)

deTo 2009.03.09. 21:12:23

A helyszínelők tényleg jók! De nekem csak a sima meg a miami jön be. A nyújorki meg az enszíájesz nem.

About a girl 2009.03.09. 21:13:28

Örülök, hogy Gáborral minden oké.:) Én már évek óta nem nézek tévét, kb. mióta koleszos vagyok. Ha hazajövök, akkor is inkább netezek vagy DVD-zek. A reklámok nagy részét utálom. Amikor olvastam a kérdésed, hogy sztünk mik a legjobb reklámok, rögtön a sopronis ugrott be. Eddig egyszer láttam, szal nem tűnt fel a kakas, viszont az egész tetszik. Főleg a vége, hogy nálunk élnek a legszebb nők. :D A többiről nem tudok nyilatkozni... bár van néhány könnyfacsaró. Pl. az egyik macskatápos reklám. Nincs benne semmi extra, csak a végén felsorolják, hogy milyen típusúak vannak. Kifejlesztettek külön érzékeny gyomrú macskáknak valót is. Ezen sírtam. xD

deTo 2009.03.09. 21:18:09

Kíváncsi vagyok, az állateledeleket ki kóstolgatja meg, hogy tényleg olyan-e az ízük... nekem ezért nem tudnának eleget fizetni. :D

Janka 2009.03.09. 21:46:20

Bátyámmal kiskorunkban elég sok macskakaját kipróbáltunk. :) Igaz, azok csak száraz tápok voltak, a konzervkaját sosem mertük megkóstolni. Egyébként a CSI tényleg királyságosság, én leginkább a CSI Las Vegas-t szeretem, csak a viasat még nem vette meg az utsó, kilencedik évadot, és most kezdik az elsővel... a Miami nem annyira a szívem csücske, a nyújorkit szerettem, de azt nem látom sűrűn. Az NCIS meg szerintem egy rakás szar. Ja és Soproni reklám rulz, lám, kulturáltan is lehet szeretni Magyarországot.

deTo 2009.03.09. 22:09:03

Lehetni lehet, de vannak, akiknek semmi sem szent. Valahol mégis igaz... íme: "Nincs karikás ostorom, nem vagyok betyár és nem hordok bő gatyát. A világ egyik legszebb és legnehezebb nyelvét beszélem, s rajtam kívül még több millióan értik, hogy mire gondolok, amikor azt mondom: Bokros-csomag. A hírnevem megelőz, ha külföldre megyek és szinte már örülök, hogy ha a turisták összekeverik Budapestet Bukaresttel. Megvetéssel gondolok Győzikére, Horváth Ágnesre, Pákóra és az egész képviselőtestületre. Nem szeretem a parlamenti közvetítést, a sárga combino-t, a szegfűt és a narancsot se. Itt élek Európa szívében, mégis azt mondják, el lehet innen menni. Bürokráciában mi vagyunk a császárok, és igenis.. nálunk vannak Európa legnagyobb adóterhei... Magyarország, én most leiszom magam...." És milyen íze volt a macskakajának?

mindenkeppen 2009.03.10. 00:33:40

tévé nem tévé. néha kell. ahogy összehozta régen a családokat, sőt még a szomszédokat is az volt az igazi. ma már tényleg minden a reklámokról szól. az hogy ki kóstolja meg a macskakaját, lassan már nem fontos, az a lényeg hogy megvegyed. ...egy jó kis szociológiai tanulmányt olvastam talán angliából, ahol különböző tv csatornákon egymástól különböző, de azonos dolgokat reklámoztak. és láss csodát, az árucikkek fogyásából jól vissza lehetett következtetni, hogy egy-egy városrészben, vagy akár egy-egy bolt típusban vásárlók mit néznek otthon a képdobozukban. szívem szerint reklámmentessé tenném a televíziót. de akkor ki tudná megfizetni a vételét. csődbe mennének a televíziós társaságok, a tévé gyártók. kuriózum lenne a tévé. újra összejönnének a barátok, a szomszédok egy kis tévénézésre. együtt néznénk a fene nagy demokráciánkban azt az egy csatornát. ismét közösség lennénk.

Janka 2009.03.10. 07:34:37

Elég ratyi, de a macskák szeretik, szóval lehet benne valami. :) Egyébként ezért az átírt sopronis reklámért nem vagyok oda. Végre egy reklám, amiben megmutatják, hogy miért lehet még szeretni az országot, erre egyből rá kell tenni egy lapáttal. Lehet, hogy én vagyok naiv meg optimista, de ezt túlzásnak tartom.

todella kaunis 2009.03.10. 11:50:41

Nem mindegy, h plazma v LCD... ;)

deTo 2009.03.11. 08:08:58

Mindenképpen: van abban valami, amit mondasz. Janka: jogos... csak tudod a csőcseléknek mindig kell valami, amivel rávilágítanak az ország problémáira, de egyébként a kisujjukat se mozdítják azért, hogy valami megoldást keressenek... nem csak a Parlamentben hülyék a magyarok, hanem már lassan az egész országban. Lí: basszus, nekem egyremegy. LCD.

VámpírAngyal 2009.03.11. 09:31:32

Nem nézek tv-t! Vannak vicces jó kis reklámok,de azokat is neten szoktam nézni! Sztem a Sopronis reklám nem jó, egyrészt koppintás másrészt nem mond semmi újat a magyarokról csak a szokásos általános dolgokat, pedig mi sokkal többek lennénk ennél! Amúgy a kedvenc söröm a Soproni!:P Az NCIS meg sztem tök jó!:D És örülök h Gáborral okés minden!:)

Deto 2009.03.11. 13:26:12

Koppintás? Melyikről? o.O

VámpírAngyal 2009.03.12. 11:05:55

http://www.youtube.com/watch?v=BRI-A3vakVg Ez az alapötlet, csak a miénk nem lett ilyen vicces csak sablonos!

Janka 2009.03.12. 13:13:43

A kanadai valószínűleg azért viccesebb, mert szerintem a Sopronis egyáltalán nem viccesnek készült.

deTo 2009.03.12. 17:04:01

Janka, ez igaz. De sajnos nem hiszem, hogy sokmindent elértek volna vele, úgy értem a népünk nagyrésze pesszimista, és nem tudja vagy nem is akarja értékelni azt, amit azért még lehetne, sőt kéne.
süti beállítások módosítása