HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) bonyhád (1) Bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Eyes closed

Patkááány 2009.02.03. 21:42

Igen, újra inkább lehunyom a szemeim, semmi kedvem őket nyitva tartani. Az orromnál egyébként se nagyon látok tovább, mint ahogy az már párszor bebizonyosodott, de most eldöntöttem, hogy nekem még ez is sok. Inkább várok, majdcsak lesz valami. Most néztem meg myvipen Lolácska adatlapját, Gyöngyi kommentált az egyik képéhez, és nekem valahogy baromira úgy jött le ez az egész, hogy nem fognak szakítani. Megmondtam előre. De nem érdekel, csináljon amit akar. Ha neki mégis Gyöngyi kell, vigye, legyen boldog vele továbbra is, csak akkor nem értem, hogy miért kellett engem szédítenie. Bár én voltam a hülye, hogy bedőltem neki, mint a rohadt kerítés. Másfelől Gábor miatt iszonyú lelkifurdalásom van, hiába nem vagyok már belé szerelmes. Nagyon nem szép dolog tőlem, amit csinálok, tisztában vagyok vele, de (kézmosás) válás után jó darabig úgyse akarnék összejönni senkivel, már csak miatta sem. Nem lenne fair. Nem azt mondom, hogy harminc éves koromig senkit, de mittomén... azért várok, vagy a jó ég tudja, amíg ki nem bulizom magam rendesen, amíg újra azt nem tudom mondani, hogy na akkor oké, most bele mernék vágni egy komolyabb kapcsolatba, de szerintem az még várni fog az egyetemig. De legalább volt ma egy jó élményem... egy nagyon jó élményem... ma ugye kedd van (volt), és kedden én minden harmadik és negyedik óra után kimegyek cigizni, mert tudom jól, hogy akkor Révai az ügyeletes tanár. Oké, kimentem negyedik óra után, akkor kint volt az anyja is, aki elnyomatta velem a cigi felét. A maradékot még eltettem, gondoltam jó lesz későbbre. Becsöngettek, már csak ketten álltunk az udvaron: Révai és én. Szólt, hogy mostmár én is menjek be, válaszoltam, hogy még nem, úgyis lyukas órám lesz. Ez persze kamu, informatika következett, de el akartam szívni azt a maradék cigit, infóról meg nem gáz, ha kések pár percet. Közben azért elindultam befelé mégis, mert láttam, hogy ő már irányba került. Szóval mondtam, hogy lyukas órám lesz, mire kihívóan rám nézett: "nekem is, matekozzunk?!". Na hát én köpni-nyelni nem tudtam! Ha volt valaha tanár az életemben, akiért rajongtam, akkor az ő! Először azt hittem, hogy viccel. Gyorsan azért még elszaladtam a táskámért, és megkértem Moncsit, hogy ha Dezsőbá kérdezi a hiányzókat, akkor ne diktáljanak be. Szóval megragadtam a tatyóm, és fölmentem a lépcsőn az aulába. Révai már várt, amikor meglátott, elindult felém, majd leültünk, én pedig nekiálltam keresni a füzetem. Mondanom se kell, alig tudtam kivenni, úgy remegtek a kezeim! Folyton csak azon járt az agyam, hogy álmaim tanára most itt ül majdnem mellettem (pont a sarokban voltunk, így kissé féloldalvást... félig mellettem, félig velem szemben), ilyen közel talán még soha nem voltam hozzá, és beszél, és hozzám beszél, és nekem beszél, ez a másfélisten csak nekem magyarázza a másodfokú egyenleteket (amiből világéletemben 100%-os dolgozatokat írtam), és az én füzetembe ír az én acéltollammal... az a lap egyébként a falon fogja végezni. Amikor végeztünk, rámnézett: "van még kérdése?". Imádom, hogy magáz, pedig jó, ha öt évvel fiatalabb vagyok nála, de szerintem még kevesebbel. Nem fontos. Gondoltam, hogy ha most rávágom, hogy nincs, akkor lelép, és vége a mókámnak. Gyorsan elkezdtem lapozni a füzetemben, és találtam olyat (sok gyökjeles és hatványos izé), ami kissé magas volt, megkértem, hogy magyarázza el... és elmagyarázta... és megértettem! Judit, nem tudom miről beszéltek, hogy nem tud magyarázni, nekem tök könnyen lejött, amit mondott! Sokkal jobb, mint Páncsó. Méghozzá minden szempontból. Mikor azt is befejeztük, megkérdeztem, hogy ha én mondjuk matekból emelt szinten akarok érettségizni (eszem ágában sincs!!!), akkor a suliban van-e valami erre felkészítő lehetőség. Erre valami olyan választ vártam, hogy van, igen, én tartom ekkor és ekkor. De nem... azt mondta, hogy neten nézzek utána, vannak fent feladatok is megoldással meg ecet... kicsit csalódottan rábólintottam. De most elgondolkozva nem is rossz ötlet... ki tudja, még az is lehet, hogy nekifutok. Csekély rá az esély, de még bármi jöhet. A végére kifogytam a kérdésekből, kívánt "egy kalappal" az érettségire, majd felállt és elment... én meg néztem utána. Aztán persze lementem elszívni a gyöngyörgetett kis fél szál cigimet, de talán inkább szálltam, mintsem gyalogoltam. Később Móniék mondták, hogy be lettem írva hiányzónak, de hát érdekel is engem! A délelőtt legszebb húsz perce volt, még ha nem is mertem megmondani neki, hogy ilyen csodálatos szempárt még soha nem láttam (leszámítva a többi csodálatos szempárt). Várom már a szalagtűzőt, miért csak jövőre lesz? Persze, mert akkor érettségizek. Egyébként ezután az egész osztály dilisnek nézett (bár mikor nem...), hogy úgy el voltam varázsolva. Délután még kimentem Poliphoz, kicsit csocsóztam, és egyszer kb. két perc alatt lealáztam Sutust sakkban (már megint, imádok vele játszani), a következő játszmában letakarítottuk a pályát, de mivel nekem több esélyem volt mattot adni neki, így inkább feladta, és elismerte, hogy nyertem. Aztán találkoztam Gáborral is, és sajnálattal jelentettem ki magamnak, hogy már tényleg nem vagyok belé szerelmes. Mint ahogy azt írtam egy kommentbe, ha nem közelegne a születésnapja, mi már nem lennénk együtt. Utálni fog érte, és valahol jogos, én is utálom magam, hogy hazudok neki, hogy átverem... de ennyi még jár nekünk. Neki is, nekem is. A következő egy hónap lesz a búcsú ideje. Minél kevesebbet találkozunk, annál könnyebb lesz. Igazából nem akarok fájdalmat okozni neki. Igen, főleg ezért akarom becsukni a szemem. Hogy ne kelljen látnom, hogy ő még talán szeret engem, és főleg hogy ne kelljen a szemébe néznem. Tudom, hogy túl kell esnem ezeken, és ahogy őt, úgy saját magamat is büntetem ezzel. Azt hiszem, szülinapja után nem várok a legelső balhéig... igyekszem, hogy márciusban már ne kelljen Szekszárdra is bérletet vennie. Addig meg csak lesz valami. Tényleg szar így. Nem haragszom már rá, csak egyszerűen... nem vagyok belé szerelmes! Ilyen nehéz ez, és egyben ilyen egyszerű is. Előre félek, hogy hogy fog reagálni... bele se merek gondolni igazából. Ha kiakad, az is teljesen érthető lesz. Nem akarom látni, ahogy kiborul, nem akarom hallani, amiket mondani fog, nem akarok ott lenni... de az a minimum, hogy személyesen közlöm vele. Mindig lenéztem az sms-ben, levélben, telefonon, msn-en keresztül válást kimondó embereket, bár gondolom ezzel megint nem vagyok egyedül. Úgy érzem, jól döntök, ha otthagyom Gábort, csak épp a módját basztam el, de nagyon. Korábban meg kellett volna mondanom neki, még Szekszárdi Zenekarok fesztiválja után. Hülye voltam, aláírom, tény. Szeretnék már túllenni ezen az egészen, hogy tiszta szívvel lélegezhessek fel. Az utóbbi pár hétben már szóvá se tettem neki, ha valami olyat csinált, amivel régebben kiakasztott volna: és azért nem, mert már nem érdekel. Már Gyapjas se, bár valami azt súgja, hogy ez csak átmeneti állapot. De nem érdekel, hogy miért nem szólt szombaton, hogy bulizni megy, nem érdekel hogy mi lesz a hétvégén, nem érdekel, hogy kikkel van, nem érdekel, hogy miket mond rólam a hátam mögött (de ez bizalmas, úgyhogy nem írom le). Csak arra lennék kíváncsi, hogy ő mit gondol erről az egészről, bár szerintem a véleménye nem sokban különbözik az enyémtől. Már ő se mondja gyakran, hogy szeret, kb. csak búcsúzáskor. Áhhh... egyedül akarok most lenni itthon, meginnék egy jó nagy pohár vodkát, felhívnék valakit hogy nézze meg velem a Vándorló Palotát (még most is a zenéjét hallgatom, az eredetit, amit decemberben ide föltettem), utána maradjon velem addig, amíg el nem alszok. Akárki is legyen az. Visszatérve Lolácskára: egyre kevésbé vágyom már arra, hogy legyen köztünk valami. Igen, a futó lelassít a célvonal előtt. Nyalja továbbra is Gyöngyi seggét, egy az, kettő meg, hogy ha teszem azt én most ezzel sikeresen megkaparintanám őt magamnak... mi a garancia, hogy rövidesen egy másik lány nem játsza el velem ugyanezt? Úgy értem, kinek van kedve egyfolytában azon parázni, hogy vajon most melyik büdös kurvával sms-ezik a barátja (az ő telefonjáról, mert a srácnak nincs pénz a kártyáján, khm), amíg öt percre kimegyek a szobából, kinek küld olyan emilt, hogy teljesen zavarba jöjjön? Hát nekem nincs. Főleg amilyen féltékeny típus vagyok, akik ismernek, tudják, látták, tapasztalták, hallották... egyedül akarok lenni egy jó ideig. De úgy tényleg teljesen egyedül. Meg akarom találni a magam múzsáját, aki végre kicsit buzdítana a regény befejezésére, és nem csak azt hallanám tőle, hogy meséljem el hogy miről szól, mert elolvasni úgyse fogja, vagy ilyesmi. Nekem olyasvalaki kell, akire fölnézhetek, és nem hagy magamra egy üveg piáért, aki előtt nem kell játszanom az agyam, aki elfogad az összes hülyeségemmel és gyerekességemmel együtt, akire mindig számíthatok... Istenem, ez mennyire nehéz! Hol lehet ilyet találni? Gáborban mindez megvolt, kivéve a másodikat... mert igen, volt rá precedens, nem egyszer, nem kétszer... valahol megértem, nem vagyok akkora partyarc, hogy egy héten át minden pillanatban be legyek rúgva, és sokkal szívesebben vonulok félre, minthogy vadidegenekkel igyak, vagy olyanok nyakán lógjak, akik felém se szagolnak. Legyen már szalagtűző... várom, már nagyon várom. Félek az elkövetkező egy hónaptól. Mitévő legyek most? Jó nagy szarba kevertem magam.

