HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Elég!

Patkááány 2009.01.26. 21:47

Nem, most nem Gáborról van szó... vele minden oké. Hanem úgy az összes többiről, főleg arról, hogy gonoszak az emberek. Vagy bennem van a nagy hiba. Akárhova megyek, mindig van valahol valaki, aki kipécéz magának, belém köt, baszogat, vagy akármi... egyszóval bánt. Sokan azt hiszik rólam, hogy ha engem valaki bánt, akkor én az illetőt a földbe döngölöm, vagy legalábbis úgy lealázom, hogy lapít majd, mint szar a gazban. Általános tévedés. Általában nem állok ki magamért, nem vágok vissza, hagyom, hogy az illető, akárki legyen is az, rájöjjön, hogy nem reagálok, és békén hagyjon. Ez megy a suliban, ez megy itthon. Oké, a suliban még csak-csak, ha olyan helyzet adódik, akkor én is tudok geci lenni, de itthon még tartja magát az a nézet, hogy amíg az én kenyeremet eszed... blablabla. Nem véletlenül akarok jó messzire menni egyetemre... vagy akárhova. Csak távol innen. Távol Katalina örökös hisztijétől, távol attól, amit eddig megszoktam, távol a vélt és valós sérelmektől, távol mindentől... bárcsak már ott tartanék... utálom magam a gyengeségemért, hogy még most se bírom el a világ súlyát a vállamon... pedig még nem vagyok megroppant hetvenéves, se nyomorék... bár azt ahogy vesszük. Mondták már rám, valahol igazuk is van. Csak épp nem látszik annyira. Elvileg asszem már most jogosult lennék a rokkantnyugdíjra, asszem, de nem biztos. De én még egyetemre akarok járni, és dolgozni akarok, és nyugdíjas akarok lenni, és boldog akarok lenni, és tenni akarok érte, és nem akarok magányos lenni, nem akarok másoktól függeni, nem akarok sokat... de ez mégis rengeteg. Életem befejeztével békésen nyugodni egy erdőben, hogy a síromon majd óriási fa nőljön... ahol már soha nem bánthatnak, ahol nem kell annyi keserves csatát megvívnom, ahol végre egyedül lehetek. Mert még egyedül is sokkal jobb. Igen, beismerem: vágyom az egyedüllétre. Alig várom, hogy végre tavasz legyen, hogy föl tudjak menni oda, ahol régen annyi ibolyát szedtünk Tesómmal, és csak ülni csendben és cigizni, távol a város zajától, távol a civilizáció rohanásától... ahonnan messziről a hatos út látszik, és a távolban egy kis falu. Hétvégén meg ha tudok, jól berúgok. Csak úgy. Magam miatt. Lesz, ami lesz. Legszívesebben most magamhoz vennék egy üveg vodkát és legalább a felét benyakalnám. Aztán tudnék aludni rémálmok nélkül, bár tény, hogy az elmúlt X hétben szépeket álmodtam, bár érdekes volt, mert általában egy hét - egy téma. A múlt hét az erdőké volt (visszatérő motívum). Imádom az álmaimat, valahogy reményt adnak az egész életemhez. Emlékszem, amikor vége lett Zolival, hónapokig utána vele álmodtam, hogy megint együtt vagyunk... és az ébredés szörnyű volt, de maga az álom... boldog voltam. Vajon Gábor után is ez lesz? Nem tudom, de ha mást nem, akkor megoldom, hogy ne álmodjak.

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr876149519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszu 2009.01.26. 22:20:05

ha tehetném az álmaimban élnék : ) megvalósítani őket meg....egyedül nekem nem megy...

