HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Én már nem értek semmit!

Patkááány 2008.05.16. 22:49

Tényleg nem. Tegnap Gábor bent maradt a 22:20-as buszig, a megállóban úgy búcsúztunk el egymástól, hogy ma este beszélünk msn-en, mivel én dolgozok, és nem tudok kimenni a parkba... az már kérdés, hogy ha egy mód van rá, nem is akarok. Meg aztán tőle sem várom el, hogy este fél kilencig azon merengjen, hogy mikor megyek már. Mindegy, már negyed kilenckor fent voltam msn-en, elmentem kajálni, vártam, csak vártam... és vártam... de nem jött. Most fél tizenegy múlott. Szerintetek feljött? Hát nem. Annyira sejtettem, hogy ez lesz! De a rozsdás bökő vakítson meg, ha nem a Promiban ivott már megint! Tökéletesek lennénk, tényleg? Amikor együtt vagyunk, akkor talán. Én értékelem mindazt amit értem tesz, és tényleg végtelenül boldog vagyok... de ilyenkor nagyon tudok rá haragudni. Nem az a baj, hogy nincs itt... hanem hogy már megint nem szólt, hogy nem jön. Lassan kezdem megérteni, hogy amikor kéz a kézben állunk egymás mellett, akkor a hátunk mögött ott kanyarog valamiféle fekete füst, aminek borzalmas szaga van. A reménytelenség, a félelem, a féltékenység, és a más iránti vágy rotható szaga ez. Vagy csak hallucinálok? Minden tök jó lenne, csak én fújom fel megint a dolgokat? Olyan jó volt vele még tegnap este sétálni a parkban, szépen lassan, holdfényben, körülölelt minket a békakórus és a denevérek különös cincogása, a tücskök, még a távoli autózajok is. Villanyfény, lombok, villanyfény, lombok, holdfény, villanyfény... annyira csodálatos, annyira meseszerű volt az egész! És most itt vagyok egyedül egy betontömb egyik kis zugában, és ahelyett hogy egy rég elfeledett padon ücsörögnék az Egyetlennel, most itt püfölöm a billentyűket, megjegyzem elég idegesen. Ilyenkor mindig bevillan, hogy talán történt vele valami... aggódom, nem tehetek róla. Legalább valami életjelet adna magáról... tudom, hogy nem fog, és persze megint én leszek a gyökér, és nekem lesz lelkifurdalásom, amiért ezért szemrehányást tettem neki. Msn-en annyit írtam, hogy "szeretlek, viszont ahhoz képest hogy azt mondtad, ma este leszel msn-en, faszán nem vagy itt, és fogalmam sincs, hogy hol lehetsz, azért szólhattál volna, hogy ne várjalak". Ezt négy részletben. Bocsásson meg a világ, de úgy érzem, hogy korrekt voltam. Jó, tényleg megértem hogy ideges a vizsgái miatt, de könyörgöm, akkor ne mondjon olyanokat, amiket később nem tesz meg! Olyan nagy kérés lenne ez? Már nem tellik el egy hét úgy hogy ne akadjak rá ki, akár többször is? Néha úgy érzem, hogy hiába kapaszkodok belé mind a tíz ujjammal, hiába szorítom fogaimmal a pulcsiját, hiába lesz könnyes a szemem hogy alig bírjam visszatartani... akkor is a saját feje után megy, kérdés hogy mennyire van tisztában vele, hogy ez esetleg nekem elég rosszul esik. Azt hiszem, holnap komoly beszélgetésünk lesz. Ha szakít, akkor ennyit ért az egész. Bár nem hiszem, ha tényleg szeret... mostanában annyira megérzem ha valami balul fog elsülni... bele se merek gondolni, hogy mi lenne velem nélküle. Tegnap láttam Izát, ahogy kikészült Weisz miatt, teljesen jogosan. És tessék, megint szarul érzem magam! Weisz olyanokat szólt be Izának, hogy köpni-nyelni nem tudott az egész társaság. Weisz persze nevetett rajta, poénnak szánta, de mi egyáltalán nem annak fogtuk fel, pláne szegény Iza. Ilyenkor jön a képbe az, hogy Gábor mikor beszélne így velem? Mikor szégyenítene meg ennyire akár négyszemközt, akár nyilvánosan? Mikor okozna nekem szándékosan fájdalmat? Valószínűleg soha. Legalábbis nem tudom elképzelni. De ez sem jó így... várom, várom... le kellett volna néznem Promiba. Mindegy. Alszok egy jót, holnap talán majd higgadtabb fejjel fogom újraértelmezni az egészet. És ha újra mellette alszom el, akkor már semmi baj nem érhet se engem, sem őt. Ha nem... akkor utána már teljesen mindegy lesz, hogy ébren vagyok-e vagy sem.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr186149609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.05.17. 20:00:24

még nem olvastam végig, mert nem bírtam... szeret téged... amit hallottam belőle, az az volt, hogy rólad áradozott...

wins 2008.05.18. 10:22:28

Szerintem is szeret téged. Tényleg le kellett volna jönnöd promiba ott voltunk. Mondta is, h fel kéne mennie msn-re. Amúgy milyen volt az OBI? Jövő hétre engem is hívtak asszem a kert osztályra.
süti beállítások módosítása