HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) bonyhád (1) Bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Patkááány 2007.08.30. 19:14

Elegem van a pasikból!!! Tudom, ezt már sokszor mondtam, de mondom még egyszer, sőt, írásba is adom! Kezdem Detoxszal: nem elég, hogy egyszerre két csajnak teszi a szépet (ez még oké is lenne, le is szarnám, nincs köztünk semmi komoly, csak az, ami), de hogy mind a kettő tizennégy éves, ráadásul hogy az egyik még a tulajdon kishúgom is, az már sok! A másik persze a szívbéli barátnője. Ezek ketten meg bele vannak zúgva Detoxba. Nem csoda, jó pasi. Aztán Lala, a csodálatos Lala... aki képes kitenni egy félmeztelen képet msn-re, és megkérdezni TŐLEM, hogy mit gondolok, gyúrjon-e még. Én persze nem tudtam uralkodni magamon, hát leírtam hogy nem, így tökéletes. Tudja jól hogy két éve csorgatom utána a nyálam, hogy ő adta az értelmet annak hogy bejárjak suliba, és hogy ezek után is ha nem bagózni, kávézni, vagy verekedni fogok szünetben, az ő tablóképét fogom bámulni. Persze Móni mondja, hogy milyen jól megvan a barátnőjével. Ki hinné. Egy ilyen másfélisten mellett én is meglennék. Hát ha mást nem majd megkérem, hogy kísérjen el piercingeshez, ha ideje engedi. Ott van még a harmadik jómadár, akiről tegnapelőtt írtam. Na őrá szerencsére ritkán gondolok. De attól még ha egyszer mellémfeküdne, nem rugdosnám el... Said is haragszik rám, valahol érthető, eléggé jó hisztit csináltam neki... csak már nem emlékszem, hogy pontosan miért. Remélem majd tudok vele dumálni msn-en, majd elolvasom, hogy tulajdonképpen miért is sértődtem meg. Huh, ki van még... Szarka. Múltkor, amikor felvettem msn-re, és köszöntem neki, nem tudta, hogy ki vagyok. Hát mondom Szekszárd, egy autó... dereng valami? Amire ő nagy vidáman: Ildi? Én: Szilvi. Nem gáz, akkor már beugrott neki. Norbit meg (Pollen, ne nagyon beszéljünk róla) bejelöltem iwiw-en ismerősnek, hadd csorogjon a nyála. Leventén kívül az egyetlen pasi volt egész életemben, aki könyörgött, hogy járjunk. Persze őt is elküldtem, nem azért mert nem az esetem, hanem mert egy hímsoviniszta önző dög. Na lényeg a lényeg, írt is azon nyomban iwiw-en, idézem:

Hali,

Basszus Szalai nem pedig Szilasi! Már kerestelek csak megint rosszul. Nem baj látom megtaláltál.
Néztem az üzenőfalon, hogy Sportbál lesz Szekszárdon. Ne jöjjek? Bár végülis nem lenne az igazi, hiszen úgysem kell hogy hazavigyelek...persze nem bánnám.
Az a hét pont meg eszméletlenül kemény; akik szar pénzért kurva kemény munkát végeznek 7 pontja!-nagyon fasza!
Akkor jó mulatozást, üdv!

 A téma az volt, hogy Csókolom. A válaszom témája az, hogy Csak csókolnál. Az a hét pont pedig csak hat (az is iwiw). De sebaj. Leventének megmutattam az eljegyzési videókat. Megnézte. Csak annyi volt a reakciója, hogy ki az a pávián. Na erre begurultam, valahogy ki nem állhatom ha a haverjaimat sértegetik. Valamiért ő is olyan, mint a többi "férfi": tévedhetetlennek és tökéletesnek hiszi magát, valójában csak arra képes, hogy mindenki mást leszóljon. Amikor kicsi voltam, azt hittem hogy a férfiak olyanok mint a mesebeli lovagok (igen, még nekem is voltak ilyen képzelgéseim olyan 3-4 éves koromban): tisztelettudóak, udvariasak, de azért büszkék, odaadóak, és őszinték. Ma már jó, ha legalább az egyik érvényesül. Mondjuk éppenséggel én sem az eszményi királylányt testesítem meg, mit is várhatnék, de az más, egészen más... :D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr286149689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tesója 2007.11.15. 14:09:35

nem is voltam belezúgva Detoxba! Dögöljek meg ha most hazudok!!!! :S
süti beállítások módosítása