HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Ébrenlét

Patkááány 2009.01.21. 16:55

Na igen, anyámék szerint kinyíltak a szemeim, szerintem csak egyszerűen eljutottam oda, hogy már hiába változik meg körülöttem valami, nem érdekel. Kezdem újra átérezni a közömbösség csodáját, bár igaz, tegnap felhúztam magam egy hazugságon, mert az olyan volt, amivel tényleg megbántott... utoljára. Már nem fog érdekelni semmi, lesz ami lesz. Konkrétan azok után, hogy osztotta nekem, hogy mennyire utálja Gyapjast, és hogy ő egy büdös kurva, és soha nem fog többé szóbaállni vele... tegnap felléptem myvipjére (na és akkor mi van?!), és láttam, hogy levelet kapott tőle. Helyesebben mondva válaszlevelet. Még nem olvasta el, így én se tettem, de azért azt megnéztem, hogy ő mit írt neki. A szövegben annyi volt, hogy Boldog születésnapot!!!!, egy idióta tortás-konfettis képeslappal. Kis dolog, de nekem sokat jelent. Hazudott nekem. Miért szidta még jobban, mint én? Miért nem tudja bevallani, hogy őt akarja, hogy nem tud nélküle élni? Gyanús volt, hogy kb. kéthetente szóbakerült valahogy a kis Gyapjas, ezt vasárnap hajnalban meg is mondtam neki, de szerintem amilyen részeg volt, egy szavamra nem emlékszik. Nem fontos. Innentől tényleg azt csinál, amit akar. Beleszarok. Nem tud érdekelni, ezek után valahogy nem. Azt hiszem, elég ideig tűrtem, bár tisztában vagyok vele, hogy nekem is megvannak a magam hibái... de mikor mentem el inkább inni ahelyett, hogy vele legyek? Mikor tartottam a kapcsolatot olyannal, akit a szemében mindenféle utolsó senkiházi trógernek elmondtam? Szerintem ő is érzi, hogy hamarosan véget ér a tündérmese, mert tegnap kissé kedvtelen volt. Pedig akkor még nem is láttam ezt a Gyapjas-levelezését. Emesével ma megbeszéltük, hogy ha Gáborral vége lesz, és ő utána visszamegy Gyapjashoz... rögtön utánam... akkor Baranyában, Somogyban, és itt Tolnában is elintézzük, hogy többé egy csaj se legyen hajlandó szóbaállni vele. Tanulja meg a világ, hogy kivel baszakodjon.

31 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr936149522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fred 2009.01.21. 17:29:10

Szerintem ezek után hagyd ott a francba! Bocs, de ez az igazság. Ha ebben hazudott, ki tudja még mi másban. Őszintén sajnálom! Persze teljesen más szitu, de attól hogy én nem kedvelem a barátnőm néhány haverját, ez nem azt jelenti, hogy ő nem áll velük többet szóba emiatt, bármennyire is szeretném. Ok, a Gyapjas más tészta, de érted mire célzok.

2009.01.21. 17:42:42

Nem akarom hogy fájjon neked, hogy rossz legyen, hogy bántson, hogy pont Ő okozzon fájdalmat, legyen a börtönöd, stb. Nem ezt érdemled. Szerintem. Jobbat. Hogy te többet érdemelsz és rá kéne jönnie, hogy még nagyon sok mindent kell tennie, hogy elég legyen ahhoz, amit te képviselsz.

2009.01.21. 17:42:56

Nem akarom hogy fájjon neked, hogy rossz legyen, hogy bántson, hogy pont Ő okozzon fájdalmat, legyen a börtönöd, stb. Nem ezt érdemled. Szerintem. Jobbat. Hogy te többet érdemelsz és rá kéne jönnie, hogy még nagyon sok mindent kell tennie, hogy elég legyen ahhoz, ami te vagy.

deTo 2009.01.21. 17:47:01

Fred: értem. De ezt most szarabb így, hogy hazudott. Nem értem, miért nem lehet lógva hagyni azt a kis kurvát... ha emberileg nem kedveli, akkor valami más oka lehet annak, hogy még mindig tartja velel a kapcsolatot... mert egy haver és egy ex azért egészen más... gondolom, hogy nem csalt meg, mert a szabadidejének nagyrészét velem tölti (pl hétvége meg ilyenek). Zí: sokszor mondtam már neki, hogy ez így nem lesz jó. Többször nem fogom. Ha most rájön, baszhatja, a következő ilyen után vége.

Fred 2009.01.21. 18:13:43

Tudom, hogy más. Én se értem, hogy miért nem mondta el, hogy ő még most is jó viszonyban Gyapjassal, ha szeret, meg pláne nem vágom. Rossz téged szenvedni "látni", nekem már egyébként tavaly a Rockmaratonos eset után is az volt az érzésem, hogy nem hozzád való. Te tényleg ennél sokkal jobbat érdemelsz!!!!!

deTo 2009.01.21. 18:44:09

Nem szenvedek, már nem. Bosszant a dolog, de nem fáj. Megvannak a magam tervei, és ha vissza is süllyedek a mocsárba amiből Gábor kihúzott, hát nagy kaland! Megvoltam úgy is. Kevesebb szeretetet kaptam, ez tény, de kevesebbet is bosszankodtam.

VámpírAngyal 2009.01.21. 18:59:00

Öhm hú, hát fura ezt olvasnom, mert olyan mintha visszacsöppentem volna a múltba, ugyanez volt velem és a Vandával, pont ilyen dolgokat nem mondott el illetve nem az igazságot és én is úgy éreztem, hogy nem törődik velem eléggé, ezért szakítottam vele! A végeredményt tudjátok mi lett most vagyok úgy vele igazán először h nah csak barátság, de az érzelmeimnek még kell idő, h elmúljanak(pedig mennyi idő eltelt)! Sztem DeTo ne haragudj meg érte, de túlzásba viszed már ezt az egész Gyapjas dolgot, de nagyon, mindenről tudni akarsz és mindent a fejéhez vágsz, nem csoda, h ne mond el neked mindent( figy azért mégis csak a volt barátnője, az exek mindig megmaradnak vmilyen szinten az ember szívében és tudom h ez nálad is így van), az sem jó ha követelőzöl, h törődjön veled jobban, meg ez a mégegy ilyen és baszhatja szöveg sem oké! Tudom m ugyanezeket a hibákat követtem el én is, megöltem benne a szerelmet, és aztán el kellett engednem, ramaty egy érzés mikor rájössz arra h te is nagyon-nagyon hibás vagy és már nem tudod visszacsinálni a dolgot hiába szereted! Gondolj bele abba, hogy mennyi mindent jelent neked és mennyire boldoggá tett, ha most ez nem jut eszedbe, szakítás után hamar rájönnél h hiba volt! Szal ne dobd, ne követelőzz, ne akarj mindent tudni, mert az csak ront a helyzeten, de esetleg egy pár hetes szünet jó lenne, h eldöntsétek h kinek mi kell. Persze ha ezt választod, akkor szintén nem az a jó megoldás, h nah gábor most szünet és adok két hetet h megváltozz, m a nyomás az nem segít, hanem vmi olyasmi, h tartsunk egy kis szünetet, h rájöjjünk arra h mit is jelent számunkra a másik, és ennyi semmi több! Ez csak jó tanács akar lenni, és csak őszinte voltam... Ne kövess el hibát, mint én!!!

todella kaunis 2009.01.21. 19:42:25

Azt hiszem, Gyuri mindent leírt, amit mondani akartam. Na és ha ír egy boldog szülinapot izét? Az nem jelent semmit. Szerintem mindenki másé is ír. Meg ha jóban van vele az is ok. Én harcolnék a pasimért, de nem úgy, h rászállok. Ne tiltsd el Gyapjastól, mert akkor majd meg akarja beszélni ezt a dolgot vele és találkozni fognak és sokkal rosszabb lesz.

nyuszu 2009.01.21. 20:40:20

hú hát ennyi vegyes komment. Gyapjas fura téma sztem gyanígy cselekednék, mint Te, és ettől rosszabbodna is a helyzet... de az, hogy az alkohol fontosabb nála és ilyenkor csúnya dolgokat mond neked amikkel megbánt...ezt már sehogy sem tudnám lenyelni... tudod jártam egy Dorogival...

deTo 2009.01.21. 20:49:14

Gyuri: itt már nem csak Gyapjasról szól a dolog... ez csak az utolsó csepp volt a pohárban. Lí: szerintem nem. Tökmindegy, hazudott! Nyuszu: ez az, hogy a pia... láthattad.

