HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Patkááány 2007.09.04. 18:13

Még mindig vannak egészen furcsa dolgok. Ma például olyan hideg volt, mint máskor novemberben. Vagy csak én fáztam? Hercegem haja össze volt kötve, na persze még így is észbontóan jól nézett ki. Gyakszin volt munka dögivel, habár mikor nem. Nem akartam hogy essen az eső. Hazafelé szépen meg is áztam volna, ha az eladók nem adnak egy esernyőt. A sors iróniája, hogy épp feketét kaptam. Vagy mégsem? Én nem tudom. Minden esetre a tornacipőm öt lépés után már át volt ázva, de teljesen, úgyhogy mire hazaértem, rájöttem, hogy baromi kényelmes lehet a víztalpbetétes cipő. Végülis annyira nem volt olyan hideg a "lábvizem", szóval tök jó volt. Főleg úgy, hogy mikor hazaértem, anyámék nem voltak itthon, mert elmentek Bajára valami gépet venni a fogtechnikára. Abban reménykedek, hogy kimennek a tanyára, most valahogy nagyon nincs kedvem hozzájuk, pláne anyámhoz. Reggel ugyanis hiába mentem be a suliba, és hiába vártam, a könyvesbácsi nem jött. Aztán hiába mentem el a Rossmannba, még nem kaptak törölközőt, ráadásul mindkét helyre csütörtökön kell visszamennem. Biztos vagyok benne, hogy anyám hiszterizálni fog, és kitalálja, hogy biztosan nem is mentem el sehová, csak egyenesen dolgozni, meg ecet. De akkor belefosok az esőbe, elmegyek valahova, aztán miattam azt csinál, amit akar. Cintia mondta, hogy hangulatban van, ami nem jelent jót. Vele is kiabált állítólag a rendetlenség miatt, ami szerintem teljesen jogos. Most nem csak azért, mert haragszom a kis ribancra, hanem tényleg, hazaér nagyjából délután kettőkor, leül gépezni, és ott megáll a világ. Nem hiszem, hogy hat átücsörgött meg átbaromkodott óra alatt annyira elfárad, hogy teszem azt nem tudna elmosogatni, vagy ilyesmi. Persze ebből egy nyíl visszakanyarodik hozzám, ugyanis már évekkel ezelőtt ki lett találva, hogy én mutatom neki a rossz példát, meg ecet. Hm, különös. De hát hogy őszinte legyek, leszarom. Valamiért már nem tudom sajnálni. MSN-en az van kiírva nála, hogy "API mókuskája XDXD" meg valami olyan szöveg, amivel életerősen arra a smárolásra céloz. Megkérdeztem tőle, mintha mit sem sejtenék, hogy hát ez mi akar lenni, azt mondta, hogy a bulira érti. Valami olyasmi volt, hogy "megismételjük ezt csak még sokkal jobban" vagy valami ilyen. Mondjuk a magyarázat ügyes volt... de könyörgöm, kit akar átverni? Viszont ami jó: mivel hétvégén nem lesz szüret, ezért simán el tudok majd menni a pénteki koncertre, szerintem addig ösztöndíjat is kapok, illetve hát nagyon ajánlom, hogy kapjak! :) Balázs, egyébként meg nagyon remélem hogy nem lesz szükség semmilyen rendőrségi procedúrára, és ezt nem úgy értem, hogy Detoxnak tényleg a hátába vágom a húsvágó kést. Tényleg vissza kéne térnem a régi önmagamhoz, végülis jó lenne, a jelenemből csak egyvalakit vinnék magammal, ha vihetném, de nem jönne, hát nem viszem. Néha nagyon hiányzik, néha eszembe sem jut, néha jó lenne ha velem lenne, néha amikor velem van, jó lenne, ha eltűnne. Egy biztos: Detox a seggébe sem szagolhat. Hehe, pedig de megnézném, jó kis jelenet lenne! De nem, még mindig nem vagyok szerelmes, és őszintén remélem hogy nem is leszek. Szerencse hogy messze van, elég messze. Túl messze.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr476149684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása