HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Patkááány 2007.09.09. 22:55

Megint eltelt három nap, de szerintem egészen jól. Kezdem az elején: péntek. Gyakszi, reggel Diával tüdőszűrő, ahol összefutottunk Margittal. Röhögés, majd vissza dolgozni. Délután bejött hozzám Barbi babám, és jó sokat pofáztunk, amiért le is lettem kicsit baszva, de nem érdekelt. Megbeszéltük hogy ha végzek ötkor, akkor találkozunk a központon. Mire odaértem, már ott volt Csilla, Orsi, és Judit is. Ééés ahogy ott dumáltunk, láttam, ahogyan hercegem épp a bringáját szabadítja ki, felpattan rá, és megy szépen Parászta felé, haját fújja a szél, csak néz maga elé, én meg majdnem elolvadtam. Mutattam a csajoknak, így aztán egymás mellett állva nyugati irányba fordulva kis híján kieső szemekkel mustráltuk a biciklis őrültet. Tényleg elég nyeszlett, de hát attól még a haja az akkor is csodálatos. Meg az a téboly ami rá van írva az arca minden kis vonására. Gyönyörű volt. Na mindegy, utána Barbival elmentünk vásárolni (illetve hát cserélni, mert a pénzt nem kaphattam vissza), aztán kimentünk a Promiba, dumáltunk, meg ecet. Utána go home, rendbe szedtem magam, és mentem bulizni. Jó volt, épp Weiszék játszottak, végre élőben is láthattam őket. Ugyanis három együttes lemondta a fellépést, maradt Lecsó meg Tres Trogeros (tanyaszomszéd, és semmi ingyen jegy, pofátlanság), és előkapta valaki a BorzAlom együttest, hogy mi lenne, ha... és lett. Jó hír: Szöcske visszajött. Nem ugrott ugyan a nyakamba, nem is vártam tőle, valami azt súgja, hogy ki nem állhat, de én azért örültem neki. Buli után indultam haza, fáradt voltam meg éhes is. A központon találkoztam egy rég nem látott volt évfolyamtársnőmmel, Verával, akivel ott volt még két haverja. Az egyik roma volt, de jó fejnek tűnt, ugyanakkor sikeresem megijesztett. Életemben először láttam a tagot, mégis... belenézett a szemembe, és tulajdonképpen a legmélyebb érzéseimet mondta el: hogy hiába vagyok én kisminkelve, a tekintetem üres, volt egy nagy csalódásom, és azóta nem voltam szerelmes, és most sem vagyok az. Hogy ezt honnan tudta... na mindegy, még egy darabig mentem velük, aztán irányt vettem hazafelé. Itthon feljöttem a netre, késztetést éreztem, hogy írjak Lalának valami eléggé egyértelműt. A végeredmény a következő lett: "szia, hallod nézem ea képeid... nem ismermének és szembejönnél velem az utácn, kajak utánad fütyülnék... vagy túl sokat ittam? Az aszaflt legyen Veled! deto". Télleg észveszejtően jól néz ki ez a srác, ha egyszer megszerzem... na reggel jött a válaszemil. Már akkor ideges lettem, amikor megláttam hogy írt. Íme a válasz: "Szia oooooo köszi Én nemcsak utánadfütyülnék hanem még utánad is mennékNa szia". Deto olvad olvad olvad... Aztán jöttek a témák hogy ki mikor lesz msn-en, meg hogy mikor akarok és mennyi piercinget csináltatni, ő mit ajánl, meg ecet. Ja, péntek esti csiccsenetes vagányságom hevében megvan a bal fülemen az ötödik kis lyuk is. Ott karika lesz, ha szerzek karikát, mert ami volt, az elveszett. Legalábbis nem emlékszem hogy hova tettem. Mindegy, most ez így tök jó, elhatároztam hogy akkor is megszerzem magamnak Lalát ha beledöglök, és a mostani barátnője rámküldi a fél megyét. Úgysem fogja. Azon is filóztam, hogy a szarkeverés is beleférne, hiszen szerelemben és háborúban mindent szabad. Nem, nem vagyok szerelmes, de ha már a szimpátia kölcsönös... egyébként meg nem tartozom senkinek magyarázattal, két éve csorgatom a nyálam ez után a pasi után, az egyetlen volt aki után megfordultam amikor Zolival jártam! A szétválasztáshoz pedig lehet hogy felhasználnék valakit... valakit, aki mindhármunkat ismeri. Nem akarom én bántani az illetőt, de úgysem jönne rá, aranyos csaj meg minden, de olyan kis butuska! :) Erősebb kutya baszik.
Másik téma, Detox és húgom vs. én: Cintia tagad, Detox tagad, Deto leszar. Úgy vagyok vele, hogy miattam már aztán tényleg mindkettő azt csinál amit akar. Szombat reggel arra ébredtem, hogy tesóm egy naaagy bögre tejszínes kávéval kelteget. Na ez igazán jólesett, kissé másnapos voltam. Ezek után csak bízom benne hogy nem lesz semmi olyan, aminek szerintem még nem kéne lennie. Én sem vagyok egy apáca. Mondjuk tény és való hogy a tesóm ágytársával azért nem kezdenék ki, de hát fiatalság, bolondság... ebben Detox is ludas, talán még én is. Mondjuk valamit ki fogok találni Izával, hogy Cintiát hogyan boronáljuk össze azzal a 18 éves sráccal, aki tetszik is neki, szerintem neki is húgom, és megjegyzem, mellette biztonságban tudnám őt, hallottam a srácról hogy elég normális, meg velem is köszönőviszonyban van, csak azért, mert látott már, meg max tudja hogy ki vagyok. A bátyját is ismerem, ő is jó fej. Na mindegy, majdcsak lesz valahogy.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr666149680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása