HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) bonyhád (1) Bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Újítás

Patkááány 2009.03.04. 21:59

Mint észrevehettétek, lecseréltem a régi fekete cicámat mint hátteret erre a szép sötét erdei tájra, és a betűk is egységes fehérek. Már régóta gondolkodtam a címkehasználaton is, hát úgy éreztem, eljött az ideje. Ma valahogy minden oké volt, várom a hétvégét, hogy Gáboréknál legyek megint (az elmúlt pár napban feltűnően kedves és toleráns... még a végén megjavul nekem, és újra egymásba szeretünk), utána családdal megyünk áztatni a valagunkat, utána meg PiCsa koncert a Zugban (21-én szombaton, belépő ezerkétszáz pénz, tessék jönni!), aztán meg lesz ami lesz. Rájöttem, hogy engem most leginkább a továbbtanulás érdekel. Drága olvasóim! Ti ismertek engem (vagy nem), tisztában vagytok a képességeimmel, adottságaimmal, erősségeimmel (ha van), gyengeségeimmel... milyen pályán érdemes nekem elindulnom az Életművészeti Lelkiismeretes Egyetem Tanszékén (ÉLET, csupa nagybetűvel) kívül? Tanácsokat és ötleteket várok, mert azzal, hogy turisztika, egyelőre nem megyek sokra...

Címkék: továbbtanulás

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr736149504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Janka 2009.03.04. 22:16:34

Bár nekem jobban tetszett a cica, ez is szép lett. Azt, hogy ismerlek, nem mondanám, úgyhogy konkrét tanácsot adni nem tudok, de azért annyira nagyon sok választási lehetőség nincs, hiába variálják túl néhányan. Próbáld meg eldönteni, mit csinálnál még szívesen. Foglalkoznál-e emberekkel, ha igen, milyen szempontból és kik lennének a célközönség, ha szeretsz olvasni (és úgy gondolom, szeretsz), hogyan hasznosíthatnád a könyvekből szerzett tudást, ha érdekel a múlt, érdekel-e annyira, hogy teszem azt történész vagy régész legyél, satöbbi. Tény, hogy nem egyszerű, ha nincsenek konkrét elképzeléseid, de nem is olyan nehéz, csak jól kell feltenni a kérdéseket és helyesen kell következtetéseket levonni a válaszaidból. Ja és ha később esetleg rájönnél, hogy mégsem azt akarod, amire felvettek, akkor sem veszett semmi, legfeljebb újra próbálkozol máshol. Csak nyugi. :)

VámpírAngyal 2009.03.05. 00:34:16

Egyetértek Jankával!:P Sztem lehetnél pl Újságíró, vagy lehetnél péklapátgyár igazgató!:D

2009.03.05. 20:22:42

szerintem óvónéninek menj:P úgyis annyira szereted a gyerekeket:P:P:P

deTo 2009.03.05. 20:54:41

Janka: amit szívesen csinálnék, azt vagy tiltja a törvény (strici lennék vagy embercsempész), vagy éhenhalnék belőle (írás), ez utóbbi az egyetlen, ami tényleg érdekel. A töri a halálom, a matek untat, az informatikához hülye vagyok, marad az írás... Gyuri: a péklapátos nem rossz ötlet! :D Újságírás... az meg olyan, hogy jó lenne, de annyi van már belőlük, mint a nyű. Zí: akkor előbb-utóbb az ovi ahol dolgoznék már hentesüzletként működne... :D

Janka 2009.03.05. 21:24:22

Honnan tudod, hogy nem élnél meg belőle? Próbálkozni kell kiadóknál. Magyar szakhoz mit szólnál? Nem reklámozom, de én is arra jelentkeztem Szegedre, szerintem kiindulópontnak nem rossz. Mondjuk én tanár szeretnék lenni, de ki tudja. Hiszem, hogy nem olyan szar, mint amilyennek mondják...

deTo 2009.03.05. 22:01:14

Hát Emese már rábeszélt a Georgikonra meg a turisztikára... de még a jó Isten tudja, hogy mi lesz a vége... bár ezzel most tényleg nagyon megfogott. Az írásaimból tutira nem élnék meg, mert semmi támogatottságom nincs, mármint egy vasam se arra, hogy kiadassam az eddigi szüleményeimet... de egyszer még az is lehet, hogy megpróbálom. Csakhogy egyik se igazán olyan, ami tömegeket érintene meg... szerintem.

