HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) bonyhád (1) Bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Vissza

Patkááány 2008.12.14. 22:18

Megint ott tartok, hogy sehol. A múltamat szégyellem, a jelenemet nem bírom elviselni, a jövőm meg üres... Gábor ad reményt, meg hogy vele hamarosan elmehetek olyan messzire, hogy soha ne kelljen visszajönnöm, és végre boldogan élhessek, ha egyáltalán megérdemlem. Anyám megint kiakasztott... igazából azzal, hogy amennyire én észrevettem, nagyon nem bírja Gábort. Vagy én nem tudom. Az egész egy telefonos ügyön alapszik, ami ráadásul... áh, mindegy... szóval most megint ő a közellenség itthon, vagy én nem tudom, de én ezt nem akarom, mert ez így rossz, nagyon rossz... a lelkem eladnám hogy legalább kedveljék... szerintem faterom bírja... Tesóm nem tudom... anyám meg, ha tippelnem kéne, egyáltalán nem. Tudom, hogy ő se hibátlan, de én se vagyok az, és senki más nem az! Mindemellett a suli is egyre jobban bosszant, meg úgy általába minden... úgy érzem, megfulladok. Néha rámtör, hogy tényleg fölöslegesen jöttem a világra, és az ittlétem csak egy tévedés, nem lett volna szabad megfogannom, nem lett volna szabad megszületnem, mert az értéktelen emberek számát szaporítom azzal, hogy létezem. Pedig nem én akartam! Sokszor gondolom azt, hogy tényleg mindenkinek a terhére vagyok, rengeteg negatív kritikát kapok magamat illetően, amik csak megerősítik, hogy egy darab szar vagyok. Szinte már mindenkit gyűlölök magam körül, főleg az idegeneket... akiket pedig bírok, azok remélem tudják, hogy ők kivételek. Gyűlölöm az embereket az utcán, a tévében, a lépcsőházban, gyűlölöm az utcaseprőktől kezdve az agysebészekig az összeset! Gyűlölöm Gyapjast, mert tudom, hogy sokkal többet jelentett Gábornak, mint amennyit én valaha jelenteni fogok neki. Próbálja titkolni, de szerintem így van. Azt mondja, hogy engem jobban szeret, mint amennyire azt szerette. Ezt elhiszem, de néha vannak kétségeim affelől, hogy lehet-e engem egyáltalán szeretni? Megérdemlem én azt? Nem hinném. És miért? Mondd meg, Istenem, miért?! Mert nem felelek meg egy adott normának? Mert nem vagyok anorexiás? Mert nem érdekelnek azok, amik a nagy többséget igen? Mert szívesebben elvagyok a saját kis világomban, ami legalább tiszta, és olyan, amilyennek látni akarom? Sokszor irdatlanul nehéz másmilyennek lenni, de azért nem fogom magam megjátszani, hogy befogadjon egy olyan közösség, aminek nem is akarok a tagja lenni. Nem akarok együtt vonulni a birkákkal, nem akarok behódolni olyanoknak, akiknek esetleg márkás ruháik vannak, vagy félkilós aranylánc lóg a nyakukban. Mikor lesz már ennek vége? Lesz-e egyáltalán vége? Most legszívesebben odabújnék Gáborhoz, és (meghalnék) elaludnék jó mélyen, és fel sem ébrednék, amíg nem jönne el az ideje.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr106149544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszu 2008.12.14. 23:15:22

Szilvi ilyeneken felesleges gondolkodni...jó én is szoktam:D de rájövök, hogy a világ sokkal kevesebb lenne nélkülünk:D és ahogy gyapjaskát elnéztem sose fog odáig felérni ahol te vagy:D Gábornál sem:D és én szeretlek :)

Deto 2008.12.15. 10:19:37

Köszönöm! ^^,

2008.12.15. 13:39:47

biztosan megérdemled, hogy szeressenek... emlékszel, amikor meséltem, hogy azt álmodtam, hogy te még mindig haragudtál rám, amiért nem hívtunk el a buliba és hogy az álmom végén már ott sírtunk egymásnak, hogy mennyire szeretjük a másikat? látod? egy évvel utána is még nagyon bántott... nem a lelkiismeret... hanem hogy pont téged hagytunk ki... és szerintem az a szeretet, amit én irántad táplálok, nagyon erős... onnantól kezdve, hogy címerezésnél megláttalak, tudtam, hogy szeretnék veled jóban lenni, mert ha valaki, akkor te biztosan nem vagy átlagos és szerintem ez a szeretet még csak valahol a kezdőpontjánál van a maga erősségével is annak, amit irántad érezhet ember... Gábor biztosan szeret, jobban mint Gyapjast... És én is szeretlek... bár nem úgy, mint P-t:P:):):)

nojmi 2008.12.15. 14:40:22

Sziszi!egy örök igazság:Inkább utáljanak azért, aki vagyok, mint szeressenek azért, aki nem vagyok!:)Szerintem sokan szeretnek Téged!Hányszor vesztünk mi össze a gimiben, emlékszel?Mégis mindig kibékültünk, mert Jó ember vagy(na meg én isxD)Téged nem lehet nem szeretni!:)

todella kaunis 2008.12.15. 15:42:44

Én is nagyon szeretlek Szilvi :) De azért jól vagy Csipkerózsika, ugye? Sokáig én is problémákkal szenvedtem, nem írom le, h miért. De egy abszolut külső személynek sikerült megnyugtatnia és most már nem aggódom, hanem bízom a páromban. És ha esetleg történne valami, nem az én hibámból, akkor ő ennyit ért. (Erre Dani 1.1 hívta fel a figyelmem)

Deto 2008.12.15. 21:04:43

Köszönöm mindnyájatoknak, hogy lelket öntötök belém, és erőt adtok a mindennapokhoz! :) Sajna ma kibukott, hogy anyám egyszerűen nem tudja elviselni Gábort. Ezt valahol megértem, de akkor is nagyon elszomorít. Nem tudom, hogy mit tegyek. Valami tanács...? Szeretlek titeket!!! :)

todella kaunis 2008.12.16. 17:43:36

Ne tudok mit tanácsolni. Téged szeretnek, akkor őt is.

Deto 2008.12.16. 20:22:06

Sajnos ez nem ilyen egyszerű. Valamit mindig, de mindig tojik a pók, olyan nincs, hogy minden rendben legyen...
süti beállítások módosítása