HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Hoztam nektek valamit :)

Patkááány 2009.10.29. 00:17

A bejegyzés tárgya egy környékbeli fiatalember, nevezzük Rudolfnak, bár nem ez a neve. Rudolf 18 éves, jelenleg szakmát tanul. Egy barátnőm révén ismerkedett meg velem, a bátaszéki, 25 éves Kovács Edinával, aki kutató pszichológus, mellékállásban atomsebész. Néhány kör ismerkedés után jót beszélgettem Rudolffal (a kis zárójeles kommenteket gondolom már ismeritek... tippeljetek, kinek a méltó párja lehet eme gáláns és művelt ifiúr):

rudolf üzenete:
*szija
*zavarok
de     T    o üzenete:
*szia
rudolf
üzenete:
*zavarok
*akor nem zavarok (de)
*mizu
*szoj ha vagy
de     T    
o üzenete:
*vagyok... nem zavarsz
rudolf
üzenete:
*okés
*ma mijot csináltá
*drága
de     T    
o üzenete:
*semmi érdekeset..
rudolf
üzenete:
*az nem sok
*jajaj mijen kiváncsi vagyok hogy nészec ki (két szemmel a fejemből, még mindig)
*áááááááááá
de     T    
o üzenete:
*sajna most se otthon vagyok hanem egy barátnőmnél
rudolf
üzenete:
*értem
*othon van nekd
*kép rolad
de     T    
o üzenete:
*nincs
*ha lenne, küldtem volna már
rudolf üzenete:
*értem (dehogy érted...)
*nemis tuc csinálni (neked bármit, főleg reggelente a vécébe)
de     T    
o üzenete:
*nem sajna
rudolf üzenete:
*akor nemis tudunk talizni (még csak az kéne!)
de     T    
o üzenete:
*hát nem tudom
*max ha bejössz munkahelyemre
rudolf üzenete:
*az holvan (beszabehu...)
de     T    
o üzenete:
*kórház, sztk
rudolf
üzenete:
*az holvan (zsebemben, baszod)
*szekszárdon
de     T    
o üzenete:
*igen
rudolf
üzenete:
*mive mész (nagy jókedvvel)
de     T    
o üzenete:
*busszal járok be
rudolf üzenete:
*kocsiva
*mész
de     T    o üzenete:
*nem, busszal
*most írtam
rudolf üzenete:
*ja bocs
*én nem nagyon szertek meni szekszárdra (szerintem Szekszárd se szereti, ha idejössz)
de     T    
o üzenete:
*de hogyhogy nem?
rudolf üzenete:
*utálok vározsba meni (ez látszik is :D)
*akor nem tudunk talizni (hála az égnek)
de     T    
o üzenete:
*hát ha neked ennyit se érek meg... :(
rudolf üzenete:
*jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj
*nekem suli van (kár beléd az állam pénze)
de     T    
o üzenete:
*délután is?
rudolf üzenete:
*téleg nem probálnád meg képet csinálni (dehogynem, gyorsan rajzolok is egyet!)
de     T    
o üzenete:
*de nincs mivel
rudolf
üzenete:
*ja
de     T    
o üzenete:
*ja
rudolf üzenete:
*gyere át (repüljek vagy ússzak?)
*mözsre
de     T    
o üzenete:
*nem tudok, mert sokat dolgozok
*az atomsebészet nagyon bonyolult ám
*ha elszúrok valamit, akkor felrobbanhat az egész megye
*én meg börtönbe kerülök
rudolf üzenete:
*jaj akor inkáb hagyad
*csak nekerüj börtömbe (hát pedig ha így megy tovább, olyat teszek, hogy...)
*te mész szombatonis (börtönbe? naná, vasárnap meg hitet oktatok a raboknak!)
*dolgozni
*csook
*bocs
de     T    o üzenete:
*bocs, lefagytam
*szombaton nem
rudolf üzenete:
*semi baj
*drága (jájj, de édes, nem tart olcsónak, figyelitek?)
de     T    
o üzenete:
*értem amúgy a dolgom... csak már pasi kéne nagyon
rudolf üzenete:
*itvagyok én (ne.)
de     T    
o üzenete:
*de hát még nem is ismerlek...
*és mivel még szűz vagyok, szűz pasival akarok először... érted.
rudolf üzenete:
*énis szüz vagyok (miért, még ki?)
de     T    
o üzenete:
*nem hiszem el...
*csak azért mondod, hogy megkaphass
rudolf üzenete:
*akor nehidel (ó, dehogynem... :D)
*nekem nem volt nöm (tééényleeeg?)
*ha elhiszed vagynem (ne aggódj, minden további nélkül elhiszem)
*csak szolok
de     T    
o üzenete:
*de még soha nem is voltál lánnyal?
rudolf
üzenete:
*te soha nem nyatak ki
de     T    
o üzenete:
*elölről vagy hátulról gondolod?
rudolf üzenete:
*mid ketö (baszod...!)
de     T    
o üzenete:
*igen
rudolf
üzenete:
*jjaja
de     T   
o üzenete:
*jó volt, na
*de utána az tetszett, amikor rászartam a srác mellkasára
*engem az nagyon beindít :P
*téged nem?
rudolf üzenete:
*de
*ha akaro lefekszek veled (de nem akarom!!!)
de     T    
o üzenete:
*és akkor a te mellkasodra is odakakilhatok?
rudolf üzenete:
*mi
*ja vágom (majd én téged, életlen baltával)
de     T    
o üzenete:
*szóval?
rudolf üzenete:
*bene vagyok
de     T    
o üzenete:
*juj de jó :c megígéred?
rudolf
üzenete:
*má most meg kurnálak (én is téged, baseball-ütővel, legalább tízszer)
de     T    
o üzenete:
*azért ennyire ne szaladjunk előre :)
*hiszen nem is láttál még
*honnan tudod, hogy tetszenék?
rudolf üzenete:
*az midegy (az, akkor se ismernéd fel a pinát, ha előtted rohangálna, és kiabálná, hogy "én egy pina vagyok")
de     T    
o üzenete:
*nekem nem az... szerelemből akarok először szexelni
rudolf
üzenete:
*hanem
de     T    
o üzenete:
*mondtam hogy először szerelemből akarok szexelni
rudolf üzenete:
*értem (dehogy érted...)
*talizunk valamikor (hogyisne!)
*meg nézem hogy nézeki (előbb váglak tarkón úgy, hogy kiesnek a szemeid)
*nekem bejösz énis neked akor meg baszhatlak (majd én téged, szívlapáttal)
*nem
de     T    
o üzenete:
*ne mondd hogy megbaszol
*nem vagyok rádszorulva
rudolf üzenete:
*tudom
*ha gobdolod meg baszhatlak (nem gondolom)
*ha tecek neked (inkább egy csapat leszbikus rém!!!)
de     T    
o üzenete:
*de nekem nem kellesz, és tudod miért? mert egy szánalmas kis pöcs vagy, aki még azt se tudja, hogy az atomsebésznél nagyobb baromság nincs a világon, és hogy annyi pasim volt már, amennyit meg se tudnál számolni, ja, és arra se jöttél rá, hogy egész végig szívattalak, mert hülye vagy mint a segg, csak nagyra tartod magad
*nézz már magadra!
*hát kinek kellenél?
*ha már szép nem vagy, legalább hülye ne legyél!
*na, tiltás van
*koccolj
*csá