Fred 2009.01.21. 20:54:56

Van abban valami, hogy néha tényleg túl sokat akarsz tudni és hamar felkapod a vizet, de szerintem akkor sem hozzád való és bármilyen szép is volt ami volt, elmúlt. Akinek a pia fontosabb mint a barátnője...

nyuszu 2009.01.21. 21:23:30

igen, láttam...sajnos

Janka 2009.01.21. 21:26:36

Szia, bocsi, hogy beleszólok, de én is jártam már így. Volt barátom nagyon jól tudta, milyen szarul esik ha ő az exével tartja a kapcsolatot, mégis leszarta nagy ívben, és habár szakítottunk és megígérte, hogy nem fog se beszélni, se találkozni vele, továbbra is ugyanúgy tartja a kontaktot, mintha mi sem történt volna. Ő persze nem értette meg, miért mondom, hogy megszegte az ígéretét... Én viszont még a gondolatát is utáltam, hogy gyakorlatilag őt választotta helyettem. Tény, hogy annak idején meg is csalt vele és más volt a helyzet mint nálatok, de abszolút átérzem és megértem. Egyébként szerintem van igazság abban, hogy nem lenne szabad ennyit foglalkozni Gyapjassal, de ugyanakkor azt is tudom, milyen cseszettül bosszantó érzés. Még ha utólag be is látom, hogy sok szar pillanatot megspórolhattam volna, ha én sem foglalkozom a lánnyal. Mindegyik döntés mellett vannak racionális érvek, nem irigyellek, de kitartás.

deTo 2009.01.21. 21:48:07

Janka, az se lehetett gyenge! :s Az ilyen pasit tudnám lassú tűzön megsütni! Egyeseknek elég vastag bőr van a képükön. Nem foglalkoznék ennyit Gyapjassal, ha nem bukkanna fel viszonylag sűrűn (már ahhoz képest, hogy mióta nincsenek együtt, és mi mióta járunk). Legjobb lesz, ha lassan szétválunk, és mind a ketten megtaláljuk az igazit... vagy visszatérünk hozzá. Egy biztos: ha jóban maradunk szakítás után, amint összejön egy másik csajjal, örökre eltűnök az életéből... én nem akarok sokat emlegetett ex lenni, nem szeretnék mást is kitenni ilyen érzéseknek.

VámpírAngyal 2009.01.21. 21:50:14

Alap, hogy nem foglalkozok más lánnyal, ha van barátnőm, egyszerűen a génjeimben van ez, de érted egy volt barátnő azért más, főleg hogyha még jóban is vagytok, ha azt kérné a következő barátnőm, hogy ne tartsam az exemmel a kapcsolatot, nem tudnám ezt megtenni, és hát basszus épp azért ex, mert vmi elromlott és nem működött, pont hogy tőle nem kéne félni, de ha az ember tilt vmit, meg mindenről tudni akar akkor pont, hogy az ex karjaiba üldözi a párját, aki naná, h odamenekül! És olvasd vissza DeTo a blogod, te is leírtad, hogy a gábor mennyire boldoggá tett és milyen jó h van neked, olvasd csak vissza, aztán olvass vissza korábbra és nézd meg h akkor meg milyen szar volt!Persze nem kell csak azért vele maradnod, h ne legyél magányos, de hülyeség lenne dobni, vannak problémáitok, amiket meg lehet oldani, szal relax, a lényeg h ne erőltess semmit ezért ajánlottam a szünetet, hidd el ha egy darabig nem lennél vele rájönne, h basszus mit vesztene és jobban törődne veled, de most ha beleképzelem magam a helyzetébe, akkor vmi olyasmit érezhet, hogy basszus nem vagyok elég jó a barátnőmnek, mindig lebasz vmiért, az is lehet h emiatt iszik, h ne gondoljon a problémákra....

