HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Újra szárnyalni

Patkááány 2008.01.04. 22:49

Igen, bekövetkezett: engem is megtalált a régen várt boldogság. Véget ért a magány, és most megint minden új értelmet nyert, van miért fölkelni reggelente és van miért elaludni éjszakánként. Egy ideje rémálmaim sincsenek, azt hiszem. Hogy szerelmes vagyok-e? Ezt még talán korai lenne kijelenteni, de az tény és való, hogy jobban érzem magam, mint az elmúlt jó néhány hónapban. Persze azért van néhány dolog, ami nem változik. Ugyanolyan dilis maradtam, mint eddig voltam. Foxinak is vannak hülye gondolatai, de ennek is örülök, jól megértjük egymást, van közös témánk, sokmindenben hasonlítunk, de mégsem vagyunk egyformák... szóval éppen ideális. Kérdezték többen is, hogy most akkor mi lesz Hercivel? Mi lenne? Ő megmarad csodálatom tárgyának, és ahogyan eddig, úgy ezutánis mosolyogni fogok, ha látom elsuhanni a kirakat előtt. Aki szép, az szép. És ő csodálatos. Viszont tahó. Én is az vagyok, de én másképp. Ő rosszindulatból vagy védekezésből, én buliból, és általában nem ok nélkül. Na de hagyjuk ezt. Közben kiderült, hogy a keritanárnőm egy kétszínű dög. A szemembe tette a szépet, hogy ő mindenképpen akar engem indítani a bestofszakmunkáson, erre kiderült, hogy ketten szavaztak ellenem, amikor a nevem szóba jött. Az egyik Péterfiné volt, ahogy sejtettem. Valahol meg is értem szegény öregasszonyt, de Lampek után nyomoznom kellett. Sallainé nem akarta elmondani, hogy ki volt a másik, az angoltanárnőt mondjuk én felejtettem el megkérdezni, ez az én hülyeségem volt. De aztán a csajok mondták, hogy csak Lampek lehetett. Hát nagyszerű! Felnőtt ember, miért nem tudja a szemembe mondani, hogy nincs velem megelégedve? Ja, és miért voksolt ellenem? Mert én állítólag elszúrtam egy dolgozatot! Az a nagy elszúrás az volt, hogy kb. hét-nyolc képletből egyet elrontottam, mert nem ott járt az agyam. Ennyi! Szóval legyen csak megint sulihét, ezt még számonkérem tőle. Mondjuk sok vizet nem zavar, mert ígyis-úgyis megyek, megmutatom neki hogy érdemes vagyok arra, hogy hónapokkal előbb befejezzem a sulit, és kézhez kapjam a rühes szakmunkásbizonyítványt, és hogy le tudok érettségizni, mert nem vagyok hülye!!! Csak lusta. De az már más. Utána meg a tanári kar fele kinyalhatja a hatalmas, fehér seggem, és megcsókolhatják a vadonatúj bakancsomat! Tibkával is beszéltem ma, neki mondjuk lehet baja... nagyon valószínű, hogy nem fog velünk ballagni, vagy én nem tudom, ugyanis mindenből bukásra áll. Kár érte... megkedveltem, na! Ami történt, az pedig már megtörtént, nem érdekel különösebben. Szép emlék, és kész. Most a jövőre koncentrálok, ha már egyszer meggyógyultak a szárnyaim.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr76149628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

todella kaunis 2008.01.04. 22:54:35

Gratulálok, drága. Biztos best of leszel :)
süti beállítások módosítása