HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Patkááány 2007.12.12. 21:58

Tegnap: elkúrtam. Nem kicsit. Nagyon! Nem tanultam reggel, délben, este meg számítógépeztem! Meg lehet magyarázni... de az írásbeli nyelvvizsgám nincs meg. Nyolc pont kellett volna. Szerencsére balhé nem lett belőle... végülis olyan segg hülye nem lehetek, hiszen a szóbelim viszonylag tök jó lett. Na mindegy. Legalább valamennyire  aludni tudok. Egyébként jó kedvem volt ma... amíg gyakszin át nem mentem boltba, ahol is negyed órát szerencsétlenkedtem a tejszínhab keresgélésével, mert eladó az sehol nem volt. Oké, mire nagy nehezen megtaláltam, és elvergődtem a pénztárig, már fizettem, mikor eszembe jutott, hogy három helyett négyet kell vinnem. Rendben, visszamentem, aztán a szokásos, Találka téri átjárónál rágyújtottam, onnan remek kilátás nyílik a könyvtárra. Herci még nem jött. Elszívtam a cigit, eltapostam a csikket, és elindultam... a bolt előtt már ott áltt Szaby és Dya (szakmunkásokra jellemző, hogy ipszilonnal írják a nevüket... de nekem meg ne prónálja senki úgy leírni a nevemet, hogy Szylwy!!!). Kérdeztem tőlük valamit, és akkor láttam meg a száguldó csodát a túloldalon, összekötött hajjal. Akkor megszűnt körülöttem a világ, örültem, hogy láthatom, úgy érzem, szerencsés vagyok... egészen addig a pillanatig, amíg Dya át nem üvöltött hozzá, hogy "HEEERCIII, HEEERCIII!!!". Én ránéztem egy pillanatra, majd gyorsan beugrottam az üzletbe, mielőtt meglát. Oké, ez hülyeség volt, már belátom... egyértelmű az egész sztori. Bent elkapott a röhögőgörcs, és megesküdtem, hogy Dyának ezért ki fogom tekerni a nyakát. Mikor visszaértek, elmeséltettem vele, hogy mégis szegény Herci hogyan reagálta le ezt az egészet. Aszonta, hogy mikor átkiabált neki, akkor odanézett, és utána lesett be a boltba. De hogy ő (mármint Dya) rögtön a kiabálás után elnézett és integetett egy másik irányba. Hát... szerintetek bevette? Szerintem sem. Na jó, talán. Egyszer már Reni is átüvöltött neki a túloldalra, amikor a bringájával bénázott... akkor én is kinevettem, sajnálom, de tényleg vicces volt, ahogy az úttest mellett a bokrok közt szerencsétlenkedik a biciklijével. Lényeg a lényeg: ha két héten belül nem mészárol le, akkor mákom van. Ha meg igen, akkor is, hiszen az ő szent kezei által vész el halandó lényem. Ez kicsit giccsesre sikeredett, de hát ilyen az élet... nem születtem költőnek. Kezdem várni már a pénteket... a képek egyébként egészen jól sikerültek, majd lehet, hogy teszek fel myvipre, de az még kicsit odébb van, mert CD-nem fogok kérni. Úgy ezeröt lenne felvételenként. Szóval ha két kép lenne csak a cédén, már az háromezer pénz lenne. Én meg nem vagyok kulák. Szóval szkennelés lesz, de hogy hol...? Na de sebaj, megoldom, megoldom, megoldom... Raga írta msn-en hogy ott lesz pénteken, jaj de jó! :))) Szüreti óta nem találkoztam vele. Mogyi sajna nem jön, pedig már ő is nagyon hiányzik. Kíváncsi vagyok, nagyon kíváncsi, hogy Zoli ott lesz-e. Szerintem már tényleg színtiszta közönnyel tudnék a szemébe nézni, és nem miatta fogom leinni magam a sárga földig, nem miatta fogom ordítani a Szerelmes Punk Dalát, ahogy azt már írtam párszor, és ami a legfontosabb: nem csinálok olyan hülyeséget, mint februárban, amire még emlékezhetsz, Drága Hű Olvasóm, szó szerint ittuk a levét! xD Bulinak jó volt, csak utána volt cinkes elrejteni. Mert Zoli nem törődött akkor velem, nem féltett, nem ölelt át, pedig még az ének is azt kérte... és azt nem is én adtam elő. Na mindegy. Beletaposok én még a lelkébe, nem amiatt, amit tett, hanem amiatt, amit nem tett, és amivel fájdalmat okozott. >:)

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr746149632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

todella kaunis 2007.12.13. 17:15:34

ejj... mianyó meg miapó demennékbe is!!! de annyira drága csóróként ott taposom a betont majd a környéken és fülelek halász feri csodás hangjára és a mikrobuszra, h mikor szállnak be és nem kell-e segítség nem, annyira nem vagok haszonleső. ha a kétezer emberből pont engem szemel ki, hogy adna egy puszit örömest állok oda neki, h kérem, de... ááá, miket írok én? Miért futsz Herci elől? komolyan, mint egy kis pirospöttyös ruhás kislány úgy 12 év körül. de ember! 19 vagy... Raga is jön? én még régebben láttam. de mosthuuudenemmondoksemmitpedigakarnék de a francba is ez egy blog... drága tündéri egyetlen deviáns antiszociális detonálós Szilvikém, hiányzol. de ezt a képes részt nem értettem. tán tablófotó? vagy hogyan van ez? csókolom
süti beállítások módosítása