Janka 2009.03.05. 22:43:18

Én nem úgy gondoltam, hogy csak ebből élnél, de ha találnál még valamit ami tetszik, próbálkozhatnál mellette az írással is. Én sem gondoltam amúgy, hogy tanár szeretnék lenni, el sem tudtam képzelni... szóval én azt tanácsolom, hogy nézelődj a szakok között, olvasgasd a leírásokat, hátha mégis találsz valamit. Én is végigfutottam ezeket a köröket két éve és most harmadszorra is. És megerősítem a szegedi szavazatot, a Georgikon nekem nem szimpi. :)

deTo 2009.03.05. 23:11:40

Köszi a tanácsokat! :) Amúgy miért nem gyere be neked a Geo? Szegeddel egy bajom van: az, hogy sík. Nem hiszem, hogy tudnék a dombok nélkül kényelmesen létezni, biztonságérzetet adnak. A leírásokat az egyetemek honlapján keressem, vagy jó lesz a felvi.hu is?

Janka 2009.03.05. 23:18:28

Nem tudnám megmondani, csak nekem egyszerűen nem tetszik. :) Nincs különösebb oka talán. Szegeddel nekem is ez az egy bajom van, hiányozna Szekszárd, de az Alföld is kárpótolhat minden mással, amit nyújtani tud. :) A kilátó nagyon hiányozna (ahogy most is felmennék már, de ebben a szar időben...), de cserébe ott lenne a Tisza meg egyéb szépségek. A felvi.hu-n fent van minden elvileg, meglátod ha kattintgatsz egy kicsit a szakok között, de ha jól tudom, ezeket az egyetemek honlapjairól szedik. Jó, hogy egy helyen van minden, de az sem árt, ha megnézed az egyetemekét, hogy legalább lásd is őket. :)

deTo 2009.03.05. 23:23:38

Pár egyetemet már végigzongoráztam, persze csak egy kis hányadukat... eddig tényleg csak a Geo meg Pécsen egy pár kar hozott lázba, de Pécs meg túl közel van nekem. Minél messzebb akarok menni, leírtam új bejegyzésbe, hogy többek között miért.

Janka 2009.03.05. 23:29:02

Olvastam... én Szegedet épp ezért (is) tartom tökéletesnek. :) Messze van, de nekem mégse túl messze - mint kis lokálpatrióta, azért ez is fontos. Csak a távolság sajnos nem minden, Pesten például nem tudtam élni. Legalább volt 'szerencsém' megtapasztalni.

deTo 2009.03.05. 23:33:17

Sokan mondják, hogy Pesttől mentse meg őket az ég... de miért? Eddig a leghosszabb idő, amit ott töltöttem és emlékszem is rá, az három nap. Miért szar, vagy miért nem?

Janka 2009.03.06. 08:04:36

Nekem valószínűleg a pánik is bejátszott kicsit, de amúgy sem nagyon bírtam, hogy mindenki csak rohan és senkinek sincs ideje megállni egy pillanatra. Szerintem ott még durvább a közömbösség mint bárhol máshol. Ezen kívül borzasztó mocskos. Jó, persze, vannak szép dolgok, de nekem túl sok volt az, ami nem szép...

Deto 2009.03.06. 10:56:56

Értem... hát amikor legutóbb fent voltam (szeptemberben), tényleg elég retkesnek láttam... szerintem én se tudnék ott élni. Kisvárosi kölök vagyok, ehhez szoktam. :)

todella kaunis 2009.03.06. 13:20:31

Tetszetős :)

deTo 2009.03.06. 15:30:10

Örülök neki. :)
süti beállítások módosítása