HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

"Ellepték a diszkósok az Inco-t" pfff

Patkááány 2007.09.16. 16:08

Ezt a nótát tegnap költöttem, amikor Zillel és Ferkével mentünk le Tekéből a Promiba. Igazából úgy kezdődött hogy este találkoztam Ragával és Orsival, aki (mint megtudtam) egy nagyon jó barátja, megértem, nagyon jó fej a csaj. Velük volt Zil, meg még páran jöttek-mentek Tekébe, így hát volt társaság, meg a rengeteg szüretis emberke, gazdagok, csórók, változóan. Mindegy, a vécére fél órákat kellett sorbaállni, de aztán megérte, Andival elvoltunk, apukája is jó arc, Peti is lent volt velünk egy darabig, meg mit tudom én. Szóval azért csak sikerült megint berúgnom, de hát kellett, megesküdtem magamnak, hogy amiért két évig ilyen hülye voltam (de legalább nem csak én), ezért berúgok, iszok a baromságomra, meg mindenre. Zillel megint eldumálgattunk, hajott Erikára (Mogyi ex nője), de aztán Raga is megpróbálta lebeszélni róla, meg én is, csak azt tudnám, hogy miért... Mogyi miatt? Azt hiszem, igen. Így visszagondolva lehet hogy olyan szaga volt, mintha a saját érdekemben álltam volna ki amellett hogy hagyja Erikát, pedig eskü hogy nem! Na jó, talán egy kicsit, egy iciri-picirit, de tényleg csak egy nagyon picikét! Teke háromkor zárt, utána go promi, cigink már semmi, piára még csak-csak össze lett dobva, de épphogycsak egy pohár sörre, aztán találtunk egy valamennyi bort, azt is beleöntötték a srácok, plusz a pálinka amit vittem magammal... a vicces az volt hogy itthon az üveget simán csak bevágtam a mosogatóba, hogy majd ma elmosom. Ja, csak azzal nem számoltam, hogy negyed egykor kelek fel... viszont tudtam volna tovább is aludni, ha anyámék hazaérkezése nem ébresztett volna fel. De lehet hogy az is szerepet játszott benne, hogy megint valami baromságot álmodtam, annyira emlékszem, hogy valami vasútnál voltunk Cintával, és volt nála egy nejlonzacsiban egy csomó nagy, gusztustalan, undorító, kövér földigiliszta, amivel engem ki lehet kergetni a világból. És csak dobálta rám, mert ő roppantul jó mókának tartotta, na persze milyen a hülye álom, én nem bírtam megmozdulni csak kiabáltam és zokogtam hogy hagyja már abba. Vááá én rettegek a földigilisztától! Meg az összes másmilyen gilisztától is!!! Brrr, kiráz tőlük a hideg. Jövő héten meg jönnek szüretre a szegediek is, már alig várom. Ráadásul hozzák magukkal a mindentudó stréber puncsos okádék lányukat, akitől felfordul a gyomrom, mert egy kibírhatatlan nyálgép, egy kis gennygóc, egy hisztérika!!! Lehet hogy a suliban legjobb tanuló, de garantálom hogy egy fazék vizet nem tud felforralni, annyira gyökér. Szóval tipikusan az az útálék mocskos kis nemtommi, egy undorító pattanás életem mosolygós arcán. Anyám már megmondta, hogy vagy elvisszük magunkkal, vagy maradunk otthon vele. Na mondom akkor egye bassza, én elhozom magammal, leitatom a gecibe aztán makogjon csak, elindítom újvárosba hazafelé, muhaha. Majd azt mondom hogy berúgott és bújócskázni ment saját magával, én meg nem akartam korlátozni a szabadságában, és azóta sem találta meg magát. Vagy egyszerűen jól megverem és a cigányokra fogom. Sőt, ha már osztja az észt, hogy rocker (mert három évvel ezelőtt, pontosan szüretkor volt a nadrágján oldalt egy körmömnyi biztosítótű), akkor ezt mondja meg a bokszosoknak is. Egyébként Tesóm akkor azt hitte, hogy fejest ugrok a szőlősorba, én csak azt, hogy azt a kis libát fogom levágni a picsába, de akkor a Kápolna térig meg sem állt volna. Fogadok hogy lesz valami fasza koncert jövő héten, amire pont nem tudok majd elmenni miatta, de akkor beleszarok hogy mi lesz, majd Cinta elviszi szórakozni, nem vagyok én bébicsősz.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr786149677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

todella kaunis 2007.09.16. 17:47:10

1. az inkó mindigis a diszkósoké volt 2. rám senki sem gondolt az este folyamán?:(
süti beállítások módosítása