HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Patkááány 2007.09.05. 20:26

Esős, borús, álmos nap. Reggel mikor mentem dolgozni, már ott volt a hercegem bringája a könyvtár előtt, de aztán mégsem láttam. Kár. Egész nap meló dögivel, aztán vásárlás Szabyval, ugyanis ösztöndíjnap volt, és égette a pénz a zsebünket. Igazából ő az egyik barátnőjéhez ment, de mondta hogy ott vett pár száz forintért csíkor térdzoknit, ami nekem is kell, úgyhogy vele tartottam. Hát zokni az nem volt, úgyhogy mást vettem, többek közt rózsaszín bugyit. Komolyan, amikor megláttam, úgy voltam vele, hogy buliból megveszem, úgysem fogja valami sok ember látni. Kinéztem magamnak egy állati jó tornacipőt, szerintem azért holnap visszamegyek. Olyat még nem láttam senkin, és meg is ölöm az illetőt, ha látom rajta. Itthon csak pihi meg kaja, internet. Meg a gyökér tesóm, aki semmit nem hajlandó megcsinálni, amit kérek. Annyi lett volna, hogy ha már fel kell osztani kettőnk közt a mosogatást és a teregetést, akkor hadd én mosogassak, voltam ma eleget kint. De ő nem. Én hülye meg utána még meszántam és segítettem neki a háziban. Szó sincs róla, hogy már nem haragudnék rá, csak egyelőre még nem akarom hogy megtudja, hogy tudok mindent. Lehet hogy tahóság elolvasni mások msn-beszélgetését, de könyörgöm, én tahó vagyok, megtehetem. Izának is megvan a maga baja a mostmár volt pasijával, Móni mondta ma, hogy még a héten el kell menni tüdőszűrőre, mert jövhéten megyünk a sulival orvoshoz. Csak tudnám, hogy minek... szóval péntekre még azt is be kell ütemeznem, még munka előtt, de nem baj, megoldom, megoldom, megoldom... a szombati buliban bízom hogy az jó lesz, meg utána szüreti, azon a héten pont sulis leszek, tehát lóghatok a srácokkal délutánonként, tök jó. Ma amikor ebédért mentem az 505-be, találkoztam Mészivel, Istivel, Tücsivel meg Weisszel, aztán még apukámmal is. Valamiért sejtettem hogy összefutok vele. Jóformán alig látom. Igazából nem nagyon tudok most mit kezdeni, de majdcsak lesz valami, eddig is lett mindig. Mogyiék is valamikor má' lejöhetnének Szekszárdra, majd lehet szólok neki hogy nézzen le Ragával, vagy mit tudom én. Szerintem úgysem fogom látni őket egész télen, kinek van akkor kedve utazni? Nekem. Mert én szeretek buszozni. Jó móka, csak bambulok ki az ablakon, és jár az eszem, vagy annak a helye, már magam sem tudom. De azért én akkor is szeretem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr1006149683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása