HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) bonyhád (1) Bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Fáradtan

Patkááány 2007.11.28. 21:33

Tudom, már régen írtam, de semmi időm nem volt. Mivel kilencre megyek dolgozni a héten, reggel nem, mivel itthon tanulok, este nem volt már semmi készségem hogy pötyörésszek még itt. Múlt pénteken volt lókex (gyengébbek kedvéért nótenksz) "koncert" a Sporiban, ami lényegében arról szólt, hogy RHCP, Blink 182 és Queen (!!!) feldolgozásokat játszottak. Én meg Tesóm olyan fél kilenc körül értünk oda, de csalódnom kellett, én barom azt hittem, hogy egy csomóan leszünk, hiszen mindenki megígérte hogy ott lesz. Hát... ahhoz képest eléggé kevesen voltunk (Csubi, Cigó, egy ismeretlen srác, Judit, Csilla, Orsi, Timi, Andi, Hobbit a barátjával, Cinta meg én). Kiderült, hogy ott voltak Chopperék is, csak a hülyegyerek nekiállt tojással dobálózni, vagy mi, erre az aggódó szülők kihívták rá a fakabátokat. Később persze minket is elzavartak, meg hangosan fujjogtuk az emosokat meg a hülye lókexüket. Mondanom se kell talán, hogy a "buli" fél tízkor véget ért, de nem miattunk. Azt hittem egy percig, hogy ott patkolok el a röhögéstől... normális koncert ilyenkor kezdődik! Na sebaj. Szóval el lettünk zavarva két konyhakredenc méretű melák által, hogy ha még akarunk itt valaha bulizni, akkor menjünk szépen haza (normális ez, péntek este fél tízkor haza?!). Kezében ott volt a teflon, én meg nem akartam, hogy akármi cink legyen, már csak Cinta miatt sem, így sarkon fordultunk, Orsiékat feltettük a buszra, Timivel, Andival és Cintával felmentünk a Tekébe inni. Közben hozzánk csapódott Jani meg Zil, szóval nem unatkoztunk. Éjfél után tíz pereccel anyu már hívott, hogy go haza. Na mondom was ist das, ebbe meg mi ütött? Jó, gondoltam hogy aggódik Cinta miatt, de hé, velem volt, én meg nem járok egyedül! Na nem téma, félkor elindultunk. Negyvenkor megint recsegett, hogy de azonnal haza, blablabla... pont két perc múlva már otthon is voltunk. Aszonta, hogy nem is gondolt volna arra, hogy valami gáz lesz, hanem nézte a tévében valamelyik helyszínelős sorozatot, és pont az volt benne, hogy egy kislányt berántottak a furgonba, félholtra erőszakolták aztán megölték... és hogy ő aggódott. Na pontosan ezért utálom én a tévét!!! Szombaton itthon maradtunk, vakartuk a valagunkat... jó volt már kicsit pihenni. Most viszont megint elég fáradt vagyok, napok óta alig alszom valamit, álmomban angolul beszélek és Herci hajába kapaszkodom... gyakszin már szóltak, hogy szétszórt vagyok, és hogy karikásak a szemeim, itthon csak annyit, hoyg sápadt vagyok, és meg kéne már nyesni. Szóval elég ramatyul nézek ki, és hétfőn megyünk tablóképet csináltatni. Vagy kedden. Remekül fogok mutatni! Remélem beraknak a gyökér Mari mellé, de úgy, hogy másik oldalamon mondjuk szegény Kittike legyen... akkor tényleg ragyogó szépségnek látszanék! Ja igen, még a szombat: legalább Lolácskával egyre inkább körvonalazódnak a dolgok, szokásos séma: msn-en mindenféle hülye téma, közben myvipen eléggé kétértelmű, vagyis inkább eléggé egyértelmű levelek jönnek-mennek. Azért ott, mert ott ki tudja törölni, és nem olvassa el a barátnője. Fasza lesz majd így titkolózni, de nem baj, megoldom, megoldom, megoldom... ja és jól ki lett baszva a néppel, pláne velem, mert a Metálkarácsony már délután négykor elkezdődik! Szemétség! Nekem ötre ott kell lennem a fősuliban, ráadásul díszmagyarként puccparádé-matrózblúzban! De legalább szoknyám nem lesz. Ezt nem úgy kell érteni, hogy egy szál bugyi meg a bakancs és a szokásos csíkos zokni, hanem úgy, hogy szoknya helyett nadrág lesz rajtam. Kurvadrága ám egy szoknya! Pláne ami az én seggemre feljönne... szerintem azt már sátorként árulják. Na mindegy. Majd ha az iskola vesz nekem szoknyát, akkor majd azt fogom felvenni ilyen alkalmakra. Azt legalább nem sajnálnám lehányni vacsora közben. Úgy tervezem, hogy feltűzik a szalagot, gyorsan megkajálok, és uccu már megyek is bulizni! Ott majd ráérek átöltözni. Kíváncsi vagyok, mennyien lesznek... ja, hír Zoliról: most meg kocsival volt balesete. Illetve nem most, hanem a múlt héten. Elaludt vezetés közben, és nekiment egy közlekedési táblának vagy minek. Szerencsére nem lett semmi baja, de mellette az anyósülés az teljesen tropa. Ezt Budai Adritól tudom, aki a héten kétszer is felhívott, és bevallom őszintén, ez nagyon jólesett! :) Zolinak dobtam egy esemest, hogy jobban is vigyázhatna magára. Ezt pedig azért csináltam, mert ennyire hülye vagyok. Tényleg megijedtem, meg is halhatott volna! Ezt a srácot százhúsz éven belül nem viszi el az Ördög... az Isten meg szerintem már évszázadokkal ezelőtt kitagadta. Nem érdekel különösebben... értem úgyis eljön valamelyik a jövő héten, ha elbaszom a nyelvvizsgát... ááá nagyon félek!!! Tessék szorítani!!! Itthon legalább a szokásos visítozás megy állandóan, mintha nem fájna eléggé a fejem... kell egy cigi. Egy fél méter hosszú, dohánnyal repedésig tömött cigi! Hogy elszenesedjen a tüdőm, akkora cigi! És egy eeekkora pohár vodka is kell! Jaj, de berúgok én a hétvégén! És kell valami kalóriadús, cukorral megtömött, diétagyilkos (nem mintha diétáznék) kaja, és legalább húsz Johnny Depp film DVD-n, nyolc pasi msn-re (Lolácska és Nándi mindenképpen), Timiék egy hordó sörrel, anyámnak szájzár, és bömbölő zene, mondjuk Hátsó Szándék, Quimby, Tankcsapda, Hatóságilag Tilos, Cure, vagy ilyesmik! Ha most decemberben nem nyúvadok ki, akkor soha. Bár egyszer már megmagyaráztam a világnak, hogy mivel én nem félek a haláltól, ezért halhatatlan vagyok, szóval nincsen semmi gáz, csak tudnék aludni!!!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr316149639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2007.12.03. 15:03:46

keves patkány Remélem a valagad már nem viszked, de ha mégis akkor ird meg, segitek a vakarásban. A vacsora utáni hányásra jó egészséget kivánok, csak arra vigyázzzz, hogy másokat ne fizessél ki. A pasik biztos nagyon rajonganak érted. sok sikert a bulikhoz.

Deto 2007.12.03. 15:10:48

Szerintem tahóság mindenféle elérhetőség és minimum név nélkül kommentelni, nem gondolod?

todella kaunis 2007.12.06. 21:13:31

~ne ítélkezz, hogy ne ítéltess~ ezt mindkettőtöknek mondom.
süti beállítások módosítása