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr536149515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

About a girl 2009.02.03. 21:53:19

Ez a tanárért rajongós dolog ismerős nekem, de még általánosból xD. Viszont élénken emlékszem rá, mit éreztem akkor. Sajnálom, hogy így érzel Gáborral kapcsolatban. Rossz rájönni, hogy már nem szeretsz vkit...:(

deTo 2009.02.03. 21:54:46

Azt még csak elviselném... az a szar, hogy hazudok neki.

todella kaunis 2009.02.03. 22:49:44

Foxi olvassa a blogod?

deTo 2009.02.03. 23:04:56

Nem, nem szeret olvasni, egyébként ideje sincs rá. Ha elolvasta volna, szerintem már rég tudnék róla, mondjuk egy fültől fülig érő torokmetszéssel biztosan közölte volna, hogy olvas... és valahol jogos... ha elolvasná és utána mondjuk kapnék tőle egy pofont, nem biztos, hogy visszaütnék.

Janka 2009.02.03. 23:21:28

Szerintem meg ha még pofozkodós is, akkor azt sem érdemli meg, hogy akár a kisujjadba kapaszkodjon. Megértem egyébként, amit érzel, rohadt patthelyzet az ilyesmi. Nyáron nekem is sikerült hasonlót átélni, csak akkor már volt más, és neccesebb volt a dolog így, hogy ennyire gyorsan kellett döntenem... arról nem is beszélve, hogy az ilyesmi sajnos nem mindig kifizetődő (már azon túl, hogy egy szakítás általában nem jó dolog). Ha már eldöntötted, tarts ki az elhatározásod mellett, de ne úgy kezdj majd bele, hogy már előre rettegsz a következményektől.

Janka 2009.02.03. 23:22:52

Ja és egyébként ki ez a Révai tanár úr, mármint hogy néz ki? Basszus, mutasson már valaki képet erről a másfélistenről! :D

todella kaunis 2009.02.04. 15:21:55

Kivi vagyok én is rá:D Meg a következő történésekre is:) Üdv:)^^

nyuszu 2009.02.04. 16:58:17

én szivesen járok veled, ha kiegyedülléteskedted magad:D révairól meg én szeretnák már látni egy képet:D

deTo 2009.02.04. 21:11:16

Sajnos sehol nem találtam képet róla, pedig már végignéztem az egész internetet a SZTE honlapjától kezdve az iwiw-ig... semmi. Hát ő... testalkatra olyasmi, mint Gábor, kicsit talán magasabb. Rövid, egészen sötétbarna haja van, éjfekete szemei, hófehér fogai, és fekete körszakálla. Már az első pillanattól fogva tetszik... Egyébként meg mernék esküdni rá, hogy Gábor soha nem emelne kezet rám, csak egy durva feltételezést írtam. Révairól meg amint lesz valami képem, felteszem. Csak tudnám, hogy honnét szerüljek...

