HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) bonyhád (1) Bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Deto fáradt

Patkááány 2008.03.05. 21:14

Valamit félreértettél, Kunpi, Gábor nem azt mondta, hogy ő gondol engem ribancnak, hanem ő úgy gondolja, hogy a csajok egymás közt nevezik azt ribancnak. Egyébként lehiggadtam kissé, tegnap már megcsókolt (győzelem), ettől a rosszkedvem is elszállt egészen mostanáig, amikor is éccsanyám ki nem találta, hogy hát jövő hétvégén nem megyek sehová, mert ők Prágában lesznek, és ki fog akkor vigyázni tesómra, hogy ne menjen el itthonról? Na kész, idegbajt kaptam. Nem én tehetek róla, hogy a kisasszony úgy füstöl mint egy gyárkémény és hajnalokig vedel! Mondtam is anyámnak, hogy valamit márpedig találjon ki, mert kétnapos fesztivál lesz, és erre gyúrok már régóta! Na erre kitalálta, hogy akkor jöjjön ide öreganyám arra a négy napra. Egyből nemet mondtam természetesen, aztán a végén mégis elkezdtem kacérkodni a gondolattal... szerintem elgondolkozott rajta ő is, hogyha én inkább azt a megoldást választom, hogy az öregasszony arcát nézzem négy napig, akkor fontos lehet nekem az a buli, illetve fontosak lehetnek nekem azok a bulik... igazából nem is a buli, hanem a hangulat, az érzés, és természetesen Gábor. Na akkor jött az a javaslat, hogy kerítsen tesóm valakit, aki majd itt alszik, de nem mennek sehová. Helyes! Sajátkezűleg tekerem ki a nyakát, ha ki merészeli tenni a lábát itthonról, nem akarom megint miatta szívni a fogamat. Azért majd még erre visszatérünk anyámmal is, faterral is átrágom, meg Cintiának is megemlítem, hogy nem igazán lenne őszinte a mosolyom ha bekeverne azért, mert ő hábizti szórakozni akar! Mert különben megszórakozom én úgy, hogy abban nem lesz köszönet! Újabban nagyon kinyílt a csipája, hiába van ott vele a barátja aki nagyon szereti... észhez kéne térítsem a kiscsajt... ja, most azt hittétek, hogy hallgat rám? Ugyan már! Pofázhatok én neki amit akarok, makacs... nem hülye, mert tényleg nem hülye, de ha valamit egyszer a fejébe vesz, akkor azt onnét a jóisten sem törli ki. Közben végigböngészem az egész netet egy szám után, amit már ezer éve le akarok tölteni, de se cím, se előadó, csak a refrén utolsó sora az, hogy "I would never be your woman", és itt vége. Ha valaki tud valamit, segítsen! Előre is köszi!

fél órával később: megtaláltam!!! =) És kiderült, hogy már régebben is, csak elfelejtettem a címet meg az előadót is, mert hülye vagyok. Egyébként akit érdekel: White town - Your woman

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr986149619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

todella kaunis 2008.03.05. 21:49:59

I Would Never Be Your Woman, Michelle Pfeiffer Ugyanaz, mint a I could never be your woman. http://www.youtube.com/watch?v=YTESy_nM1R8

wins 2008.03.09. 23:21:14

Nem értettem félre. Én is úgy értettem, h az embereknek ez a véleménye ha egy csaj ilyen.
süti beállítások módosítása