HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) bonyhád (1) Bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Álmok újra

Patkááány 2009.02.01. 20:04

Hm, kettőt lehet találgatni, hogy már megint kivel álmodtam. A hétvégém úgy nézett ki, hogy mégse mentünk mamáékhoz... szombaton takarítottam, ma meg gyakorlatilag az egész napot átaludtam. Reggel fél tíz körül fölkeltem (amit előtte álmodtam, csak képek villannak be, azok se gyakran), aztán rájöttem, hogy tegnap este alaposan elcsaptam a gyomrom (nesze neked diéta!) Katalina sütijével. Szóval fölkeltem és próbáltam nem hányni a süti és a sült hús gondolatára. Garantálom, hogy ilyen még az életben nem fordult elő velem! Szóval leültem Katalinával és Tesómmal tévét nézni, nemsokára hazajött faterom is, jobb dolgunk nem lévén nekiálttunk Bolygónk, a Föld-et nézni. Imádom azt a sorozatot, érdekes, szép is... csak a narrátornak van olyan lágy és megnyugtató hangja, hogy kb. húsz perc után az elalvás kerülget. Most is így jártam: rádőltem faterra, és arra ébredtem, hogy elaludtam. Nevettek, és javasolták, hogy inkább menjek át a helyemre. Át is botorkáltam, és öt perc után úgy aludtam (ez olyan fél egy körül lehetett), mint akit fejbevágtak, és akkor álmodtam megint az előzőek folytatását. Szóval igen, Lolácska. Álmomban meglátogatott minket, de nem ott laktunk, ahol most... valami nagy, szürke szobám volt, kis ablakokkal. Nem volt szép. A következő emlékem az, hogy ölelem-csókolom, bár tisztában voltam azzal, hogy Gáborral még együtt vagyunk - és hogy ő is ott van valahol a lakásban. Fater ott ült mellettünk, nem szólt egy szót sem, bár én kissé zavarban voltam miatta. Ez viszont nem akadályozott meg abban, hogy Lolácskáról levegyem a pólóját. Aztán egyszercsak eszembe jutott, hogy Gábor valószínűleg már rég hazament, én biztosan látott is minket... elment... én meg ki sem kísértem a buszhoz... úgyhogy elindultam utána, szóltam Lolácskának, hogy várjon meg ott nálunk, mindjárt visszaérek. Elindultam hát Gábor után, de már nem találtam. A pályaudvarra egy szép és élénk sétálóutca vezetett le, a kivilágított járdán egy balettcsoport gyakorolt, gyerekek lehettek, és mind nagyon csúnyák voltak. Az egyik csajnak például nagy feje, és szinte milliméteres haja volt... brrr. Leértem a pályaudvarra, de Gábort sehol sem találtam, így visszatértem álombéli hajlékomba. Lolácska ott állt Gyöngyivel kéz a kézben, és Gyöngyi vidáman mondta nekem, hogy képzeljem el, Lala eljegyezte. Én meg értetlenül néztem rájuk, és gratuláltam nekik, bár meglepődöttségemet aligha tudtam titkolni. Addigra már fehér blúz volt rajtam, mert évzáró volt, és valahogy minden átalakult a Babits színházzá... igaz, hogy csodálkoztam, amiért nem matrózblúzt kellett fölvenni, hanem elég volt a sima fehér is, de nem kötöttem bele. Hátramentem ahhoz a kanapéhoz, amin Lalával ücsörögtünk előtte, és csak bámultam... mígnem megmozdult ott hátul egy szürke függöny, és Gábor lépett elő mögüle egy hamuszínű, szürke kötött pulcsiban, ami teljesen hozzásimult, és cefetül állt neki. Talán még fintorogtam is emiatt. Aztán úgy gondoltam, hogy ha végig a függöny mögött bujkált, akkor úgyse vett észre semmit abból, ami Lolácska és köztem zajlott. Valamit magyarázott mosolyogva, de már nem emlékszem arra, hogy mit. Nem sokkal később fölébredtem. Akkor már sötétedett, és kicsit éhes is voltam. Kíváncsi vagyok, hogy este tudok-e még aludni? Naná, hogy fogok tudni! :) Ja, az igazság: Lolácska és Gyöngyi válófélben vannak, én szerényen felajánlottam Lolácskának, hogy majd megvígasztalom. Egyelőre csak szavakkal, ha pedig Gáborral vége, akkor máshogy is. Lolácska azt írta nekem csütörtök reggel sms-ben, hogy Gyöngyivel fölfüggesztették a kapcsolatot két évre (akkor miért nem szakítanak, ezt nem értem), most szüksége lenne a vígasztalásomra, meg ecet. Közben én megtudtam Moncsitól, hogy Lala mondta Gyöngyinek, hogy szüneteljenek, viszont még két hétig együtt lesznek... Valentin-nap miatt lenne? Minden esetre nekem ez az egész valahogy nem kerek. Most nincsenek együtt, de mégis együtt vannak. Lala nem szereti Gyöngyit, de mégis szereti, ahogyan Gyöngyi is van vele. Nem értem. Ha szakítok Gáborral, utána valószínűleg nem akarok még két hétig "járni" vele, egy ember érzéseivel nem afterpartyznék. Ezért is várom meg az alkalmas pillanatot a születésnapja után. Addig meg nem javasolgatok szüneteket meg záros határideig tartó szakítgatásokat. Ez nekem valahogy úgy hat, mintha meg akarnám tartani valami vésztartaléknak, hogy ha éppen senki nem ér rá, vagy valami oknál fogva nem jön össze a dolog, akkor még mindig ott legyen nekem talomba... nem? Én ezt nem akarom Gáborral eljátszani. Azon filóztam még, hogy ha sikerül Lolácskát egy kicsit az ujjam közé csavarni, és még mindig tartani fogja Gyöngyivel ezt a tarthatatlan állapotot, akkor ultimátumot adok neki: vagy ő, vagy én! Aztán már csak várok, lesz ami lesz. Nem Lala az egyetlen, aki meg tudna majd vígasztalni a válás után, de  hogy akkor én úgy berúgok, mint a vadökrök, az száz. Megint nagy lett most a nyomás: előrehozott érettségi, nyelvvizsgámat át kell majd konvertálni, hajtani a felvételire, közben a magánélet... most igazán örülnék egy üveg vodkának.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr766149517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VámpírAngyal 2009.02.01. 20:38:20