deTo 2009.01.21. 21:58:38

De Gyuri! Elromlott valami, persze... magamból indulok most ki, hány olyan pasim volt, akikkel többször jártam? Nem egy, és volt, akivel nem is egyszer kezdtük újra. Meg figy, Gyapjas hagyta el őt, és utána mégis ő volt, aki azt mondta, hogy megbánta az egészet, és foggal-körömmel azon volt, hogy újrakezdjék! Hát ezért vetül ránk az árnyéka! A másik meg az, hogy borzasztóan kiábrándító, amikor annyira részeg, hogy gyakorlatilag meg se moccan, meg se szólal... ha meg mégis...! Többször is volt már olyan, hogy átgondoltattam vele, hogy milyen lenne nélkülem, és akkor egy darabig megint jó is volt minden, de aztán kezdődött az egész elölről. Ha meg miattam iszik... mikor nekem az a bajom, ha túlzásba viszi... akkor az már súlyos. Értékelem, hogy próbálod menteni a menthetőt, de e a kapcsolat már nem olyan, és ő már nem az az ember, akibe beleszerettem. Ezt nyáron is megmondtam neki, akkor egy időre minden visszazökkent a régi kerékvágásba, de most megint kibújt a szög a zsákból. Biztos vagyok benne, hogy ezt ő is érzi, és nem lesz neki meglepő, ha vége lesz a dolognak. Nem akarok neki rosszat, legyen boldog, ha Gyapjassal, akkor vele (bár az nem fog sokáig tartani :D), de inkább valaki mással.

Janka 2009.01.21. 22:03:09

"én nem akarok sokat emlegetett ex lenni" - Na ettől tartottam én is. :/ Egyébként azóta is folyamatosan hazudozik, annyi mindent ígért és szegett már meg, hogy már azt sem hiszem el, ha kérdez... Nemrég azt is megkaptam, hogy én provokáltam ki, hogy megkérje a kezem. Kívánom, hogy ne jussatok el idáig, ha esetleg szakítotok... inkább szállj ki előbb, ha úgy érzed, hogy nálatok is csak rosszabb lesz a helyzet. De persze nem akarok dönteni helyetted. "épp azért ex, mert vmi elromlott és nem működött, pont hogy tőle nem kéne félni" - Ezt pedig én is megcáfolom.

2009.01.21. 22:03:24

Most még megvan neked így sokkal könnyebben beszélsz, de nem adnék a szakítás után egy hónapot és máris megbánnád! Figy, a te döntésed, hogy mit csinálsz, de előbb inkább egy szünet mint szakítás!

VámpírAngyal 2009.01.21. 22:31:37

Najó Janka,"épp azért ex, mert vmi elromlott és nem működött, pont hogy tőle nem kéne félni"--ezt abban az esetben mondom, ha a múlt már le van zárva, ugyanis normális ember akkor kezd el egy kapcsolatot....

Janka 2009.01.21. 22:39:32

Szerintem attól még senki sem válik 'nem normálissá', hogy azelőtt kezd bele egy új kapcsolatba, mielőtt végleg lezárná a múltat. Már csak azért sem, mert az ilyesmi nem feltétlenül két hétig vagy két hónapig tart. Igen, lehet, hogy hiba azért összejönni valakivel, hogy könnyebben menjen a felejtés, de egyrészt emberek vagyunk, másrészt nem biztos, hogy rossz sül ki belőle. Ha meg az exek rájönnek, hogy tévedtek amikor dobták az illetőt, akkor hidd el, hogy elkeseredésükben megtalálják azt a módszert, amivel a legkönnyebben megingathatják. Utána meg lehet arra hivatkozni, hogy szerelemben mindent szabad, és szerintem ez az egyik leggusztustalanabb dolog, amivel sarokba lehet szorítani a másikat.

deTo 2009.01.22. 09:31:56

Megcsalni nem fogom, bármennyi lehetőségem is van rá. Azt nem érdemelné meg, mert bármit is csinált vagy mondott, mindig is hűséges volt hozzám, és ezzel azért nem akarok visszaélni. Ez a kapcsolat szép volt, de a szerelem elmúlt, a szülinapjáig kitartok mellette, utána pedig valamikor szépen kíméletesen megmondom neki hogy mi az igazság. Neki is jobb lenne nélkülem meg a folyamatos baszogatásaim és féltékenykedéseim nélkül. Remélem hogy jóban maradunk addig, amíg egy másik lánnyal össze nem jön, utána pedig végleg eltűnök az életéből, és teret engedek annak a másiknak. Lenyugodtam... már akkor se bántanám, ha épp Gyapjas lenne az a másik.

anilin 2009.01.22. 10:44:01

Igazából már meghoztad a döntést, bár ez a várok szülinapjáig..nevenapjáig, érettségiig, karácsonyig..ennyi erővel a világ végéig várhatsz, hogy nehogy magába zuhanjon..ezt úgysem ússza meg..és később csak jobban fáj neki, nem??..

