HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) bonyhád (1) Bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Talking to God

Patkááány 2008.11.18. 16:00

"Istennek mindnyájunkkal tervei vannak", mondják a vallásosak, talán joggal. Pár éve én is így érzem... persze ezt nem úgy kell érteni, hogy azt hiszem, majd én váltom meg a világot, vagy spanyolviaszt fogok tojni... csak néha (néha sokszor) érzem, hogy akar mutatni valamit... legtöbször viszont nem értem, talán most sem, persze lehet hogy ez is csak a véletlen műve... tegnap Dóri mesélte a suliban, hogy Zoli és a barátnője szakítottak, mert a csaj kimegy egy évre dolgozni külföldre. Zoli nem tudta visszatartani, várni meg ezek szerint nem akart, az esküvőnek lőttek, meg minden másnak is. Hazudnék ha azt mondanám, hogy lesújtott a hír... Isten nem ver bottal, csak ennyi jutott eszembe, és jót röhögtem Zolin... ugyanazt kapta, amit én anno tőle: az rúgott belé, akit nagyon szeret(ett). Ma még párszor gondoltam erre, de csak mosolyogtam rajta, mert hát a legszebb öröm a káröröm, de amúgy nem igazán foglalkoztam ezzel az egésszel. Suli után kimentem Polip elé, ahol hallottam, hogy Pandáékat kilakoltatták (ez még nincs megerősítve, hm), és valahogy megint elfogott az az érzés, hogy valami tényleg irányít dolgokat... nem mindig, de időnként. Nevezik Istennek, Karmának, meg még ki tudja mi mindennek. Háromnegyed három körül elindultam haza, és amikor beértem az utcába, látom ám, hogy egy üvegezőműhely autója parkol a lépcsőházunk előtt. Na neee! Igen, Zoliéké. Szabályosan megrémültem, valahogy annyira egybeesett most minden... vagy csak én látom így? Mindegy, a hátsó bejáraton mentem be, ahogy mindig... beraktam Rozált a helyére, köszöntem Katalinának, és valamilyen megmagyarázhatatlan, körülírhatatlan érzéssel a gyomromban (félelem?) odaballagtam a lifthez... akkor csak a nevelőapja állt az ajtóban (annak az üvege törött ki), Zoli éppen valamiért elment, még hallottam, amikor az öreg odaküldte a kocsihoz. Mutatóujjam rajta tartottam a STOP gombon, magam sem értem, hogy miért, aztán végül megnyomtam az 5-öst. Látni akartam, csak egyszer. Itthon kimentem az erkélyre, és láttam is, igaz, hogy csak felülről... tehát a haját, meg a kilógó orra hegyét. Ezt a srácot én valaha szerettem? Igen. És most magányos, szomorú, talán sebezhető is. Bár nem hinném, hogy nagyon magába lenne zuhanva, mert Dóri mondta délután, hogy tegnap is találkozott vele, és úgy vigyorgott rá, mint akinek esküvője lesz. Neki pedig csak úgy volt, hogy lesz! Most tehát azon agyalok, hogy Isten akart nekem üzenni valamit? Vasárnap Gábor exével találkoztam, ma a sajátommal, akiről ráadásul nem is olyan rég volt az a különös álmom, amit ide is leírtam. Néha már megint látok árnyakat, és most nagyon szeretném, ha tudnánk találkozni Gáborral, de nem jön be, mert megy vért adni. Valamiért még jobban megnyugtatna a jelenléte, mint általában. Este elvileg beszélünk majd msn-en, de nem hiszem hogy sokat... fáradt lesz szegénykém... furcsa volt látni Zolit, valahogy már nagyon elszoktam attól, hogy csak úgy szembejön velem, viszont mégis tisztán emlékszem az arca minden vonására, a mosolyára, a szemeire, még ha az elmúlt majd' három évben kicsit változott is külsőre. Belsőre teljesen kicserélődött, a szakadt punkból egy nyáladzó papucs lett, tehát ha lehetne, akkor se kellene már (úgy értem, ha nem lenne Gábor... na jó, akkor talán, időkitöltésnek). Érdekes egy figura volt, most meg szánalmas. Kíváncsi vagyok, mi lesz vele, de nem hiszem hogy ebbe a kíváncsiságba álmatlan éjszakákat ölnék bele... kíváncsi pedig lehetek, elvégre lány vagyok, vagy valami olyasmi.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr726149552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VámpírAngyal 2008.11.18. 16:50:11

Hmm és milyen rohadtul szar érzés látni és érezni azt h akit régen szerettél,már mennyire más és mennyire nem jelent semmit...

wins 2008.11.19. 19:52:11

De gonosz vagy.:D

nyuszu 2008.11.20. 14:23:52

aki egyszer megbántott megint meg fog... időkitöltés...idővel neked már más lenne...

Deto 2008.11.21. 16:15:06

Gyuri, igazából nem szar volt, illetve nem csak szar, hanem olyan... furcsa. Nem erre számítottam, tőle nem. Kun, Zoli tényleg csak azt kapja, amit megérdemel. Nyuszu, nekem ő már nem kéne, bár egyre több jel utal rá. Szerintem lassan itt az idő, de ez majd egy másik blogbejegyzés...

Deto 2008.11.21. 16:16:54

Basszus, nem arra utal egyre több jel, hogy nekem ő kéne, hanem magára Zolira!!! Picsába, nem úgy értettem, hogy ő meg én... :D

nyuszu 2008.11.21. 16:51:43

értem értem:D

Deto 2008.11.21. 18:24:19

De komolyan! :D

Csillaaa 2008.11.23. 09:48:55

jó kis dolgog történnek mostanáában...oO

nyuszu 2008.11.23. 19:40:35

komolyan értem:D
süti beállítások módosítása