"Gyöngyivel fölfüggesztették a kapcsolatot két évre"-- mivan? hogy lehet egy kapcsolatot két évre felfüggeszteni? Amúgy milyen beteg álmaid vannak!:D

deTo 2009.02.01. 20:48:38

Gyuri: méghogy betegek, de folytatásosak is! És mindig egy picivel továbblépek bennük... Egyébként ezt a felfüggesztősdi nekem se igazán világos. Valakik vagy járnak, vagy szakítanak, nem? A szünetet magát amúgy is hülyeségnek tartom... főleg két évre...!

VámpírAngyal 2009.02.01. 21:24:15

Én a szünetet jónak találom, inkább mint rögtön szakítani, hagyni kell időt a dolgok átgondolására, de ezt persze csak akkor, ha az érzelmek nagyjából megvannak, viszont vannak gondok! De hát bakker két évre? Hát az milyen már?Mind1! Nah, akkor neked folytatásos beteg álmaid vannak, ami vszínüleg amiatt van h ébren is sokat gondolsz az álmaidra..

About a girl 2009.02.01. 22:20:00

"a kivilágított járdán egy balettcsoport gyakorolt, gyerekek lehettek, és mind nagyon csúnyák voltak." Ez a kedvenc részem :P Hát, tényleg nem semmi, amit álmodsz, de aki ilyet álmod, annak nagy fantáziája van.^^ A 2 éves felfüggesztést én se értem. Az már felér egy szakítással.

Deto 2009.02.02. 10:16:49

Gyuri: igaz, hogy ébren is sokat gondolok Lolácskára, de... mondjuk úgy, hogy ad rá okot bőven. Réka: néha fogalmam sincs, hogy honnan jönnek az álmaim, de én szeretem őket, főleg ha valóságnak hiszem. Az én elméletem szerint álmunkban történik meg velünk mindaz, ami a valóságban valamiért nem történhetett meg. Tehát az álmok egy jó része az a bizonyos "mi lett volna, ha..."

nyuszu 2009.02.02. 19:06:39

én imádok álmodni:D kibontakozok:D mindenesetre ez érdekes.... sokat gondolkodtam utána az álmodon... nem félsz h gábor egyszer elolvassa a blogod?

deTo 2009.02.02. 19:19:55

Nem szeret olvasni. Egyébként is, ezek csak álmok. Neki ott volt Gyapi, nekem itt van Lolácska, bár a kettő között szerintem óriási különbség van (pl. Lolácskának volt állandó barátnője, és nem jártunk évekig). Amúgy meg rátapintottál a lényegre: lehet nem lenne őszinte a mosolyom, ha Gábor pár bejegyzést elolvasna. Sunyi dolog tőlem ez az egész... de amilyen az adjonisten...

2009.02.03. 15:31:16

Hát, anno 14-15 évesen szerelmes voltam egy nálam 5 évvel idősebb srácba, aki túl fiatalnak tartott és azt ígérte, hogy majd két évvel később összejöhetünk:D Öhh. Nem lett semmi. Most egy nála 6-7 évvel fiatalabb csajjal vanXD Ez jutott most eszembe a 2 év "felfüggesztettről". Gáborral vagy, de már készülsz a "következőre". Ez jó így? Bár biztosan. Csak ne bánd meg.

deTo 2009.02.03. 20:39:56

Ha nem közelegne a szülinapja, már nem lennénk együtt... elegem van ebből az egészből. Lolácskát meg letojom, elmehet a picsába, ha engem szívat!
süti beállítások módosítása