2009.02.04. 21:12:29

Höhh, nyuszu:D Deto, én így is szeretni foglak. Megértem, mit miért teszel. Ha úgy gondolod, kölcsönös az elhidegülés, akkor ne félj. Majd szépen meghal a kapcsolat, marad egy kis gyász, de legalább nem tépi ki az egész szíved (már nem...). Lolácska nekem úgy furcsa, ahogy van. Nem azért, de szerintem hagyjad. Túl sokat mismásol (vagy hogy kell mondani). Nem tudnék megbízni benne. Egy kis feszültséglevezetésre jó, már ha érted, mire gondolok, de szerintem rájönnél, hogy ennél többet nem akarsz tőle. Meg ő sem tőled. Olyan furcsa, mint az Állítsátok meg Terézanyut!-ban a Fonyó, aki a KékiKatát hülyíti, de amikor odaérnének, hogy randi, vacsi és Fonyó megtudja, hogy Kata szakított a Marcival, akkor kiakad, hogy ezt nem kellett volna, aztán Kata leosztja, hogy ő papol, aki megcsalná a "Malackáját" pont vele. És végül, bár flörtölnek, nagy a vonzalom, nem lesz semmi, mert

2009.02.04. 21:12:41

A PASI HÜLYE

2009.02.04. 21:13:05

És ilyen furi esetekben, mint amik veled vannak, tuti a pasi a hülye.

deTo 2009.02.04. 21:24:59

Megnyugtat, hogy nem (csak) én. Nagyon szeretlek Titeket! :) Amúgy tényleg egyre biztosabb, hogy Lolácska egy eleven vibrátorként végzi, jobb esetben trófeaként. De költői voltam... Gábor: néha úgy érzem, hogy már nála sem a régi ez az egész, de máskor meg, ahogy ma is, úgy vélem, hogy ő még mindig szeret. Ma mondta, hogy mostanában féltékeny egy kissé. Állítólag csak arra, amiket mesélek neki, hogy a suliban történnek (pl. hogy ma jégereztünk a srácokkal, vagy Lacival ketten néztük az udvaron a hóesést - megjegyzem: egymástól három méterre), de ez sajnos már semmin nem változtat részemről.

Fred 2009.02.05. 10:14:49

Én is mindig melletted állok, amikor és amiben csak lehet! Teljesen egyetértek Jankával abban, hogy tényleg ne úgy kezdj bele, hogy már rettegsz attól mi fog történni. Tudom, nehéz ez az egész, velem is volt hasonló szitu, de én kereken megmondtam a csajnak, mikor kihűlt a kapcsolatunk, hogy bocs, de ez így nem megy tovább (persze szebb körítésben). Nem húztam hetekig, neked is azt javaslom, hogy mielőbb mond el, szülinap ide vagy oda, mert utólag kurva szarul tud esni, hogy kiderül, te már egy jó ideje nem szerelemből szereted (nekem is szarul esett mikor exem csak jóval később mondta el). Meg gondolom ő is érzi, hogy valami nem stimmel, szal...Ez csak egy tanács, ha megfogadod megfogadod, ha nem hát nem.

deTo 2009.02.06. 09:14:15

Köszi hogy mellettem állsz! :) Holnaphoz egy hétre szülinapja, szóval ezt a kis időt már fél lábbal is kibírom. De igazad van, kertelni nem fogok, és gondoljon utána, amit akar, ő sem volt szent.

2009.02.06. 09:18:29

Őszintén: én nagyon, nagyon sőt még annál is jobban haragudtam P-re márciusban, amikor derült égből villámcsapásként közölte, hogy már nem szeret. Annál csúnyábbnak (komolyan, ha visszagondolok, mindig rosszul vagyok..) soha nem láttam, mint akkor, amikor közölte. Mondjuk ott volt előtte egy együtt töltött hétvége, amikor nem teljesen úgy tűnt, hogy vége. Mindegy. Csak leírtam, hogy utáltam azt az érzést, mondjuk én nagyon szerettem még akkor is, nagyon fájt, mondjuk mint kiderült, neki is. Szurkolok, hogy legyen elég erőd.

deTo 2009.02.07. 09:50:04

Köszi! Tegnap este megint szóba hozta az exeinek felét, úgyhogy szerintem lesz rá erőm. Utálom, amikor részeg.
süti beállítások módosítása