HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Patkááány 2007.08.27. 10:51

Li, ezt az állambácsi határozza meg (elméletileg, gyakorlatilag a főnök, és itt nem lehet széllel szembe hugyozni). Az a 9200.- forint amit kaptunk, ösztöndíj címszó alatt, amiért egy hónapig látástól mikulásig dolgoztunk, az éppen arra volt elég, hogy felbosszantsam magam rajta. Nem vicces dolog szart pucolni azok után akiket utálsz, pláne még ezüsttálcán felszolgálni nekik a kávét. Bár abba időnként bele-beleköptem. Nnna mindegy, ne beszéljünk róla, örülök hogy már vége, és élvezhetem a nyári szünetet, ami nekem ezt az egyetlen egy hetet jelenti. Detox itthon van, hurrá, Saidnak asszem leforgatták a filmjét, dupla hurrá és szívből gratu Neki, idén nyáron sem lettem nemibeteg/terhes, pedig hát lehetőség... az lett volna rá... az utóbbira... de szerencsésen megúsztam mindent, és megfogadtam, hogy akármennyire leszek részeg, mindig betartom a 11. parancsolatot (amíg nem akarsz gyereket, csak gumival szexelj!). Egyvalamit azonban nagyon sajnálok: ezen a nyáron sem vertem meg egy tetves emo-t sem. Na mindegy, hátha majd az ősszel! >: ) Muhaha! Szóval összefoglalva a nyarat: nyelvsuliba jártam, ami abból állt, hogy szorgalmasan jegyzeteltem, és csorgattam a nyálam az oktatómra, Ádámra (ilyen okos sráccal eddig még ritkán találkoztam, bár szerintem egója is van hozzá, de nem baj, neki szabad), 4 hét nyári gyakorlat, 4 nap Balaton, ahol szüleim azon csodálkoztak, hogy hogy tud egy gyerek (khm... gyerek... kikérem magamnak) ennyit aludni (hát alváshiánnyal), de az is nagyon flash volt! :) Bulik: na igen, két buliban voltam: egy nap Rockmaraton, Tankcsapda, amikor végig Mogyival lógtam, és este szerencsésen összetalálkoztam az én Barbi-babámmal, akit már nagyon régen nem láttam, és nagyon hiányzott nekem! Aztán ott volt Pollen, amikor is Secturát elmosta az eső, és nekem megint úgy kellett hazamennem, mint tavaly. Következtetés: jövőre vagy ki kell találnom valami más megoldást, vagy nem megyek Pollenre. Addig meg gyűjtögetnem kell a szegényes kis ösztöndíjacskámat, kuporgatni... havonta legalább 2000.- pénzt kéne félretenni, az Rockmaratonig lenne elvileg húszezer. Abból egy olyan tíz-tizenegy a hetijegy, a többi kaja, pia, meg egyebek, de szerintem az kevés lesz. Na nem baj, megoldom, megoldom, megoldom... így a végére csak annyit pedig, hogy mindenkinek tessék eljönni szeptemben elsején a Sporiba! Lehet, hogy gagyi buli lesz, de legalább olcsón, és biztos sokan lesznek, mert ebben a rühes városban egész nyáron nem volt egy fostos koncertecske, mert zárva volt az a kibaszott Zug! Nnna. :D

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr166149693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

todella kaunis 2007.08.27. 20:48:07

de ha veszel magadhoz egy ingyenes alkalmi munkavállalási kiskönyvet, ilyen kék szine van, akkor legközelebb ezt ki tudod kerülni, mert hogy néz az már ki, h minimálbér alatt? a sulinak vége van, ez nem igazi gyaxi... mi lesz sporiban?
süti beállítások módosítása