HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Levelek

Patkááány 2008.11.10. 21:14

Az alábbi sorokat Timi írta, infó órán olvastam el, de kis híján földhözvágtam a monitort, olyan ideges lettem. Kommentek szögletes zárójelben.

Kedves Gyerekek!

Mint tudjuk (aki meg nem, az tájékozódjon bővebben, mielőtt ítélkezne!!!) pénteken a mi kis családunk vezérhangyáját, Aput (Pandát) [a ti kis miteknek a mijét?!?]aljas módon hátulról [persze, hátulról legkönnyebb orrot beverni...] támadta meg az általános - eddig mindenkire nézve ártalmatlan (Ricket kivéve) - stílusirányzatot váltott ajjadék... közismert nevén Chopper (Hegedűs Laci). Megnyugtatok mindenkit, Apa jobban van [Apa? az én apukámnak kutya baja nem volt], már ahogy ezt a körülményekhez képest mondani lehet... [ugyan már, délután kint volt a parkban, nem hinném hogy halálán van...]
Lényeg a lényeg: otthon van, lehet látogatni, idegesíteni a hülye kérdéseitekkel meg az aggodalmaskodó/rémült pillantásokkal és vinni neki jókedvet! [szerintem főleg inkább piát vagy pénzt] Panda nevében is megköszönöm mindenkinek, aki ott volt és bármilyen módon a segítségére sietett... Mindannyian tudjuk, hogy szívünk szerint még maradtunk volna további személyes kontaktust tartani Chopper bármely testrésze és a bakancsunk vagy öklünk között [a magad nevében beszélj!], de ugye Apu [aki megdugja majdnem az összes "lányát"?] volt a fontosabb.Nyugavér és csigalom, mert a tett nem marad megtorlatlanul, a bűnös máig csücsül és csücsülni is fog 2-3 évet [szeretnétek, mi? egyáltalán, milyen bűnös?!]... no meg perkálni egy "kisebb" összeget kártérítés gyanánt! Úgy hiszem megkapja méltó büntetését (a bent várható eseményekkel társítva).
A Borz-Alom zenekarnak köszönjük, hogy zenéltek nekünk és jó bulit csináltak... higgyétek el, még az Auróra is szégyenben maradt volna, ha az a buli nem marad félbe...
Ja és végül, de nem utolsó sorban Szarkának boldogabb szülinapot! Ígérem bepótoljuk!
Legyetek rosszak és vigyázzatok magatokra, egymásra!
Pussz

Volt még egy, amit myvipen írt nekem, ezt szó szerint nem másolom be, de a lényege az, hogy mekkorát csalódott bennem, amiért én nem Pandát védem, és "én nem óhajtok veled erről és másról sem tárgyalni egészen addig, míg nem látod át az egészet!", Panda kb. bele sem kötött Rebekába, csak odébbtessékelte, hogy "húzzál vissza Kaposvárra skinheadkedni", meg ecet... én akkor is kitartok az álláspontom mellett, mert:

-Pandából már nagyon elegem van (tarhálások, ingyenélés, "én vagyok a főnök, én birodalmam, Apátok vagyok")
-mert szerintem Chopper tette teljesen érthető és jogos volt,
-Panda tudta jól, hogy kinek és mit mond,
-és végül, de nem utolsósorban: mert én fel merem vállalni hogy mit gondolok, és beleszarok, hogy ki utál meg ezért és ki nem!!! Többnek tartom magam annál, minthogy minden áldott nap totálisan berúgjak, és nem az az életcélom, hogy középiskolásokból és a legjobb haveromból éljek meg harmincéves koromban, úgy, hogy vagy van éppen munkám, vagy nincs, és minden esetben lehazudjam a csillagokat az égről (ha valaki kíváncsi egy részükre, később szívesen leírom)!!!

Szerintem valamelyest azért érthető, ha mégsem, olvasgasd addig, amíg meg nem érted. Kommenteket pedig kérem legalább névvel ellátni, ha felnőtt EMBERnek tartják magukat azok, akik írnak akár hideget, akár meleget. Köszönöm.

21 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr96149555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszu 2008.11.10. 21:20:49

a jó édes.... egyre idegesebb leszek komolyan mondom ezt én már nem hiszem el... hát bazdmeg... már bocsánat de agyfasz van... "húzzál vissza Kaposvárra skinheadkedni" ezt mondta rebekának?

Deto 2008.11.10. 21:24:24

Hát, ezt mondják ők. De valamiért én már nem hiszek nekik.

nyuszu 2008.11.10. 21:37:02

"valamiért" : D

2008.11.10. 23:12:43

nos... Panda ha azt vesszük, nem egyszer megütött... másfél éve volt az a kedvenc szórakozása, hogy akkorákat rásózott a seggemre, hogy elbőgtem magam... a nagy főnök és apú és miegymás soha nem kérdezte meg az emberektől, hogy pl. mi a helyzet? hogy vagy?... nála ezeket a kérdéseket a következők helyettesítették: "van apród?" "van cigid?" "van piád?" "mit keresel itt?" stb... a bűnösnek nevezett Chopper viszont mindig rendesen beszélt velem, stb... amúgy meg egy légiós hőst hogy lehet így leütni???? Mindenkinek a maga dolga, de Chopper mindenki helyett bosszút állt... ezért inkább neki kéne a támogatás... szerintem...

Csillaaa 2008.11.11. 08:33:17

Eszemfaszommegáll! Kinek képzeli magát ez a ribanc?? "apu"...ha tudná hogy miket művelt...hisz neki baszod hisze neki....ááááh "apu" (vicces -.-) pici timikéjeee barátnőcskéjeee...komolyan mondom ez már kurva gáz amit ez a csaj csinált...az is kurva gáz hogy mindenki "apu" (-.-) minden eggyes kicsi szavát elhiszi.... jó melója van a nagy lófaszt...milyen gáz h eddig 3 havi lakbérét az egyik lakótársa fizette...(legalábbis én így tudom...) ez a levél meg egyszerüen csodálatos...-.-

nyuszu 2008.11.11. 10:36:13

csillus bébiből a próféta szólt : )

VámpírAngyal 2008.11.11. 11:16:29

LoL, zajlik az élet Szexárdon!:P Choppert ismerem asszem ugye ö az aki Johnny-val szokott mászkálni és ők a "nácipunk"-ok ugye?XD Nagy idióta mind a kettő de bírom őket!Azt nem tom h ki az a Panda,gőzöm sincs biztos láttam már anno,mikor fellelhető voltam Szexárdon,de most nem ugrik be h ki az! Egyébként meg ha jól vettem ki a dolgot a balhé előtti bejegyzésből,lehetett tudni h Chopper Pandára vadászik,akkor meg Panda miért nem húzta meg magát, nem értem, és leverték ok,két ember viszonylag fair megküzdése volt,nem?(jó kicsit egyoldalú ahogy hallom:P) Gyűlölöm az erőszakot,de ha muszáj akkor muszáj, de gondolom ennek itt most nincs vége,majd a két banda(akik itt vagy ott állnak),egymásnak fognak még esni, de remélem az ismerőseimnek lesz annyi esze,h nem lesz bent ezekben a bosszúbunyókban! Persze mindenki álljon ki a saját véleménye mellett, de ne erőszakkal! Ennyit szólnék hozzá!:P

Deto 2008.11.11. 12:01:21

Zí, teljes mértékben igazad van. Mint már említettem, nekem is volt nézeteltérésem Chopperrel, amin myvipen vitatkoztunk, de amikor személyesen találkoztunk, egy rossz szót nem szólt hozzám, sőt, ugyanolyan emberként kezelt! Pandáról meg még annyit, hogy akkor miért nem verte a nyálát, amikor lányokat (köztük téged) ütött meg?! Mondják, hogy úgy hazudik, mintha könyvből olvasná, de szerintem annál sokkal jobban, mert még mindig rengetegen hisznek neki, olyanok is, akik pedig már tapasztalhatták, hogy mekkora kóros hazudozó. Csilla, egyébként Timi ugyanúgy fel volt háborodva, amiért panda kb. uralkodik mindenki felett, mint egy kiskirály, most meg ez?! Azt én is hallottam, hogy három hónapja Cigó fizeti a lakbért, szóval pandának semmi joga nem lenne őt kidobni, sőt!!! Inkább tartanám magam árvának, minthogy egy harmincéves csövest valljak az "apámnak" (egyébként is van saját apukám, hála Istennek érte), aki végigkeféli a "lányait"!!! De ideges lettem megint!

