HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) bonyhád (1) Bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Két nap, egy éjszaka

Patkááány 2009.07.13. 00:39

Péntek óta történt ez-az-amaz, de jó dolgok, úgyhogy ma este hajnalban már nyugodtan hajtom álomra a fejem. Megfogadtam, hogy nem hagyom magam eltántorítani a nemzetvédelmitől, nagylány vagyok már, meg tudom csinálni. Szombaton kimentünk tanyára, dél körül zöldmunkáztunk, szerencsére nem tűzött a Nap, délután gazoltunk egy keveset. Aggódtam, hogy majd fáradt leszek estére, de szerencsére nem... korán kimentem a buszmegállóba (a pöcsös szoborhoz), hogy le ne késsem a buszomat... hét órakor jött volna, de negyed nyolckor még semmi. Egy csajjal, aki szintén erre a buszra várt, már szidtuk a rendszert, amikor fél nyolc előtt nem sokkal egy srác fölhívta a tudakozót, és szólt, hogy a buszok ma nem jönnek be a városba a kurva biciklisek miatt. Érdekes, amíg vártam, csak két távolsági ment el előttem... na mindegy. Csajjal felkaptuk a nyúlcipőt, és lementünk a pályaudvarra, hogy legalább a 19: 35-ös pécsi buszt elérjük. Bonyhádig az is elvisz... Gáborék meg bejöttek értem kocsival, szóval Hawaii volt, némi kalanddal fűszerezve. A táncos-zenés mulatságon sok ismerős volt, Ragáék, akiket már ezer éve nem láttam, Livi bátyja, Schilliék, és még sorolhatnám. Ittam jó sok sört, mert jólesett, mert a napját se tudom, mikor rúgtam be utoljára, mert csalódtam az életben (kihevertem), mert úgy éreztem, egy évben kétszer-háromszor ennyi nekem is jár, mert meleg volt, mert fizették, mert volt pénzem, mert támogatom a hazai söripart. Anita meghívott egy feles vodkára is... érdekes módon emlékeim szerint többet voltam kint, mint bent: bent nem lehetett rendesen lélegezni, kint meg ott volt egy csomó emberke, akikkel már fogalmam sincs, mióta nem beszéltem, és tök jó volt. :) Kibékültem azzal a bambabékával is, legyen gyereknap alapon... most se szimpatikus, és nem akarom látni többé, de Gábornak megnyugodott tőle a kicsi szíve, és ez a fontos. Ma viszont másnapos voltam, mint az állat. Délelőtt fájt a fejem, egész nap nem volt étvágyam, és ahhoz is lusta voltam, hogy pislogjak. Ettől függetlenül, vagy talán épp emiatt jó volt a mai napom is. Csak pihentem. Megnéztük a K-Pax filmet, oltári nagy volt, sokkal jobb, mint amire számítottam. Valahogy emlékeztetett a Faun Labirintusára... ott se hitték el a kislánynak, hogy látja, amiket lát (faun, tündérek, miegymás), és szerintem akik megnézték a filmet, tíz emberből legalább nyolc úgy gondolja, hogy a csajszi csak fantáziált... de akár a K-Pax-ben, itt is vannak olyan elemek, amik ezt valahogy megcáfolják. Érdemes megnézni mindkettőt. Ma este reménykedtem benne, hogy valahol lesz valami agyament szocreál vagy korunkbeli művészfilm, de nem... kár, vasárnaponként pedig szokott lenni. Na mindegy... talán majd legközelebb. Várom Pollent is. Gyertek el!

Címkék: koncert Faun labirintusa K-Pax

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr966149432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

About a girl 2009.07.13. 22:03:02

Milyen rendes tőled, hogy támogatod a hazai söripart =) A filmek érdekelnek, felvettem őket a letöltendő filmek listájára.

deTo 2009.07.14. 00:00:07

Okés! :) Én Gáborral a Virdzinát fogom letöltetni, ha fönt van valahol... jugó film a kilencvenes évek elejéről, kétszer láttam, de nagyon bejött! Remélem, jól írtam a címét... :)

tk 2009.07.14. 16:09:04

Jéé, Raga? O_o Hallode, efottra jöttök? Mi tesóval péntekre megyünk.

deTo 2009.07.15. 11:03:16

Mi nem... Gabicám egyszer volt, aszonta nem nagy eresztés. Én egyszer majd lehet elnézek arra, ha egyetemista, feltörekvő értelmiségi leszek... :)

tk 2009.07.22. 19:38:14

Feltörekvő, fetrengő..:P

deTo 2009.07.22. 21:16:01

Fetrengő már vagyok! :D
süti beállítások módosítása