HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Rémféjsz meg hétvége

Patkááány 2009.02.16. 22:18

Újra blogolok. Közkívánatra is, meg saját magamnak is. A hétvégén megesett a régen vált Hellmásín koncert, a Péló Barnák nem, de a Hubertusok alacsonyan szálltak (Gábor elejtette a tőlem ajándékba kapott nagy üveg agancsos kólát, de már csak röhögni tudtam rajta), Gáborral most ismét hullámhegy van, de sajna még most is azt mondom, hogy már túl sok volt a hullámvölgy, bár most tényleg minden szép és jó. Márciusban lesz Majmoson Zakata koncert. Gyapjasfalván. Sssz... asszem nem megyek. Sőt, biztos. Viszont ma megtudtam Judittól, hogy Rémarcú tényleg letiltott engem msn-en, ezért az előbb írtam neki egy kedves levelet, íme:

Szia!


Megtudhatnám, hogy mégis mi a jó frászért vagyok neked letiltva msn-en? Mégis mit képzelsz magadról?! Ha valami bajod van velem, akkor azt közöld, és ne sunyi módon minden szó nélkül msn-en tilts le! Hányszor segítettem már amikor kellett? Erre mit kapok?! Egy tiltást! Te aztán egyenes ember vagy, mondhatom! Promiban is ezek után mindenkinek megvan a véleménye rólad, Kunnal az élen, akitől ráadásul elmartad a barátnőjét! Ne akard tudni, hogy Kun miket mondott nekem rólad! Na csá, gondolkodj el ezen, ha egyáltalán még tudsz gondolkodni, te áruló!!!


deto

Kíváncsi vagyok, mit válaszol rá. Most új bakja van, Tesóm látta is őket Valentin-nap (*köp*) előtt a buszpályaudvaron... hát elég érdekes a srác, Rémarcnak van fönt képe róla myvipen. Én ugyan egy két lábon járó divatkatasztrófa vagyok, de azt mégis belátom, hogy egy övtáskát manapság elöl hordani egy fiatal lánynak (még ha az a mi kedvenc Mánsztöresszféjszünk is) kritikán aluli. Gonosz Rémarcú, ne akarj velem találkozni, teee, te áspiskígyó! Egyébként a suliban szépen fejlődik az Uniós Mintagazdaságunk, kel ki a sok árpa meg Qkorica. Gábor meg... megint ott tartok, hogy szeretem, de ez már nem változtat a tényeken. Lennék már messze innen...

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr566149513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fred 2009.02.16. 23:41:44

Ez a Rémarcú egy undormány, minden gondolkodás nélkül leköpném.

deTo 2009.02.17. 08:08:16

Én még előtte szivatom egy kicsit. Kíváncsi vagyok, tényleg miért tiltott le. De már nem leszünk "barinők". :)

nyuszu 2009.02.17. 13:49:48

mánsztöresszféjsz:DDDDDDD kiváncsi vagyok mit fog válaszolni:DDDD mi az h elmarta kun mellől a barátnőjét?:DDDD

About a girl 2009.02.17. 14:21:36

Örülök, hogy újra blogolsz! :) Kicsit már megijedtem, hogy ilyen sokáig szünetelsz.

deTo 2009.02.17. 16:43:41

Nyuszu: Judit blogján olvasd el (www.bolondd.blogol.hu), mert ő fölvette Rémféjszt egy kamu msn-címre, ahol leosztotta Kun képzeletbeli barátnőjének nevében. Tanulságos olvasmány! :) Réka: pedig hosszabb szünetet terveztem, de nem bírtam ki... lesz ami lesz. :)

Csiggga 2009.02.17. 17:42:02

Szerintem nincs annyi esze, hogy válaszoljon, vagy fél! :D Szegény Vera... Egy ilyen kis senki többet ér, mint ő...De majd Vera eldicsekszik Rémcikének, hogy újra együtt vannak, mivel kiderült róla, hogy egy áruló... :P

deTo 2009.02.17. 19:50:15

Jííí ez jó ötlet, Juditom! :D Rémciii... xD Amúgy szerintem is benne van a pakliban, hogy betojt, de akkor személyesen kapom el, és hihetetlen nagy jelenetet csapok, amire persze mindenkit szívesen látok! ^^

Janka 2009.02.18. 12:06:32

Még véletlenül sem akarok beszólni, de azt ugye azért tudjátok, hogy ez a lány mitől olyan, amilyen? Nem védem, csak hát na. :)

Fred 2009.02.18. 13:55:14

Az mindegy, a szarkavaráshoz ért...

deTo 2009.02.18. 20:10:20

A külseje a természet műve, azt tudom. A (próbáljuk meg helyesen mondani) szellemi visszamaradottságáról szerintem az édesanyja tehet, aki magára hagyta az apjával, és állítólag előtte sem volt vele túl kedves. De könyörgöm, mások is vannak hasonló helyzetben, mégis tudnak, vagy legalábbis igyekszenek normálisan viselkedni, és nem játsszák az agyukat!Szerintem egy kicsit mindenki dilis a maga módján, de attól még alapvető emberi normák maradnak a régiek. Aláírom, hogy sokszor én is tahó vagyok, főleg Rémarccal (lásd: Tápióhirtelengöröngyös), de őt sem kell félteni.

Janka 2009.02.18. 21:01:23

Én nem erre gondoltam, hanem arra, hogy valami rendellenességgel született, ezt konkrétan tudom róla. Szóval itt nem a normákról van szó, hanem az alapvető képességekről és hiányukról. Mondjuk lehet, hogy a saját 'személyisége' is belejátszik, tényleg nem védem, csak valószínűleg nem mindenről tehet. :) (Bocsi, néha előbújik belőlem a szocmunkás. :D)

deTo 2009.02.18. 21:13:56

Sámli gond. Akkor most mondok egy meglepőt, bár sokan tudják: én is elég nagy gikszerrel születtem (aki most megszólal, hogy látszik, azt agyoncsapom), operáltak miatta anno nem egyszer. A betegség velejárója a szívprobléma (nincs, csak ha összetörik), vesegondok (nincsenek, csak ha berúgtam és sokat kell pisilni), májbajok (nincsenek, csak ha folytatom az ivást), vagy elmebaj (hoppá!). Bár ez olyan, hogy akkor valszeg megmaradtam volna egy max. ötéves kisgyerek szintjén. De abban száz százalékig biztos vagyok, hogy az énem egy jó része meg is rekedt ott. Ezt viccen kívül mondom. Szóval ha valaki, én baszogathatom Rémarcút. :)
süti beállítások módosítása