HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) bonyhád (1) Bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Ész nélkül

Patkááány 2007.11.20. 21:57

Nem tudom, mi történt ma velem, de hogy nem voltam egészen tudatomnál, az ezer. Reggel például hiába keltem negyed órával később a szokottnál, mégsem késtem el suliból, tehát valamit elfelejthettem, mert mindig hétkor szoktam kelni, és sosem érek be időben. De még most sem tudok rájönni, hogy mi lehetett. Na mindegy. Aztán kaját lejmolni is elfelejtettem, bár Dya mondta, hogy neki úgysem kell egy szendvics, kérem-e... naná, éhes voltam. Suli után kimentem a parkba, kevesen voltak, kértem egy cigit, és elindultam (megint) a könyvelésekre. Oké, az én jövedelemigazolásom hamar megvolt, anyáé már nem annyira. Az ő könyvelőjénél teljes rendetlenség volt, ráadásul egy öregasszony ücsörgött bent. Mikor előadtam, hogy ki is vagyok, nekiállt keresgélni, de hiába, nem talált semmit. Jó öt perc után felhívta a kollégáját, utána megkérdezte, hogy én vagyok-e a Szilasiék gyereke. Én. Hát, akkor azt a papírt apukád már elvitte. Dejó, hogy szólt nekem! Na mindegy, könyvtár előtt ott parkolt az ismerős bicikli. Megnéztem az telefonomat: kereken tizennégy óra. Oké, rágyújtottam az uccsó cigimre, bal vállammal a falnak támaszkodtam, és vártam. Közben azon gondolkoztam, hogy bedöglött a telefonóra, mert ha tényleg kettő lenne, akkor én még a suliban ülnék... akkor jutott eszembe, hogy keri után nekünk még volt egy osztályfőnökink is, amire én a nagy kavarodás közepette elfelejtettem bemenni. Dya írta viszont iwiwre, hogy azt mondták az ofőnek, hogy versenyre készülök, azért nem mentem be. Köszi, jövök eggyel! Szóval annak ellenére, hogy nem akartam lógni, mégis sikerült. Na mindegy. Jött Anita, vele még váltottam pár szót, aztán negyed három után nem sokkal irányba kerültem hogy hazaérjek. Hívott Iza, hogy nem megyek-e Promiba? Na jó, legyen... ott volt Paddi Balázs és Orsi (Göndi) is. Szóba jött Herci (miért ne, olyan jókat tudnak röhögni ahogy engem vagy őt fikáznak vele, de megjegyzem: én is), Balázs kérdezte, hogy ugyan ki az? Kissé meglepődtem, hogy még nem meséltem róla... hát leírtam: csodás hosszú haja van, bringás srác... ja, hogy ő tudja, ki az! Nem őt kapták el a rendőrök, amikor Gyurcsány Szekszárdon volt? Na erre nagyot néztem, utána fél óráig csak röhögtem, hülyeségeket beszéltem, és nagy nehezen kiböktem, hogy én is láttam a Híradót aznap, és még néztem is, amikor a rendőrök egy kapálózó fiút fogtak le, aki nagyon elemében lehetett, rúgkapált, csak a fogpiszkáló vékonyságú lábait láttam, és a hosszú, középen elválaszott haját, de az arcát nem. Persze feltúrtam az egész internetet ezután a videó után, meg is találtam, csak épp nézhetetlenül szar a minősége. Egyébként a srác gyakorlatilag láthatatlan, sehol nincs széles e sávon, myvip-es, iwiwes ismerőseim képei között egyiken sincs... na mindegy. Itthon már nem is tudom, mit csináltam... csak úgy... voltam.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr576149642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása