HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) bonyhád (1) Bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

"Mer' az ovi olyan hely..."

Patkááány 2009.04.28. 23:10

Most hirtelen ez jutott eszembe. Az óvoda. Mi is ez tulajdonképpen? Oké, a meghatározás valami olyasmi lenne, hogy ide hozzák azokat a gyerekeket a szüleik, akik mázlisták, mert mindkét felmenőjük dolgozik, ezáltal nincs idejük velük játszani napközben, és itt tanulják meg a szocializáció alapjait, meg versikéket, gügye kis dalocskákat, meg ecet. Na, szerintem egyáltalán nem! Az óvoda nem más, mint leendő terroristák, sorozatgyilkosok, maffiavezérek, hajléktalan drogosok és prostituáltak melegágya. Igen, imádom a gyerekeket! Itt inkább azt tanulják meg a kis szörnyetegek, hogy hogyan kell valaki életét pokollá tenni, hogy vicces dolog ágyba pisilni, mert utána az óvónéni csúnyákat mond, másokat bántani, megalázni, kiszolgáltatni, utálni a spenótot és minden más főzeléket és levest, meg ilyenek. Valahogy az én időmben még nem erről szólt az egész, és elég gáz, mert biztos nem vagyok egyedül a véleményemmel. Ma, ha elmegyek a régi ovim mellett, a kis taknyosok olyan cifrán káromkodnak, hogy egyszer Isten bizony megállok a kerítés mellett, hátha tanulok valami újat. Ezek fogják rám áldozni az adójuk 1%-át, ha a szeretetotthonban leszek? Chöhh, na azt nem akarom megérni. A mai gyerekek eszméletlenül pofátlanok! Nemcsak az ovisok, a kiskamaszok is. Tizenhárom éves kisgyerek megállít, hogy adjak neki cigit?! Így?! Pofám leszakad. Hova züllik még ez a nép? Na mindegy...

Más: ma az egész napom furcsa volt. Hajnalban azt álmodtam, hogy a ZMNE-re járok (később eldöntöttem, hogy oda nem is fogok jelentkezni, mert tutira nem vesznek föl semmilyen karra), és ott mindenféle nyúzott állaton lovagoltak a diákok. Undorító volt. Aztán hirtelen otthon voltam, egyedül, estefelé, és kopogtattak az ajtón. Zoli volt az. Amint kinyitottam, belépett, szájából lógott ki a cigi, nem szólt semmit, csak nézett maga elé halálosan nyugodtan. Persze megörültem neki, átkaroltam a derekát (miközben arra gondoltam, hogy ejnye, valaki igencsak felszedett egy pár kilót - nem mintha igazából jogom lenne ilyesmihez), és örömtől ragyogó arcon kitessékeltem a sötét lépcsőházba, hogy "de hát itt bent a lakásban tilos a dohányzás!", de felajánlottam neki, hogy megvárom, amíg elszívja. Szóval ilyen és ehhez hasonló képekkel ébredtem föl, pontosan 7: 52-kor. Hát, három perec alatt cinkes lett volna beérni a suliba, második órám amúgy sem volt, elhatároztam hát, hogy majd ráérek még bemenni. Rendbe szedtem hát magam, elmosogattam, és leültem kockulni. Gothart.hu-n olvastam egy egész jó verset, írtam is kommentet, hogy nagyon klassz, meg ecet, aztán széllel szembe Rozizva nagy nehezen beküzdöttem magam a Ziskolába. Ott minden a szokásos terv szerint ment, megírtam az elmúlt három év legszarabb töridogáját (szerintem a harmincéves háborút a németek vívták Franciaországgal, Spanyolország birtoklásáért, de később a németek győztek, mert segítettek nekik az angolok. Erről a későbbiekben nem kívánok szót ejteni, a töri nem az én rezortom, és kész). Informatikán látom ám, hogy írt a gótártos srác: mint kiderült, ő is szekszárdi, találkozzunk, ecet. Már ma akarta, de Nyuszuval már le volt zsírozva a pletykaest, így áttettem holnapra. Mindezt miattad, te raj! :D Kíváncsi leszek rá... nem hinném, hogy nem ismerem legalább látásból. Egyébként most látom gótárton, hogy egy Scarlette nevű (az oldalon igen elismert) nőszemély verset írt, amiben ő törött szárnyú angyalként szerepel, és kb. ugyanazokkal a képsorokkal ábrázolt mindent, amikkel én egy régebbi novellámban, AMIT PÁR NAPJA TETTEM FÖL ERRE A KURVA OLDALRA!!! De tortenetek.hu-n már ezer éve fönt van, egyébként valamikor tavaly január-február környékén írtam. Nekem ez több, mint gyanús! Gondoljátok, hogy plágium? Ha valaki akarja, bemásolom mindkét írást, hogy vonhassatok párhuzamot. Vöhh, megyek aludni olvasni egy kis Stephen Kinget!

Címkék: írás óvoda gothart.hu

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr366149471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszu 2009.04.29. 20:59:58

akarjuk, persze, hogy akarjuk:D hát igen kaRAJok vagyunk gyerekek:D és milyen volt a találka?:D

deTo 2009.04.29. 22:25:26

Nem jött el, hogy baszom a vak anyját, amíg még finom vagyok és nőies... :D Szarrágó. Pasi.

nyuszu 2009.04.30. 22:04:43

micsoda?:OOOOOOOOOOO

deTo 2009.05.01. 09:33:35

Jajám! Azóta nem is írt, szerintem eléggé meggondolta magát valamiért. Na sebaj, ennyit ér! :) Ettől nem én lettem szegényebb, úgy érzem.

nyuszu 2009.05.03. 16:41:36

aztapicsafasz...

deTo 2009.05.03. 21:44:08

Ez van. A férfiak már csak ilyenek. :D
süti beállítások módosítása