HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Átlagos nap, és egy kis Révai tanár úr

Patkááány 2008.11.05. 22:02

Hát ja, az elmúlt néhány nap kb. ugyanúgy telt el. Gáborral elég jól megvagyunk, mondta tegnap, hogy megpróbál majd pozitívan hozzáállni a dolgokhoz. Ennek annyira örültem! :) Iza szerint akkor megjátsza magát, de szerintem nem, csak a kedvemben jár. Egy kapcsolatban néha áldozatokat kell hozni egymásért, én ezt kértem tőle, cserébe én is megpróbálok hétvégi reggeleken adni magamnak egy seggberúgást, és kaját csinálni, ha éhes, nem csak egy ideig-óráig tartó unszolás után (ez ugyanígy működik, ha én vagyok éhes, most is lusta vagyok kivenni a táskámból a tőle kapott almát - pedig Tőle van, tehát kb. szerintem gyógyító ereje van), pedig kopog a szemem. Oké, nyertetek, megeszem! Négy éves, kislány, és esküszöm, hogy pálinkaízű! Akik nem ismernek: én nem szeretem a pálinkát. Vagy csak a mentolos fogkrémre ilyen? Na sebaj, éhes vagyok. Egyébként tegnap végre sikerült beszélnem Révai tanár úrral... harmadik óra után mentem az udvar hátsó részébe, kezemben már ott füstölgött a cigi... egyszercsak észreveszem, hogy előttem megy ő. Mivel még sosem bagóztam kint úgy (bent mégúgy se), hogy ő volt az ügyeletes, így nem igazán tudtam, hogy mire számíthatok. Megkért minket, hogy dobjuk el, de én kötöttem az ebet a karóhoz, hogy hadd szívjam el, már csak két slukk volt benne, és egyébként is a 15-16 évesek pár méterrel odébb cigiztek... igenis szemét, sunyi, áruló módon beköpöm őket, mert ha nem jöttek volna hátra bagózni, még mindig érvényben lenne az, hogy mi, nagykorúak hátramehetünk! Viszont nem is gondoltam volna, hogy ilyen magas hangja van! Na azért nem buzis, mert nem az... csak olyan... furcsa. Kb. mint Gábornak. Következő szünetben persze megint kimentem, láttam, hogy nincs még hátul, el is indultam... aztán a kerítés melletti padról azért odaköszönt nekem, hogy tudjam, mi a dörgés... csalódottan mentem az udvar első felébe, de hát ott is rá lehet gyújtani, nem csináltam belőle nagy ügyet... Zsanci is ott volt, és épp azon gondolkoztam, hogyha egy picit zavarba tudnám hozni a tanár urat ("akinek ilyen szép szeme van, az biztos elnéz egy olyan pici rosszalkodást, mint a dohányzás...", vagy valami ilyesmi), de mire megmondhattam volna neki, már becsöngettek, így maradt a vita, hogy akkor most tulajdonképpen ha az intézmény egész területén tilos a dohányzás, akkor a tanári dohányzó még miért van fenntartva? Meg még pár ilyen kérdés... ma szintén váltottam vele pár szót... Emese bentfelejtette a telefonját az egyik teremben, pont abban, ahol Monsuéknak volt órájuk... igen, Révaival, így leadták neki a telefont. Emese persze engem kért meg, hogy kérjem vissza tőle... már szóltam is Páncsónak (de rühellem azt a manust!), hogy szóljon Révai tanár úrnak, legyen szíves, amikor jött Király tanár úr, és közölte Emesével, hogy mivel rájöttek, hogy az ő telefonja, már odatették a padjára. Emese el is ment érte, én meg álltam a tanári előtt, mint egy rakás szerencsétlenség, és nem tudtam, hogy mit csináljak... amikor kijött Révai, csak annyit tudtam kibökni, hogy semmi, már megvan, köszönjük. Azért amikor hatodik óra után mentem ki a suliból, ott jött mellettem... mosolygott, és megkérdezte, hogy "az Öné volt a telefon?", válaszoltam, hogy nem, az egyik barátnőmé. Zavaromban előrementem, kilakatoltam Rozit, és áh... nem tegezett le... pedig nem sokkal lehet idősebb nálam, még tutira nincs harminc. Na majd Péterfinét megkérdezem! Egyébként szerintem az egész tanári kar tisztában van vele, hogy nekem ő tetszik. Na és? Ismerek olyat, aki Páncsóba van belebolondulva, vagy Királyt tartja a királynak, de nekem akkor is Révai... mondjuk én nem belebolondultam, csak tetszik, az égvilágon semmit nem akarok tőle. Én szeretem Gábort, de semmi lelkifurdalást nem érzek Révai miatt. Eleve őt régebbóta ismerem, mint Gábort, másfelől eddig csak annyit beszéltünk egymással, nagyritkán, hogy köszöntünk (én jóreggelttel vagy jónapottal, ő mindig hozzá tette, hogy "kívánok"). Hm...
És már csak kettőt kell aludni Auróráig, amikor is a távol-keleti, immáron kihalásra ítélt emlősállat (aki nem bambuszrügyeket, hanem kenderrügyeket fogyaszt) megmérkőzik az Amcsi Motorral. Magyarul: Panda vs. Chopper. Na meg a Rémarcú... áh... komoly lesz, tessék mindenkinek eljönni! =)

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr586149557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csillaaa 2008.11.06. 10:22:58

fasznak kell dolgozzak! :'( nem tuodok eljöni pedig kiváncsi lennék a pénteki műsorra...áááááá enm hiszem el:@

About a girl 2008.11.06. 15:40:48

Jaj, ez a cigizős téma... nálunk szerencsére van kijelölt dohányzóhely a nagykorúaknak, a fiatalabbak meg "elbújnak". Szerencsére nálunk nem csinálnak ebből nagy ügyet, egy-két tanár szokott csak beszólni érte. Azt viszont nem bírom, ha olyan pofázik, aki maga is szívja! Révai tanár úr miatt meg ne legyen lelkifurdalásod :)

2008.11.07. 10:22:43

micsoda? Panda vs. Chopper? ez mi lesz?

nyuszu 2008.11.07. 14:28:57

ja mi ez a panda chopper dolog?

Deto 2008.11.07. 18:07:06

Elvileg Chopper Pandára vadászik, de nem tudom, hogy ebből mi igaz és mi nem. Minden esetre kíváncsi vagyok, bár valami azt súgja, hogy sehol semmi. Azt tudom, hogy Chopper ki nem állhatja Pandát, és valahol megértem.

wins 2008.11.08. 09:20:35

Az utolsó panda vesztett:D

nyuszu 2008.11.08. 14:15:14

chopper kirohanása sztem jogos volt...

2008.11.08. 16:39:07

az információk 98%-ának birtokában én is ezt mondom...

About a girl 2008.11.08. 19:54:59

Szia! Jelöltelek egy játékra! Ha van kedved, csináld meg! :)

2008.11.08. 19:55:46

Engem? Mikor? Hol?

Deto 2008.11.08. 19:56:17

Szóval engem? Mikor? Hol? Milyen játékra?

About a girl 2008.11.08. 19:59:10

Most. Az előbb. :P Blogomon van róla infó :)
süti beállítások módosítása