HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) bonyhád (1) Bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Beszélgetés

Patkááány 2009.05.15. 19:18

Sziasztok! Hoztam nektek egy újabb ínyenc falatot (közben rájöttem, hogy mi hiányzik belőle... a hozzáfűzéseim):

cica: helo
deTo: szia
cica: mizu veled?
cica: majd fogok írni blogot (kíváncsian várjuk)
deTo: nem sok, veled? hogy mennek a vizsgák?
deTo: de jó! :D mikor?
cica: majd valamikor
cica: jól mennek köszi (kötve hiszem...)
cica: kunnal taliztam
deTo: igen? és mi volt?
cica: beszélgettünk
deTo: megkérdezhetem, hogy miről?
cica: mondtam neki hogy régeben tedszet ő nekem
deTo: és mit szólt?
cica: nem mondot semit mert sietni e kellett haza (szerintem kocsmába, hogy erre leigya magát)
deTo: értem... jössz majd nyárnyitóra:
cica: szeretnéd hogy menyek? (élek-halok érte!)
deTo: ja, jó buli lesz, kár lenne kihagyni... persze csak ha barátoddal nem terveztek más programot
cica: nem tervezünk én csak Dina és zil miatt nem mennék
cica: mert ők utálnak engem (nyugi, nem csak ők...)
deTo: ugyan már, miből gondolod? főleg Zilről?
cica: mert dina és zil is azt mondta rám hogy rém arcu vagyok (ki nem mondja azt?)
cica: mert már láttam multkor is az arcán (na látod, ők is a tiéden, hogy RÉM)
deTo: ezt nem értem... mármint hogy mit láttál pontosan az arcukon... egyébként mondtam múltkor, hogy Promiban mindenkinek van ilyen kamu gúnyneve, Iza Szörnyella, én Patkány... ez olyan viccféleség
cica: de nekem nem vicc (nekünk se... komolyan gondoljuk hogy Rémarcú vagy)
deTo: miért?
cica: mert olyan gunyosan mongya Dina (csiripelje bazmeg?!)
deTo: nekünk is gúnyosan mondják, mindannyian, és mi is nekik az ő nevüket. Dina például Hisztérika
cica: aha
cica: de nekem ez a becenév nem tedszik (nekünk annál inkább!)
deTo: de miért nem? nekünk is van... vagy mit akarsz, hogyan szólítsanak?
cica: klau (nem érti...!)
deTo: de valami ilyen vicces kell... ez afféle íratlan szabály nálunk
cica: baba (inkább "bamba", igazad volt, Tanti!)
deTo: de ez sem olyan... valami poénos kell
cica: mongy egyet pld (huhú, többet is tudnék!)
deTo: fogalmam sincs
deTo: valamit biztosan ki tudsz találni :) ami neked nem túl sértő
cica: amy lee (ennyire hülye legyen valaki...!)
cica: ismered a puskás grétát?
deTo: az sem! egyébként is, az az Evanescence énekesnőjének a neve
deTo: nem hiszem... miért kérded?
cica: mert őcse lehet hozánk csatlakozna (hozzánk?! nincs "hozzánk", csak "hozzád" vagy "hozzám", ami egyébként kizárt!!!)
deTo: mármint miben?
cica: bandához
cica: vagy ez nem banda ti étek? (nem az eny ém.)
deTo: hát én már szinte alig járok le... többiekkel beszéld majd meg
cica: kivel pld (például a keselyűszobrokkal, majd ők segítenek)
deTo: hát akik lent szoktak lenni... valamelyik délután lemész, biztosan lesznek lent többen is, és megbeszéled velük a dolgot
deTo: tényleg, tudod már, hogy miről fogsz írni blogodban?
cica: még nem (nekem lenne pár ötletem!)
deTo: mondjuk lehetne a legelső bejegyzésed témája egy bemutatkozás, hogy mit szeretsz csinálni, vagy mi a kedvenc kajád, filmed, meg ilyenek
cica: lehet majd ezt írom
cica: kérdeszhetek valamit? (kérdeszhec)
deTo: igen
cica: nem tudsz el olcsó fodrászt?
cica: aki úgy meg csinálja a hajamat mint a tied (NYUGTATÓT!!! Kipukkan a szemem az idegtől!!!)
deTo: hát ilyet ne csináltass, mert ez a frizura nekem védjegyem, és ha valakin meglátnék ilyet, annak az összes haját kitépném ^^ egyébként sem fodrász vágja a hajam. De ha akarsz egy jót, a nagy gyógyszertárral szemben van egy, aki jól vág.
