HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) bonyhád (1) Bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

"Hidd el, engem is csak annyira érdekel..."

Patkááány 2012.04.17. 09:06

Tegnap reggel óta el van tűnve. Fogalmam sincs, mi történhetett. Akkor ugyanis még megbeszéltük, hogy délután/este kéne találkozni. Hétig suliban voltam, utána fölhívtam... a telefont fölvette, de nem szólt bele, arra gondoltam, pont ébresztettem, és kómás. De ami furcsa, hogy ilyenkor nem szokta az első csörgés után fölvenni, a mostanival ellentétben. Pláne nem négyszer egymás után. Írtam sms-t is, hogy összefutunk-e ma, de nem válaszolt rá. Este sem volt fönt se face-en, se msn-en. Lefeküdtem aludni, de nem tudom, meddig forgolódhattam. Azt tudom, hogy azt álmodtam, hogy beszélünk telefonon. Mikor reggel fölébredtem, akkor láttam, hogy ez tényleg csak álom volt. Befejeztem az alapméréses jegyzőkönyvem, nem mentem dolgozni, így este már biztosan rá fogok érni. De Tábornokról még mindig semmi hír. Még egy sms-t küldtem neki, hogy adjon valami életjelet, de még erre sem érkezett válasz. Sehol nincs fönt. Mit rontottam el? Akaratlanul is, de kísértetiesen emlékeztet egy tavaly tavaszi esetre, amikor egy srác a másfél éves kapcsolat után azt ígérte, hogy majd keres, aztán azóta se beszéltem vele. Tábornok is ilyen lenne? Kizárt. De nem értem akkor sem, hogy mi történhetett. Tudom, hogy sokat alszik, de basszus, vannak itt olyan tények, amik egyszerűen nem férnek a fejembe. Van valakije? Ezt a telefonos cuccot akkor se tudom megérteni. Szobatársam mindjárt indul suliba, ha elment, fölhívom. Félek. Már csak azért is, mert hétvégén ugye fönt maradt Budapesten, de nem találkoztunk egyszer sem. Fáradt volt, vagy aludt. De legalább beszéltünk, és olyan stílusban, ami abszolút eloszlatta a kételyeimet. Haragudtam rá, mert egy lusta dög, de ez nem jelentette azt egy percig sem, hogy el akarnám hagyni, vagy ilyesmi. Erre most nem tudok róla semmit, és ez a legszarabb.


Update tíz perccel később: most hívott, hogy játszott meg aludt. -.- Legalább egyben van.

Címkék: szerelem melankólia névtelen tábornok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr956149075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása