HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Nem akarom tudni!

Patkááány 2008.10.31. 12:15

Gondolom mindenkivel történt már olyan, hogy hallott vagy látott valamit, ami úgy igazán, alapjaiban rengette meg a saját világát. Nekem ez tegnap este történt, és valahogy úgy érzem, hogy minden gyanúm igazolva lett, mégsem voltam annyira hülye... vagy megint csak túlreagálom a dolgokat? De mikor részegen nyüszít, hogy ő mennyire szerette a volt barátnőjét, meg egyébként is tartják a kapcsolatot neten, telefonon, meg mittomén még hol, azzal a felkiáltással, hogy hát ők még mindig jóban vannak... miközben köztudott tény, hogy a csaj majd' meghal érte... igenis zavar! És mégha ez a vinnyogás régen történt volna, akkor azt mondom, hogy oké, azóta már telt el egy kis idő, de könyörgöm, még egy hete sem!!! Oké, nem mondom, hogy nekem sosem jut eszembe Zoli, de akkor se állok neki nyafogni, hogy jaj hát én őt mennyire szerettem, meg ecet... arról nem is szólva, hogy még ha el is kezdenék egy ilyen ömlengést... könyörgöm, hogy állunk mi most Zolival?! Kb. nem is köszönünk egymásnak, nem hogy hábiszti msn, meg telefon... persze, és múltkor azért adta meg Gábor annak a ribancnak a számomat, hogy elküldjem a picsába, mi? Eredjen már! Kit akar még hülyének nézni?! Mintha az elmúlt tíz hónap csak arra lett volna jó, hogy őt elfelejtse... nem tudom, hogy miért, mitől vagyok kevesebb, mint ő, mit nem adtam meg neki, amit ő igen... vagy tényleg csak a hiszti beszél belőlem most is? Egyszerűen tegnap este óta nem tudok másra gondolni, átverve érzem magam, és ilyenkor átfut az agyamon, hogy vajon tényleg ő az igazi? Tényleg akarom én ezt az egészet? Azt hiszem, igen, mert szeretem. De már azért történtek dolgok (pl. nyáron nagyon sok), amikor kihúzta a gyufát, de nem kicsit. De igazából nem tudom, hogy hogyan viszonyult ahhoz a kurvához, és hogy ahhoz képest hogyan viszonyul hozzám. Őt is ugyanúgy becézte vajon, mint engem? Ezen szoktam néha agyalni, ha valami ilyesmi szituáció adódik, mint ez most. Amúgy is beszélni akartam vele, mert többen jelezték, hogy vannak bajok a viselkedésével, amit én is észrevettem. Úgy értem, miért kell mindent lefikázni? Miért hiszi azt, hogy minden ami jó, az tőle származik? Ezt a hétvégét most nem akarom ezzel elrontani, de jövő héten átrágom vele az egészet, akár megharagszik, akár nem. Bár annál több esze van, hogy ilyeneken felkapja a vizet. De ha még egyszer meghallom, hogy a kis exéről osztja az észt, akkor csinálok olyan balhét, hogy utána kétszer is meggondolja, hogy kit hozzon szóba. Már ha lesz rá lehetősége utána, hogy velem beszélgessen akármiről is. Azt hiszem, tényleg igaza volt anno oktatómnak: "boldogok a tudatlanok".

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr546149559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

About a girl 2008.10.31. 13:02:43

Jaj...ez nagyon szar helyzet! Az a baj, hogy a kívülállók nem tudnak ebben segíteni, ezt nektek kell megoldani Gáborral! :S Mindenképp mondd el neki, hogy milyen szarul érint téged ez a dolog.

Deto 2008.10.31. 13:04:22

Meg is fogom, de úgyse fogja érdekelni, vagy megint én leszek a hülye picsa.

2008.10.31. 13:08:21

Igen, beszéld meg vele! aki mer az nyer... bár nem értem tisztán a helyzetet...

Deto 2008.10.31. 13:21:59

Igazából én se... de majdcsak lesz valami...

Tarantella 2008.10.31. 13:30:22

Nem tudom mennyit segít, de én is voltam ilyen helyzetben ... Ha szereted, akkor vársz rá, és talán egy kicsit rá is ijeszthetnél, hogy rájöjjön, hogy te a párja vagy, és nem holmi időleges játékszer, ami segít felejteni ... Legalábbis én ezt tettem . Azóta furcsa módon megszűnt ez az "exem a világ közepe" -nézete . (: Talán neked is segítene ....

Deto 2008.10.31. 14:10:30

Lehet hogy ez lesz, és köszönöm a tanácsot! Bár múltkor (amikor Lolácskával sms-eztünk) is kb. két percig tartott a "féltékenysége". Lehet, hogy többet kéne beszélnem róla neki, hátha attól kapcsol majd?

nyuszu 2008.10.31. 15:57:09

hmm... C előtti barátommal Tomival azért romlott meg eleinte a dolog mert sokat emlegettem az exeket...de hát mivel jóban vagyok velük és sokat találkozunk így nem hazudhattam neki, hogy haver... viszont sztem ne húzd jövő hétvégéig... minél előbb annál jobb...ráadásul még ellenedfordíthatja h ha ennyire fontos akkor miért nem szóltál neki rögtön... de valóban van benne túlreagálás... szereted, ő szeret. lehet hogy ez csak próbatétel a részéről, amit nem értek miért csinálna...

Deto 2008.10.31. 16:08:29

Hát hülye vicc volt, ha próbatétel... amúgy nem lehordani akarom, hanem szép mézes-mázasan előadni magam, odabújással, ölelgetéssel... szóval hogy ne érezze lebaszásnak, mer elvileg nem is annak szánom, csak rávezetésnek. :)

nyuszu 2008.11.01. 14:42:21

én szurkolok

todella kaunis 2008.11.01. 22:13:23

Sokták volt mondani: "amiről nem tud, az nem fáj." Részeg volt? Akkor az jó. Dehogy így derülnek ki dolgok. Én utálom az exeket. (Jó, ez nem fair, mert pl Tibivel jóban vagyok, meg akikkel kavartam, nagyjából velük is; de kivételek akadnak.) És tudom, miről beszélsz. De nem ilyen szinten. Legszívesebben úgy 'tartanám' a kedvesemet, h előttem nem volt senkije. De sajna ez elkerülhetetlen :S

Deto 2008.11.02. 17:50:48

Igazából megpróbálom nem emészteni magam ezen. Max egy kicsit féltékennyé teszem... persze csak csínján! Szeretem, szerintem ő is engem, csak azért hé, megszerezni valakit nem elég, meg is kell tartani.

nyuszu 2008.11.02. 20:47:47

megtartani nehezebb, mint megszerezni : )
süti beállítások módosítása