Thanatos 2008.11.11. 12:28:02

El kene meselni a Lackojanak h "Apu" a Timinel zsirozza a kanocat. Kivancsi vok h mi lenne.

Csillaaa 2008.11.11. 19:15:24

komolyan mondom én kurvára örülök neki h nem voltam ott...ekkora "balhét" én leszarom h ki kivel meg mi hogy de áááh nem akarok minden nap részeg disznók között lenni....gyerekek! Polipnál minden nap tali ;) am milyen fincsi dolgokra derült fény....állítólag videó is van... na majd kiderítem...

Csillaaa 2008.11.11. 19:18:59

tudjátok mi a legnagyobb flash?! hogy már most megy a szarkeverés 4 nap után minden szart visszahallok..valaki nagyon átmeséli a dolgokat...sztem T. kurvára árbassz a dolgokat... áááááh -.- :@

Deto 2008.11.11. 19:53:09

Tanti, állítólag Lackó tud Pandáról, és nem zavarja. Na ez az, amit én nem hiszek el. Szólni nem fogok neki, szerintem azt elég hamar megteszi más. De ez a "zsírozza a kanócát" szöveg beszarás! xD Csilla, mégha csak részegek lennének, bár abból is kezdett már mocskosul elegem lenni, de tépnek is, mint az atom. De ma is minek jöttek oda Poliphoz egy csomóan? Hogy megmagyarázzák nekünk, hogy akkor is panda az ászok ásza, mindenki apukája, a vezérhangya, a szegény áldozat, a főnök, a Führer (ahogy Zí mondta:), a császár, az Atyaisten, a Messiás, Jahve... na szóval neee, ezt már azért neee! Meg kéne szerezni azt a videót.

Csillaaa 2008.11.11. 20:13:11

jaja, nem ártana... remélem h ez a poipusz szitu a mi szemszögünkből jólesz meg legalább mi legyünk normálisan meg legyen egy jó kis társaááágunk :) TÉPNEK?! ezt csak említetted...de áááh UNDORÍTOM... haljanak meg a kurva életbe mááá.... (most pattant ez az uccsó idegem..) áááh... -.-

Thanatos 2008.11.12. 10:20:15

Vicces, hogy az Auroraek Csopi partjan voltak. Masreszt meg megneznem, ahogy ok elverik. Az a srac, amiota jarni tud, az otthoni epitkezesen segit. Nem hiaba nyalta Panda Foxi segget. Rajott h a 60 kilos vedelmezoivel semmire sem megy Csopper ellen. Masreszt meg hallottam h Panda fogadkozott h elkapja Csopper anyjat, meg szetcseszi a kocsmajukat, meg stb. Szerintem ez gusztustalan. Ha valakivel baa van, ne az anyjan toltse ki.

Thanatos 2008.11.12. 10:39:22

Deto. csutortokon hazamegyek. Ramirnal MSN-en? Kivancsi vagyok a Pandajugend eddigi lepeseire.

Deto 2008.11.12. 16:10:47

Tanti, természetesen! Most ledöbbentem ezen, hogy ez a stricimackó Chopper családját meg a Gyógygödröt akarja bepályázni... hogy egyesek hova süllyednek...!

2008.11.13. 10:34:07

basszki... Hugim, remélem, ma is polipnál leszel... írok sms-t:D

nyuszu 2008.11.13. 21:31:58

na csak olvasom itt a kommentárokat... kicsit lemaradtam... holnap ki akartam menni poliphoz hozzátok, de ma kihúzták a fogam és be van durranva a pofikám : ( úgyhogy holnap suliba se megyek...

Csiggga 2008.11.16. 11:42:53

Úristen. Ez kegyetlen. Nagy Timi nem kéne többesszámban beszéljen, vannak aki nem azért járnak ki parkba, hogy Panda talpát nyalják, és közben cigiztessék etessék és itasság, vagy esetleg "másegyéb módon" kényesztessék... Köszönm szépen, ilyen apát nem kérek, sőt ilyen főnököt sem, és amelyik birodalomban ez megy, oda besem akarom tenni a lábamat.

tk 2008.11.27. 17:12:15

Hát... ez... most kit sajnáljak? ^^
süti beállítások módosítása