Fred 2009.01.22. 12:50:13

Egyetértek! Szerintem sem kellene várnod, felesleges tovább húzni.

deTo 2009.01.22. 13:01:52

Egy utolsó szép emléket szeretnék neki magamról, egy utolsó jó bulizást, és mivel a szülinapja Valentin-napra esik, ezért még slussz pofátlanság lenne előtte, vagy legalábbis a környékén otthagyni. A névnapját viszont már nem várom meg.

2009.01.22. 15:22:46

Hát én szakítás után inkább várok, csak úgy vágok bele kapcsolatba(ezentúl:P), hogyha teljesen túl vagyok az exen, sztem ez így normális! Deto te döntesz, ahogy gondolod...de azért fura lesz így a Valentín nap szülinap dolog...

deTo 2009.01.22. 15:46:53

Emberileg még mindig szeretem, de ez már nem szerelem, ezért is döntök amellett, hogy ezt a kapcsolatot szépen lassan fejezzük be. Egyébként ki vagy, kedves ismeretlen?

Fred 2009.01.22. 17:11:39

Szerintem meg pont ez a pofátlanság, ha a szülinapján még úgy teszel mintha minden oké lenne, utána meg elhagyod lassacskán. Legalábbis én ezen jobban kiakadnék, mert utólag az egészet tönkreteheti az az érzés, hogy te akkor már csak tetetted, hogy szereted. Hidd el, már mindkét eset előfordult velem és én azt mondom, hogy inkább előtte mond el neki, de te döntesz. Én csak jót akarok neked, meg te is elvártad Gábortól, hogy ne hazudjon, akkor te se hazudj neki.

VámpírAngyal 2009.01.22. 17:48:27

Én voltam csak lemaradt a név:P

deTo 2009.01.22. 20:25:38

Fred, igazad van... de ez most elég összetett, meg vagyok zavarodva... nem a szülinapja után fogom rögtön azt mondani, hogy na akkor konyec, hanem az azt követő első balhénál... Tudom, ez kézmosósan hangzik, talán az is... de még nekem is erőt kell gyűjtenem ahhoz, hogy megmondjam neki. Szerintem nem kell majd sokat várnom egy újabb balhéra... ismerem... de nem akarom bántani.

2009.01.26. 11:33:32

úgy látom (és ezt már személyesen is elmondtam), hogy nem lehet valakivel régebbi dolgok miatt szakítani. Tehát múltbéli dolgok miatt. Az, hogy Gábor iszik és olyankor kezelhetetlen, visszatérő probléma. De egy idilli találkozáskor furcsa lehet, ha csak úgy visszautalsz, hogy szakítasz ezért meg azért. Abban a pillanatban, amikor minden passzol, nem tűnik túl indokoltnak a szakítás. Ezért kell megvárni még egy ilyen esetet, érezhető lesz akkor, hogy igen, jogos, igazad van, nem ez volt az első eset, hogy berúgott és a piát választotta. Mert bár mindegyik esetben megfordult a fejedben, hogy na, most ennyi, nem mondtad ki. Az, hogy megint lesz egy balhé, az lenne az a löket, ami eddig hiányzott. Benned már gyűlnek a negatív érzések, gyűlik a feszültség. Ha akkor kimondod, akkor nem érezheti ő sem megalapozatlannak, hirtelen felindulásnak. És te sem fogsz azon gondolkodni, hogy esetleg hirtelen volt, egy légből kapott ötlet. Talán most az az egyetlen érdekesség, hogy ki tudja, hány idilli együttlétetek lesz még és te végig arra vársz, hogy balhé legyen, hogy végre vége lehessen. Talán ennek van egy kis hazugság/átverés érzete.

deTo 2009.01.26. 20:46:00

Zí, teljesen egyetértek. Tökéletesen formát adtál a gondolataimnak. :) Idilli együttlét: ki tudja? Nem hiszem, hogy két hónap alatt ne borítana ki teljesen megint.
süti beállítások módosítása