HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Pörgés és low.

Patkááány 2007.10.01. 22:07

Li, őszintén, tőle mit vártál? Mondjuk én erre nem is figyeltem föl. Ma sem történt semmi érdekes, Lolácska megint hajnali fél egykor volt képes sms-t írni, amire nem tudtam válaszolni, no mani tel. Írtam neki myvip-en, kíváncsi vagyok hogy mikor fog rá válaszolni. Fent volt msn-en is, de lehet hogy a barátnője  volt. Fogalmam sincs. De fejbevágott egy olyan gondolat, hogy ha a csaj tudja a jelszavát az msn-jéhez, hiszen használja, akkor valószínűleg a leveleit is el tudja olvasni, ezáltal lehet hogy már tud is arról, ami még nincsen. Különös... minden esetre Lolácska abban az sms-ben megint a szexuális téren mászkált, de eleve azzal kezdte, hogy még mindig nem döntött. Hát ezt nem értem... ha nem tudja, hogy mi legyen, akkor miért beszél róla, hogy mi lenne? Myvip-en mondjuk megírtam neki, hogy ha a barátnőjéhez  kötődik érzelmileg, akkor az egész nem számít megcsalásnak, és azt is odaírtam, hogy ezt nekem egy olyan srác mondta, akivel megcsaltam a barátomat, akit szerettem (igen, Zolit). Hogy megbántam, és vissza akartam csinálni, azt kihagytam, ugyanis ha akkor lett volna lehetőségem Punkkal folytatni a dolgot, akkor megtettem volna. Az viszont már nagyon úgy jött volna ki, ha ezt leírom, hogy te, Lolácska, hagyd ott a csajod értem! Na persze nem bánnám ha így döntene, sőt, azon leszek, hogy így döntsön. Erősebb kutya baszik, ahogy mondani szoktam. De tegnap legalább kaptam a hiúságlegyezgetést msn-en, igen, jólesett! Ennyi nekem is jár, én is határozottan szimpatikusnak tartom mindkét srácot, csak sajna mindkettő messze lakik. Mire nem jó a myvip chat... na mindegy. Pénteken jön Mogyi meg valami haverinája, ezt majd még szét kell kürtölnöm, közben a csajokkal már megbeszéltem hogy pénteken megint iszunk az ötösnél... amivel nem lenne gond, csak Mogyiék Zugban lesznek, és mivel ő csajozni, a haverinája meg pasizni akar, ezért szerintem ott is maradnak, úgyhogy majd megpróbálom megfűzni a hölgyeket, hogy menjünk mi is Zugba, ha mást nem akkor előbb iszunk aztán odamegyünk. Li, ha van kedved és Szekszárdon leszel... nem akarsz velünk tartani? Úgyis már ezer éve nem találkoztunk. És hol lehet venni nyelvpiercinget? Mondjuk a Domusnál levő ékszerésznél még nem néztem, pedig ott mindig csodajó cuccok vannak (ez volt itt a reklám helye). Net rendetlenkedik, iwiw idegesít, az üzenőfalnál mindig bedobja a törölközőt. Negyed óra vacakolás, mert az egész net msn-estől, mindenestől elszáll a picsába. Tibi bácsi ezt nem akarja megoldani? Szaby mondta gyakszin, hogy Komjáthi Gergő, első nagy szerelmem sokat szokott menni Medinára, egyszer remélem meg tudom oldani, hogy én is el tudjak menni oda bulizni, vagy legalábbis inni egyet. Ha már a melónál tartok: célozgatás Anitának, hogy meg kéne fürdenie, fogat is moshatna, meg tiszta ruhát is húzhatna, ha már ízlésesen nem tud öltözködni, és ha nem is teljesen tiszta, legalább ki legyen vasalva. Eladók nem mernek (???) szólni neki, pedig szerintem az ő dolguk lenne. De nem. Ránk várnak. Mi meg rájuk. Szaby ugyan már beszólt neki egyszer-párszor emiatt, de a hülye lány poénnak vette. Mondjuk azt aláírom hogy a pulton feküdtem a röhögéstől. Eszméletlen humora van, nagyon bírom ezt a Szaby-leányzót!
Li, egyébként Peti tényleg eltörte a lábát? Olvastam msn-en egy ilyen kiírást, de láttam hogy elfoglalt, gondoltam nem zaklatom. Puszillak!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr646149669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

todella kaunis 2007.10.02. 14:52:28

Hola! Peti csak a lábujjával szenvedett egy kisebb balesetet. Kicsit más:D Ezen a hétvégén szát, h nem leszek Szekszárdon, pedig írtó régen találkoztunk:) Nyelvpiercinget tudsz a kórház főbejárata előtti Tatto-szalonban venni:D

VámpírAngyal 2007.10.03. 10:21:16

Huha én aztán most télleg tökre nagyon le vagyok ám mardva! De ezt majd igyekszem bepótolni!:P Igen, whu-ha-ha visszatértem a blogolvasoid közé! XD

todella kaunis 2007.10.05. 21:05:59

Légy üdvözölve újra körünkben, Gyuri:D
süti beállítások módosítása