HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Egy tábornok lefokozása

Patkááány 2011.02.15. 23:20

Rájöttem valamire. Tábornok csak akkor keres, ha kell neki valami. Segítség, cigi, lelki támasz, vagy akármi. Összehasonlítottam a többiekkel, akik "csak" azért is rámírnak msn-en, hogy hogy vagyok, nem futunk-e össze valamikor, vagy ilyesmi... szóval akikkel nem egyoldalú a barátság. Osztottam-szoroztam, Folyosótárssal beszéltem, és arra jutottam, hogy ki lettem használva Tábornok által. Ma is úgy volt hogy találkozunk délben a suliban, hogy segítsek neki órákat fölvenni, mert biofizikus akar lenni. Körbekajtattam a fél sulit biológus vagy biofizikus után, de nem találtam egyet se... rá pedig mindössze háromnegyed órát vártam, aztán szépen elindultam vissza a koliba. Ezalatt az idő alatt négyszer próbáltam elérni telefonon mindhiába. Visszahívott, hogy hát valami baja volt, kidőlt, de egyébként se beszéltük meg hogy találkozunk. Hát mondom de igen, megbeszéltük. Jaaaajj bocsiii, kiment a fejembőőől, majd kiengesztellek. Mondtam neki valamit, és lecsaptam a telefont. Igazából majdnem egész délután ezen agyaltam, meg hogy mekkora kretén vagyok. Tesómat is bejelölte facebook-on, de Cintiának olyan beszólása volt erre, hogy másfél óráig a könnyem folyt a röhögéstől, szó szerint. :D És most, hogy végleg megvilágosodtam, szépen letöröltem msn-ről, telefonszámát is kinyírtam a készülékből. Szégyellem magam miatta, hogy bedőltem, mint a rohadt kerítés. Ráadásul egy olyasvalakinek, aki így túllépett mindenen. Mikor este megint jöttem vissza koliba (volt egy órám még késő délután), láttam hogy azzal a csajjal megy be egy kínai étterembe, akit a múltkor előttem tutujgatott. Legalábbis gondolom, hogy az a lány volt... nem azért, de erre van ereje, órát fölvenni meg nincs? Legalább találtam valakit, aki még nálam is lustább. Megfogadom Folyosótárs tanácsát, és nem szólok hozzá, ha kérdez akkor válaszolok, ennyi és nem több. Kicsit azért akkor is szar, mert róla pont nem gondoltam volna, hogy ilyen lesz. Hát, megint pofára estem, de annyira igazából nem vészes a dolog. :)

Címkék: egyetem kollégium melankólia névtelen tábornok

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr106149143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vendetta 2011.02.16. 14:44:08

Szerencse, hogy nem állt közelebb hozzád, így mégse tudott annyira pofára ejteni :) Meg sajna manapság már minden második ember csak érdekből barátkozik mással. Undorító dolog, de ez van ://

Patkány 2011.02.16. 21:13:19

Elég közel állt ahhoz, hogy fájjon, de hát ez van. -Délelőtt valahonnan rájött, hogy töröltem msn-ről, küldött egy üzenetet, ennyit: "Köszönöm :(" és most hisztizik. Ha nem érti meg, akkor nem érti meg, szarok rá.

Vendetta 2011.02.21. 15:31:58

Elég közel állt ahhoz hogy fájjon, de nem túl közel ahhoz hogy belebetegedj. Már ez is haladás, és ha úgy vesszük, megérte... Te sem tűrhetsz a végtelenségig.
süti beállítások módosítása