HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Patkááány 2007.02.17. 11:25

Tegnpa csodával határos módon úgy voltam boldog, hogy alig ittam (zirka két sör, meg négy cent vodka), mégis valamiért olyan érzésem volt, hogy van értelme ebben a dimenzióban létezni. Egy nagyon kedves haverommal és egy barátosnémmal elmentem a régóta hirdetett Kispál koncertre. Borsos kis belépő volt (1400,- de én már előző nap megvettem a jegyet), de nagyon megérte szerintem! Igaz, hogy tegnap valamiért végig derűlátó voltam. Áruismeret órán össze is hoztam valami gyerekes akármit, de akik ismernek, azok is alig tudták elolvasni az írásom, úgy látszik, már elszoktam tőle. Úgy döntöttem, ide is lejegyzem, bár nem hiszem, hogy öt napon belül kipostázzák nekem az irodalmi Nobel-díjat érte... na, jól megszívtam megint a négerfaszt! Sehol sem találom azt a füzetet, szerintem bent felejtettem a suliban... de hol?! A kurva életbe!!! Ha valaki megnézi, nekem végem! írások, rajzok, minden hülyeségem benne van! Amiket nem a publikumnak csináltam, hanem hogy valahogy kiadjam magamból az érzéseimet, hogy ne traktáljak velük senkit lehetőség szerint, vagy max. 1-2 embert, ha szívesen meghallgat. Rájöttem, hogy ez a blog is azért jó, mert ide ha őszintén leírok valamit (lásd: hülye leány Pokolgép koncerten - ja, egyébként Adri mondta, hogy akkor is mindenki elmebeteg alkoholistának nézett... asszem nem járnak messze a valóságtól), akkor akit érdekel, hogy mi van velem, az elolvassa, akit meg nem, az nem. Ennyire egyszerű. És akkor nincsen az, hogy mindig csak sírok meg panaszkodok, meg ecet. Bár ma nem leszek itthon, vigyázni kell a két frissen ivartalanított cicánkra, kíváncsi vagyok, milyen napom lesz. Ha anyám nem áll neki póverkodni, akkor jó. Ha meg mégis, akkor megmondom faternak, hogy hozzon haza engem macskástól, aztán csókolom! Azoknak pedig, akik mennek Skanzen 42 koncertre (illetve az utána következőkre ) jó bulizást kívánok ezúton is, Horváth Balázsnak pedig üzenem, hogy bocs, hogy nem tudtam menni, majd legközelebb! Tudom, hogy ígéret szép szó... de hát a két kis cicuska... tegnap iskárolták ki őket... Még egyszer köszönöm annak a pár embernek, akiket barátnak merek nevezni, hogy kitartanak mellettem, és tudjátok: bármi kell, csak egy szavatokba kerül! Szeretlek Titeket!

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr756149719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

todella kaunis 2007.02.17. 12:14:45

love-love-love

VámpírAngyal 2007.02.17. 20:47:52

Jaja jó volt a konci,hogy végig énekeltem....:Pmind a két számot:D! Ha nekem egy péklapát kell,ahhoz hányas gombot kell megnyomnom????:) Azé kéne mert akkor azzal minden bukó embert tarkon vágnék, azzal mennék bulizni!!:P Mi is szeretünk!!!! Mind a 6-an!!!!:P

todella kaunis 2007.02.20. 19:45:44

egy péklapáttal akarsz bulizni? már nem azért, de ahhoz, hogy minden bunkót agyonverj, számolnod kell a gerincen kettéshasadó lapátnyéllel, sztem majdnem 6 milliárd lapát kellene (nagyon kevés nembunkó van) valaki segítsen őt lebeszélni erről az őrültségről!!!

VámpírAngyal 2007.02.20. 21:21:56

Ez az őrültség,ami nem is az, nem saját ötlet hanem a Valami Amerikában volt! Nem hátbavágom a bunkókat hanem tarkón nem ugyanaz!:P És nekem masszív péklapát kell! És mivel békés ember vagyok ezért úgysem nagyon használnám! Hogy a francba lenne már 6 milliárd bunkó ember??Lilla,ismerhetsz kb. vagy ezer embert és ez alapján akarsz következtetést levonni??Ne legyél már előítéletes! Amúgy meg ez csak poén! Nem akarok péklapáttal bulizni,Ha vki belémköt,mivel gyűlölöm az erőszakott ezért maradok a szóbeli megalázásnál!!:D

todella kaunis 2007.02.21. 17:02:20

ez is bűn...

2007.02.24. 21:30:18

Kár, hogy így tönkreteszed magad. A káromkodás semmin sem segít, még a dühöt sem csillapítja.
süti beállítások módosítása