Címkék: szanalmas Szekszárd

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr846149368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nóri 2009.10.29. 11:58:20

Ez most ugye nem komoly...Mondd, hogy ez csak kitaláció....Nem létezhetnek ilyen szinten agyhalott emberi lények...:O.....Amúgy ki ez az idióta?...

deTo 2009.10.29. 13:58:35

Bár mondhatnám, hogy kamu az egész, de nem az... személyesen nem ismerem, barátnőmet kóstolta be iwiw-en, és gondoltam, szívatom egy kicsit... de végre, Isten az utamba vezette azt az embert, aki egy óra alatt kiakasztott.

wins 2009.10.29. 17:19:31

VÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!!! Ekkora parasztot hol szedtél össze msnre?:D:D:D:D Azon a megszédül a vározsban szövegnél már a falat verdestem.:D Ez KLAU- sztrofóbiában szenved.:D

deTo 2009.10.29. 17:35:41

KLAU-sztrofóbia... ez mekkoraaa!!! :D Az előzményeket Nyuszunál olvashatod: www.nyuszu.blogol.hu Az oldal aljáról kezdd, ott indul az egész! :D

Dóri 2009.10.29. 17:37:52

LOL! :D :D :D Az ilyen daliák miatt van annyi leszbikus... Ez az életben nem járt még suliba sztem, de még mellé sem! Én is egyszer kifogtam 1 hasonlóan intellektuális álompasit, szerinte a tetszel az tecesz... Nekem 5 perc is elég volt belőle és még én voltam a paraszt, amikor elküldtem a jó kurva anyjába. :D :D Az ilyenek miatt fog kihalni az emberiség!

Csilla 2009.10.29. 17:46:00

húúbazdmeg! ilyen nincs! komolyan mondom nincs xD *besírt*

deTo 2009.10.29. 18:04:35

Tecesz... na az se rossz! Tényleg ajánlom figyelmetekbe a www.nyuszu.blogol.hu oldalt, ahol a lap aljától kezdve megtaláljátok az előzményeket... azon is lehet besírni, de még mennyi! :D Csilla: mint láthatod, sajnos van. :)

About a girl 2009.10.29. 21:58:33

Hihetetlen! xD

deTo 2009.10.29. 22:16:17

Na, örülök ha kicsit jobb kedvre derültél. :) Akkor már megérte ennyit baszakodni a formázással. :D

VámpírAngyal 2009.10.30. 11:10:59

Az ilyeneket fel kéne tölteni bash.hu-ra!:D

asszonyka 2009.10.31. 11:23:47

Az bizony, bash.hu-n a helye:D Ez kurva tahó volt... De gratt ;) Kíváncsi lettem volt mit írt a záró monológ után :P

deTo 2009.10.31. 15:53:10

Hát ha valaki föl tudja tenni, tegye föl! :D
süti beállítások módosítása