Janka 2009.01.27. 11:14:37

Nem kenyerem a fölösleges okoskodás és a frázispuffogtatás, de lentről csak felfelé vezet az út. :) Én tavaly ilyenkor álmodni sem mertem olyanokról, amikről most, még csak terveim sem voltak, mint nektek, csak valami olyasmire vágytam, mint most te, Szilvi. Nyugalomra, egyedüllétre, hogy ne kelljen ebben a szarban süppednem, és közben vártam, hogy esetleg valaki kihúzhat innen. Én is utáltam magam, amiért nem vagyok képes kilábalni, aztán sikerült megemberelnem magam, és végigcsináltam úgy, hogy most újra van önbizalmam, büszkeségem és hitem saját magamban. Nincs mese, biztos olcsó szöveg, de bízni kell abban, hogy jobb lesz, aztán el lehet kezdeni tenni érte. :)

todella kaunis 2009.01.27. 16:45:15

Nekem a hétvégéim az álmaim. Ami meg a civilizációt illeti, szerintem az emberek elől eltűnni pont köztük elvegyülve lehet. Amúgy nekem is van egy régi kedvenc helyem, Szekszárdon, nem messze tőlünk van egy szakadékszerű fal....

2009.01.27. 18:49:34

Nekem is van kedvenc helyem. Bár nem eltűnni, hanem látni és gondolni. Amúgy Jencimhez hasonlóan nekem is a hétvégéim az álmaim.

deTo 2009.01.27. 21:04:46

Nyuszu: menni fog! Bízom benned! :) Janka: nem elcsépelt szöveg, hanem megerősítés a léleknek az, amit írtál. Én is próbálok kilábalni a magam kis szakadékából, bízom benne hogy sikerülni is fog, bár amíg itthon lakok, elég szűk keretek között mozgok. Májusban csinálok (ha minden igaz) előrehozott érettségit angolból, jövőre átmegyek a németesekhez, hogy ragadjon rám valami... fater erőlteti, hogy akkor majd németből érettségizzek, de én fizikából akarok... még abba is beleszólnak, hogy miből érettségizzek... pfff... elegem van! Lí: az elvegyülés nem tudom, hogy menne-e, de nem próbálom meg, az már nem én lennék. Szeretek kitűnni a tömegből, még ha vannak árnyoldalai is a dolognak. Tudod: inkább legyek csodabogár, mint egy szürke pont. Ezzel persze nem arra céloztam, hogy akármelyikőtök is az lenne, számomra mind különlegesek vagytok. :) Zí: "látni és gondolni"... milyen igaz... Ma már jobb kedvem van. :)

Janka 2009.01.29. 08:22:25

Én csak annyit mondok, hogy hidd el, megéri kitartani és azt véghez vinni, amit TE akarsz. Néha megálljt kell parancsolni a körülötted élőknek, hogy magad tisztázhasd. Nekem főként az emberi kapcsolataimat kellett átértékelnem. Amit lehetett, azt lezártam, mert az tűnt a legjobb lépésnek, és nem is bántam meg. Lehet, hogy spanyolviasz és könnyű mondani, de mindent le kell kicsit egyszerűsíteni, hogy tisztábban lássa az ember, hogy ki/mi micsoda valójában. :)

deTo 2009.01.29. 19:15:04

Igaz, igaz... most speciel egy csomóan "nyúznak", hogy ezt csináljam meg azt csináljam, ebből érettségizzek, akkor szakítsak Gáborral... a saját életemben esetleg hozhatok néhány döntést saját magamnak?

VámpírAngyal 2009.01.29. 20:06:06

Ehh majd feldobom én a hangulatod Pokolgép koncerten!:)

deTo 2009.01.29. 21:25:47

Ott leszel?!? Vááá de jó, nem mondod komolyan!!! Úgy örülök neked!!! :D :D :D

About a girl 2009.01.29. 21:41:08

deTo: Tudom, hogy nem vagy oda az E.H.-ért, de azért egy idevágó idézet... "Miért mondaná meg az egyik a másiknak, mit tegyen?! Hadd döntsem el én, hogy nyomom a féket, vagy megyek az úton!" Legyen így.

deTo 2009.01.29. 22:03:52

Köszönöm! :) Az idézet tényleg jó. :)

VámpírAngyal 2009.01.29. 22:10:27

Elvileg ottan leszek és boldogítom a népet, többek között téged leginkább mivel te hívtál ésésésés mi a program?:P

deTo 2009.01.29. 22:25:53

Berúgunk. Én legalábbis biztosan. Egy üveg vodkáért most a lelkem üdvösségét is eladnám. Lást következő post.
süti beállítások módosítása