cica: köszi és mennyiér (ingyen, csak ne lássanak többé)
deTo: egy-két ezres szerintem
deTo: olcsóbbat nem hiszem, hogy találsz
cica: oké
cica: emlékszel régebben össze vesztünk (a régi szép idők...)
cica: és most már milyen jobb letünk
deTo: igen... de a mai napig sem tudom, hogy miért haragudtál rám...
cica: mert hülye voltam (voltál?! vagy!)
cica: már énse emlékszemrá
deTo: mindegy, lényeg hogy már kibékültünk
cica: bnődnek számitok? (te vagy a best barinőm vaze!)
deTo: gondolom igen
cica: juhi
deTo: bocs csak ledobódtam
cica: semi baj deto
cica: mi lesz nyár nyiton (ha ottleszel, visítás)
deTo: azt még nem tudom... épp akartam kérdezni, hogy akkor jössz-e?
cica: mehetek veletek? (persze, Gábor fogja majd a bal kezed, én meg a jobbat, nem?)
cica: kik lesznek ott pld?
deTo: huh, mindenki!
deTo: az a gáz, hogy még nem tudom, mi mikor megyünk oda
cica: mert én wgyedül nem akarok (miért? nem fognak elrabolni a szépségedért)
deTo: de miért nem?
cica: mert nincs kedvem egy edül meni (ne válogass!)
deTo: nincs az olyan messze... hamar odaérsz
cica: aha
cica: piát nem kell vinni? (életed első értelmes kérdése!)
deTo: ha akarsz, hozz, biztosan örülni fognak neki :)
deTo: emlékszem, régen áldozatot kellett bemutatni, hogy bevegyenek maguk közé. De akkor még mások jártak le.
cica: csak az a gáz nem tudok vinni (Istenem! akkor meg mi a faszért kérdezted, hülye picsa?!)
deTo: hogyhogy? veszel egy üveg bort, és annyi :D
cica: pénzt nem kapok (végülis válság van...)
deTo: ja értem
deTo: mikor még áldozni kellett, az volt a kemény
cica: mondta kapcsolatunkat meg kell szüntetni
cica: apu (neee!!! elértem életem csúcsát!!! :D)
deTo: micsoda? kivel? miért?
cica: veled (milyen kár...)
cica: mert olvasta most az msnem
deTo: és?
cica: mondta piások hozz nem mehetek
cica: nyár nyitóra se (fenébe, pedig már rákészültem az újabb oltásokra)
deTo: de hát ott lesznek olyanok is, akik nem isznak, sőt, ők lesznek többen
deTo: de miért nem?
cica: mert nem anyit mondot (félt téged tőlünk... végülis... Rémarcút eszünk vacsorára)
deTo: ez nem fair... na mindegy, nem akarok apud ellen beszélni
cica: ok
deTo: de miért nem engedi? mondd neki, hogy lesznek akik majd figyelnek, és hogy egyébként is okosabb vagy annál, hogy alkoholt igyál
cica: mondtam neki
cica: horváth balázsról mit tudsz? (hogy rosszul van tőled)
deTo: semmit... apud most se enged el?
cica: elmehetek
cica: lehet (na azért! >:)
deTo: akkor jó :)
cica: de nem biztos
deTo: értem. Azt hittem, azon akadt fönt, hogy régebben áldozatokat kellett bemutatni az akkori csapatnak
cica: aha
deTo: szóval azon?
cica: ja (kettőt találhatsz, kit áldozunk föl nyárnyitón!)
deTo: de már nincs ilyen :) bár azok valóban sötét idők voltak... csináltak durva dolgokat állítólag
cica: aha
cica: bocs delassan mennem kell
deTo: oké, majd még beszélünk valamikor
deTo: és írj blogot! :D már nagyon várom!
cica: oké
cica: a hot dogon is lehet?
deTo: http://www.blogol.hu/
deTo: itt
deTo: mert hotdogon nem tudom megnézni
cica: ok
cica: te sima deto vagy fent (mit érdekel az téged?)
deTo: én már nem vagyok fent... nem is emlékszem, hogy milyen néven voltam...
deTo: sikerült regisztrálni?
cica: még nem most fogok (szóval nem sikerült. sejtettem)
deTo: kár... már beleéltem magam
cica: aha
cica: de most mennem kell (pedig szívesen hülyítettelek volna még egy kicsit...)
deTo: akkor mikor regisztrálsz majd?
cica: ha lesz időm
cica: mikor leszel
deTo: de most hétvégén például regelsz majd?
deTo: nem tudom, hogy mikor leszek legközelebb
deTo: talán este
cica: ok
cica: szia

Ennyi lenne. Egyébként hülye egy hetem volt, ha lesz erőm és időm, kifejtem. Baromságokat álmodtam, de lényegében véve jók voltak azok is. :)

Címkék: Rémarcú

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr106149461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

About a girl 2009.05.15. 21:37:56

Jáááj... De durva lenne, ha valahogy idetévedne...:P

deTo 2009.05.15. 21:55:24

Ne akard, hidd el, nem szabad ilyet kívánni! :D Kikészítene mindenkit! Itt is azt csinálja!

nyuszu 2009.05.16. 08:58:01

kár, hogy nem kapott az áldozós dolgon : ) horváth bazsi : ) tőlem is állandóan ezt kérdezte mikor még közöm "úgy" a bazsaládéhoz : ) féltékeny volt, mint a picsa : )

Livi 2009.05.16. 11:57:00

ja bazz... véráldozatot követelünk! :D de én már inkább csak a helyesírásán döbbenek le... azta... :D amúgy tavaly is megjelent a No-Thx koncerten, szóval lehet idén is jön "tombolni" velünk... :D

deTo 2009.05.16. 12:12:34

Nyuszu: én is azért írtam neki háromszor, hogy hátha rákap... de ez még ahhoz is hülye. Legközelebb kitalálok valamit Balázsról, hogy külföldre költözött, vagy ilyesmi... :D Livi: már alig várom! Rebesgetik, hogy idén KirályViktorka jön el. Na, az kb. ugyanaz a szint, mint a lókex. A helyesírása egyébként kimondottan javult fél év alatt!

Netti 2009.05.16. 19:58:57

Én már nem döbbenek le semmit, ha róla van szó. Bár a helyesírás-javulást sem vettem még észre. Mindenesetre, ha elkezd blogolni, várom a címet... :P

tk 2009.05.17. 02:28:00

Rájött a becenevére? Ideje volt:D

deTo 2009.05.17. 12:37:00

Lí: rájönni rájött, csak még a tudatáig nem jutott el! :D

wins 2009.05.17. 18:02:45

Majd beszartam, mikor feltűnt előttem a bicajúton. Alig tudtam lerázni:D Beszélt össze-vissza valami csajomról, akivel miatta szakítottam és bocsánatot kért.:D Én is a promiba küldtem, hogy ott leszek. Kedves vagyok:D

Csilla 2009.05.17. 20:31:51

ez a csaj hülye és késsz. erre már nincs szó... xD

deTo 2009.05.17. 22:15:44

Épp azt írtam következő bejegyzés kommentjébe, hogy miért nem lehet őt elviselni. Sajnálom, hogy olyan, amilyen, mert ez tény, de nem akarom, hogy egymás életének szerves részét képezzük, ellenben vele!!! Az vesse rám a legelső követ, aki ezt esetleg szeretné... hogy vele... ő...
süti beállítások módosítása