HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Ví ár femöli!

Patkááány 2007.10.06. 20:38

Pörgős nap volt a tegnapi, úgy érzem. Meló, Renit megnévnapoltuk, nagyon boldog volt, és mi is, hogy Anita le lett baszva, mint a pengős malac, de olyan szinten, hogy azért még egy kis megalázás is belefért. Délután pezsgő, süti, pattogatott kukorica (kár hogy Reninek csak egy keresztneve van). Egy másik terv is sikerült, berúgtam tegnap, nem is kicsit, hanem nagyon. Csajokkal nem, Mogyiékkal (Mogyi, Zil, Orsi, Ildi) Tekében. Találkoztam Andrással (ex-keris haver srác, persze mi is az után álltunk le dumálni miután elballagott), nem tudom pontosan mennyi ideig osztottam neki az észt, de szerintem elég sokáig. Aztán jelentkezett a róka, öblögetés-gargalizálás-Orbitrágó. Itthon msn, nagyjából negyed négyig, aztán háromnegyed nyolcig alvás. Anyámék beszervezték nekem a programot, én viszont olyan izom másnapos voltam, hogy azon imádokoztam órákig, hogy ne hányjam el magam újra. Szerencsém volt... hazafelé viszont azon imádkoztam hogy ne legyen ismerős az út mellett... anyámék nagy virágos jókedvükben bömböltették a kocsiban a zenét, ablakok lehúzva, énekeltek teli torokból... Cintiával meg égtünk mint a szar. De végre itthon megint hódolhattam a netszenvedélyemnek, és eszembe jutott, hogy tulajdonképpen Lolácska nekem írt myvipen (hoha! :D)... egy szokásos "küldd tovább X igaz barátodnak" vacak, ami nagyon jólesett tőle, meg egy másik hogy még mindig nem tudott dönteni (kopp), adjak valami tanácsot, hogy vagyok, mikor akarok piercinget, stb. Hát válaszoltam neki, hogy tanácsot nem nagyon tudok adni, viszont én szeretném ha megesne a dolog mert két éve erre várok (azt hittem leesek a székről, mikor ezt elolvastam... képes voltam megírni ezt neki?!), meg nem is számítana megcsalásnak, egyébként jól vagyok, piercing novemberben, mert pénzügyileg totálisan K.O. vagyok. Közben ott van a Herciprobléma is, mert nem vagyok hajlandó beérni annyival, hogy egész nap egy kirakatban ácsorogjak, mikor kurvára nem vagyok egy oda illő jelenség, khm, csak azért, hogy két másodpercig láthassam, és utána lehetőleg jól le legyek baszva, amiért nem a melóval foglalkozom. Dya mondta a héten, hogy van egy nővére, engem erre elkapott a harci ideg. Nem, fogalmam sincs hogy miért. Ez beteges lenne? Talán. Azt is megtudtam, hogy "ő is génhibás, mint te" idéztem Dyát, aki arra célzott ezzel, hogy valami rockerfajzat, és ő is hosszú hajú. De hát ő csaj!!! Viszont ha megismerném valahogyan, talán ő lehetne az útlevelem... de a gond az, hogy a csajról semmit sem tudok. De nem gáz, megoldom, megoldom, megoldom...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr676149667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása