HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Work bitch.

Patkááány 2019.07.28. 20:27

Dolgozó nő lettem. Hivatalosan. Színes, szagos, csecse munkahelyem van, hétfőn írtam alá a munkaszerződést. Good bye, tecsó. Ha valaki öt évvel ezelőtt, vagy akár csak tavaly azt mondja nekem, hogy vegyésztechnikus leszek, minimum kiröhögöm a kis kegyelemkettes analommal, kegyelemhármas szervesemmel és egyéb, kémiás tárgyakból jóindulattal kapott jegyeimmel. Mondjuk tény, hogy a szakmai gyakorlat nagyban meghozta a kedvem a laboros munkához, és ne felejtsük el, hogy a tecsóban is évekig soroltam, hogy majd remélem beraknak egy laborba valamikor, aztán embert se kell látnom napokig. Bejött. Először úgy volt, hogy egy kis céghez fogok menni, de az ott töltött próbanapom némiképp gyászosra sikerült, és azzal a picsával hölggyel se jöttünk ki valami jól, akivel együtt kellett volna dolgoznom. Később megtudtam, hogy az a melóhely kb. a rabszolgatartással egyenlő. Napi tíz óra meló, amivel kb éppen a felét kerestem volna a teszkós órabéremnek, ráadásul a feszült légkör se hiányzott. Szeptembertől mehettem volna oda, mivel a nyár állítólag ott uborkaszezon, de jobban belegondolva, akkor már inkább visszamentem volna főállásban pénztárosnak. Aztán mentem még egy nagyon szép, modern helyre állásinterjúra de onnan végül nem hívtak vissza, így kerültem Újpestre egy szintén nemzetközi cég új laborjába. Öten vagyunk technikusok, korombeli mindenki, és idáig elég szimpatikusak. Kedvesek, aranyosak, mindent mutatnak és magyaráznak (ahány labor, annyiféle technológia, eljárás és szokás, úgyhogy ez kell). Bringával járok be a Nyugatitól, úgyhogy a napi mozgás is megvan, heti kb száz km tekerés nem árt nekem, sőt, még használ is. Főleg ha nem kapok defektet péntek délután, nem akar elcsapni két autós (amiből az egyik mondjuk teljes mértékig az én hibám volt), stb. Mondjuk holnap tuti tömegközlekedek végig, szakad az eső gyakorlatilag egész nap, és a jövő hét elejére is ezt ígéri. Tegnap piáltunk, és tök jó volt, bár kicsit már uncsi, hogy csak akkor van ilyen esemény, ha én csődítem össze a csapatot, és olykor elég rosszul esik, hogy ha én hívom őket akkor jönnek, de ők egyébként nem hívnak. Tisztelet a kivételnek. Igazából ennyi történt mostanában. A diplomától már csak egy sikeres államvizsga választ el. Ilyen kevés és ilyen sok egyszerre. Augusztus elejétől D. is jobb munkarendben fog dolgozni, a hétvégéink szabadok lesznek, ami tök jó. Elfogyott a kedvenc csípős szószom. Múltkor nagytakarítottam, és összeszámoltam: tízféle csiliszószunk van. Mindegyiket használjuk. Oké, hetet. A hét legcsípősebbet. De nekem a sárga Janchili fajtájú a kedvencem. Sárga habanero paprikából van szerintem, mert annak van ilyen illata. Egyszerűen imádom! Képes vagyok csak azért zabálni, hogy tudjak hozzá enni belőle. Megint sokat olvastam mostanában, főleg krimiket, volt amit nem is kellett volna, és mivel nem akarok ilyen irodalmat az otthonomban, valószínűleg ott fogom hagyni valami közösségi könyvponton. D. éjszakás, szerintem töltök le Medvetesókat vagy ilyesmit. Mondjuk lesz tízkor a tévében a Sin City, amit imádok, de most, hogy teljes állásban dolgozok, minden reggel ötkor kelek, úgyhogy jobb lenne valami bájos kis sorozaton bezsibbadni. Asszem neki is látok. :)

Címkék: budapest munka buli egyetem D.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr114984028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása