HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) bonyhád (1) Bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Tételek közt elmerülve

Patkááány 2009.04.06. 22:15

Már megkaptam, hogy minek fosok, mikor csak jövőre érettségizek... hát ez az, hogy jövőre már érettségi! Sokan csinálják körülöttem idén, nekik sok sikert, meg persze mindenki másnak is, aki májusban belecsap a lecsóba. Nézegettem a tavalyi feladatokat neten, az angol egy részét meg is csináltam, 83% lett, ami kevés. Az emelt matekon volt egy feladat, amit meg tudtam oldani, és egy, ami másodszorra harmadszorra sikerült. Szóval látok rá némi esélyt, hogy érdemes lenne arra gyúrni. Az irodalom ugyanolyan baromság volt, mint versenyeken szokott lenni. Valahogy valami másra számítottam, másmilyen jellegűre. Ehhez a témához annyi hozzáfűzni valóm lenne, hogy ma nem mentem be órára, mert a Tartuffe-ből írtak a többiek, én meg nem olvastam el (mint a többi kötelezőt se A kőbaltás ember fiai óta). Szünetben azért megtalált a tanár, hogy majd szerdán írjuk ám meg... sebaj, addig összeszedek egy négyesrevalót. Jobbat úgyse ad, szemét dög az Antiganyém óta nem adott ötöst (pedig abból se olvastam el egy betűt se). A múltkori Balassi is négyes lett, mert "nem tudtam eléggé elmerülni a témában". Sajnos, Bálint bácsi nem az én világom, nem is igazán tudnék benne elmerülni. Adjon elém egy szerelmes verset (Juhász Gyula: Milyen volt... a kedvencem), és órák hosszat beszélek róla, ha akarja. Tudom, a Végső Megmérettetésen se fogják megkérdezni, hogy melyik a kedvenc művem, nahátezremekkérjükbeszéljenróla... pedig milyen klassz lenne...! Holnap doga matekból is (szögfüggvények). Emese szerint Páncsónál lehetetlenség lesz felkészülni az emeltre. Van benne valami... meg kéne kérdeznem Révait némi célzással, hogy egy sör vagy (legyünk szalonképesebbek) egy kávé mellett elmagyarázna-e ezt-azt. Közben ma kaptam fecnit a suliból, hogy az előrehozott angolhoz mikor lesz az osztályozóvizsga (írásbeli: huszadika, szóbeli: huszonkettedike), úgyhogy tessék majd nekem szorítani! Oda is kell matrózblúz? Mert azt sehol sem találom. Sebaj, majd behúzom a hasam, és kölcsönkérem Tesómét, ha ugyan nincs nála az enyém. A fizika elég, ha görbül, a törire kéne még rámenni, de abból Isten őrizzen az emelttől! Más meg asszem nincs.
Egyébként azon filózok, hogy mi lett volna, ha korábban születek pár(száz) évvel? A középkorban szerintem még tizenöt éves korom körül megégettek volna máglyán, később elpatkoltam volna valami járványban... de vegyük a modern időket! A tízes években cseléd lehettem volna... az ötvenesekben rettegtem volna a késő esti csöngetésektől... a hetvenes-nyolcvanas években a diszkók világában éreztem volna otthon magam... igen, sokszor úgy érzem, hogy azokban az időkben sokkal mesteribb és igényesebb zenét játszottak, mint most. Nem feltétlenül itt Magyarországon, hanem úgy általában. Akkor még számított, hogy valakinek jó hangja legyen, mert nem mindig tudták megbuzerálni számítógéppel, nem kellett, hogy bombázó legyen az illető, vagy Adonisz...
Történetek.hu-ra felraktam az immáron elkészült, eddigi leghosszabb novellámat hat fejezetben. Eddig semmi kritika, és ez bosszant. Inkább húzzák le, de legalább tudjam, hogy milyenre sikerült... :s

Címkék: érettségi

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr846149488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

About a girl 2009.04.09. 22:42:41

Én is mindig visszavágyom pár évtizeddel korábbra, az akkori zenék közül sok a kedvenc.
süti beállítások módosítása