HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) bonyhád (1) Bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Resting in peace

Patkááány 2009.01.19. 10:18

Nem kell örülni, nem meghaltam... csak békében pihenek. Hétvégén volt Szekszárdi Zenekarok fesztiválja, ami inkább a békekötésekről szólt, mint a bulizásról. Szinte mindenki kibékült mindenkivel, csak hogy a fontosabbakat említsem: Judit és Nóji, Timi és Nóji, elvileg én meg Timi, Gábor és Panda... szóval gyakorlatilag csak kapkodtam a fejem jobbra-balra, mert mindenki azzal jött oda hozzám, hogy képzeljem el, véget ért a harag ezzel meg azzal. És bevallom őszintén, hogy örültem neki. Tele volt már a tököm az ellenségeskedéssel. Oké, ez most nem azt jelenti, hogy akkor mindenki mindenkivel puszipajtás, csak épp nem fogják elvágni egymás torkát, ha találkoznak. A kedvencem szombat késő este történt: egyik ősellenségem, akivel világéletünkben gyűlöltük egymást (de úgy istenigazából, és volt már minden a kiabálástól kezdve a beszólásokon át az egymás fenyegetéséig), be volt spurizva vagy én nem tudom hogy mit szedett be, de már amikor megjelent, tudtam, hogy lesz valamit... szóval a lényeg az, hogy amikor ketten maradtunk, odaállt mögém, kezeit rátette a vállaimra (már attól majdnem összetojtam magam, srácnak nem tartott volna semeddig hogy a falra kenje az agyvelőmet), és belesúgta a fülembe, hogy ő már nagyon megváltozott, és reméli, hogy nem haragszom rá... mondtam, hogy persze, részemről nincs harag. Láttam hogy tényleg megváltozott, bár én inkább azt mondanám, hogy kifordult önmagából. Anno nem győzött engem lezsidókurvázni, én meg őt lenácigecizni. Egyszer-kétszer tényleg majdnem egymásnak mentünk... na mindegy, szent a béke. Gáborral viszont majdnem megint vége lett, de már tényleg megszoktam. Szombaton olyan egy óra és fél kettő között véget ért a koncert, haza akartam menni, de ő kitalálta, hogy ő még folytatni akarja a bulizást, mi lenne, ha felmennénk Tekébe? Mondtam neki, hogy menjen nyugodtan, de én már fáradt vagyok, inkább ellépek haza, nagyfiú már, odatalál hozzánk. Megegyeztünk, hogy kb. egy óra múlva hazajön. Oké. Otthon leültem netezni... várok, csak várok... ez volt olyan kettő körül. Telefonja nálam volt. Egy idő után kezdtem ideges lenni, és nagy nehezen, Kunt felhívva sikerült utolérnem. A végeredmény az lett, hogy háromnegyed hatkor satu részegen hazaesett. Nem voltam ideges, valahogy már nem érdekelt. Majdnem szakítottunk, de úgy voltam vele, hogy még adok ennek a kapcsolatnak egy esélyt. Azért sikerült annyira felhúznia, hogy majdnem megtéptem, már markoltam a haját. Valamennyit beszélgettünk, elmondta hogy őt mi bántja, elmondtam hogy engem mi, de erre még kedden visszatérek nála. Tudom, hogy szeret, de a piát tényleg jobban, mint engem, és ezért úgy vagyok vele, hogy nem sok értelme van ennek az egésznek. Józanon oké, de amikor részeg, mocskosul ki tud akasztani. Én sem vagyok piskóta, azt tudom, de szerintem ő azért engem simán túlszárnyal. Na mindegy, majdcsak lesz valahogy. Annyira már nem érdekel.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr126149523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszu 2009.01.19. 15:12:50

ki az a csaj? hát Gábor tényleg érdekes, ha szeszel... csak nem értem miért fontosabb az neki, mint Te...

deTo 2009.01.19. 19:34:40

Mert pasiból van ő is. Őőő milyen csaj? Ha az ősellenségre gondolsz, ő srác. :D

2009.01.19. 23:31:29

Ühm, rájöttem, ki a srác. Meg érdekes ez a kibékülősdi. Hm. Gáborral kapcsolatban: tényleg érdekes. Tényleg pasitulajdonság, de egy idő után rá fog jönni, hogy mi a helyzet. Nem tudom. Beszélgess vele. Félek, hogy egy idő után csak szenvedni fogsz.

Deto 2009.01.20. 11:46:15

Zí, az igazat megvallva, már nem sokáig, az biztos. :) Az én türelmem is véges.

anilin 2009.01.20. 12:02:57

Szerintem ha nem akarsz egy alkoholista apát leendő gyermekeidnek sürgősen válts..:S Akkor már késő lesz..

Fred 2009.01.20. 12:02:58

Remélem minden jóra fordul, már ami Gábort illeti. Nem is értem őt igazán, nálam ilyen kérdés, hogy a barátnőm vagy a pia-e a fontosabb, fel sem merülne soha, hiszen egy kapcsolat ezerszer többet ér minthogy szarrá igyam magam. Eleve már a kettőt egy kalap alá venni baromság. Talán észhez tér, szurkolok!

nyuszu 2009.01.20. 16:03:37

akkor ki az a srác?

Jill 2009.01.20. 18:05:31

Nem akarok beleszólni, de ahogy olvasom a gondolataidat, én már régen kitettem volna Gábort, bármennyire is szeretném ... Ha nem képes tartani magát annyira, hogy legalább akkor ne igyon, amikor TUDJA, hogy Veled is lehet ... Akkor azért ez erősen jellemzi Őt . /:

deTo 2009.01.20. 20:48:13

Anilin: egyáltalán nem akarok gyereket, de ha akarnék se tőle, ez egyre biztosabb. Fred: igazából senki sem érti. Én főleg nem. Nem húzzuk már sokáig, egyre inkább kezd elegem lenni ebből. Én sem vagyok szent, mert persze hogy nem, de azért... ha választanom kell, hogy vele vagyok-e vagy inkább elmegyek inni, egyértelmű... legalábbis számomra... Nyuszu: Varga Dani. Jill: eddig kétszer mondtam meg neki, hogy vége, és kétszer jöttem rá, hogy öt percig se bírom nélküle. Legközelebb már nem leszek ilyen hülye. Mondanom se kell, ez a kettő "befejeztem" mi miatt volt... bár ha hozzáveszem a Rockmaratont, akkor három... :D

deTo 2009.01.20. 20:50:18

Anilin: egyáltalán nem akarok gyereket, de ha akarnék se tőle, ez egyre biztosabb. Fred: igazából senki sem érti. Én főleg nem. Nem húzzuk már sokáig, egyre inkább kezd elegem lenni ebből. Én sem vagyok szent, mert persze hogy nem, de azért... ha választanom kell, hogy vele vagyok-e vagy inkább elmegyek inni, egyértelmű... legalábbis számomra... Nyuszu: Varga Dani. Jill: eddig kétszer mondtam meg neki, hogy vége, és kétszer jöttem rá, hogy öt percig se bírom nélküle. Legközelebb már nem leszek ilyen hülye. Mondanom se kell, ez a kettő "befejeztem" mi miatt volt... bár ha hozzáveszem a Rockmaratont, akkor három... :D

Fred 2009.01.20. 21:06:19

Ha véget vetsz a dolognak, maximálisan megértelek, sokan már ennyit sem tűrtek volna el. Idén majd szebbé tesszük neked azt a Rockmaratont :)

deTo 2009.01.20. 21:21:42

Jajj, annak nagyon nagyon nagyon örülnék! :D :D :D

2009.01.21. 17:44:53

Deto, tudtam, hogy ki:D:D győztem:D

deTo 2009.01.21. 17:53:59

Igen, Te lettél a legelső kisangyal! ^^
süti beállítások módosítása