HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Gyerekes felnőttek

Patkááány 2011.05.13. 19:44

Le lettem szólva kiscsoporttárspicsa által. Tábornok mesélte tegnap este, hogy szerdán, még mielőtt megtörténtek volna az ominózus történések, egyik hiperszőke picsavirág, akire régen hajtott, megkérdezte tőle, hogy hát mi tulajdonképpen járunk-e, mert ha ő látja Tábornokot tízszer, akkor abból én kilencszer vele vagyok. Tábornok elmagyarázta neki, hogy nem, mi nem járunk, csak barátok vagyunk. Kérdem én, ha járnánk is, mi köze lenne hozzá?! Erre a csaj valami olyasmit osztott, már nem emlékszem rá pontosan hogy mit, de a lényege az volt, hogy azt hitte, Tábornoknak jobb ízlése van annál, minthogy velem leálljon. Bicska zsebben kinyíl, harci ösztön föltámad... morcos lettem, na. Olyasvalaki ítélkezik fölöttem, aki nem is ismer, én is csak annyit látok róla, hogy havonta váltogatja a hajszínét, és nyakamba a rozsdásat, hogy érdekből jött össze az egyik igen befolyásos felsőbbévessel. Gyerekes dolog volt, hogy ezt ide leírtam? Tudom, csak leszarom. Sőt, jólesett. Úgy érzem, kezdek feltöltődni élettel, olyasvalakiről gondoskodhatok aki szintén törődik velem, hogy ha adok neki egy puszit, akkor nem érzem hülyén magam miatta... és ő is azt mondja hogy soha senkivel nem volt még olyan felszabadult, mint velem, és hogy mindig hiányoztam neki, és hogy előttem mer önmaga lenni, még ha néha el is hajtom a picsába, vagy ilyesmik... tudja jól, hogy ezeket nem azért csinálom, mert nem bírom, csak néha... néha tényleg az agyamra tud menni, de igazából csak úgy, mint ahogy egy kölyökmacska, aki összegubancolta a gombolyagokat játék közben. És hogy őt nem érdekli annak a tyúknak a véleménye, és engem se érdekeljen. És még annyi mindent mondott... tudom, szavak. De. Aki ébredt már hajnalban arra, hogy az arcát puszilgatják, vagy gondoljunk a szerdai műsorra, amikor a nem kis tömegen keresztül vezetett ki a villamoshoz, fogva a vállaimat (lehet hogy azért botorkáltam?), vagy annyi minden volt még... igen, tudom, volt hogy megbántott, volt hogy tényleg haragudtam rá, hogy meg akartam vele szakítani minden kapcsolatot... de talán nem véletlen, hogy nem így alakult. Egy biztos, nem bánom.

Címkék: szerelem boldogság melankólia névtelen tábornok

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr626149120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

erion 2011.05.24. 22:01:29

Nagyon erős lehet a Ti kapcsolatotok :)) Minden elismerésem és remélem sokáig együtt lesztek még! De tudod mit? Én nem hiszek a véletlenekben... Állítólag mindig a tudatalattink irányít minket..:))

Patkány 2011.05.25. 12:05:54

Köszi! :) Bár igazából hivatalosan tényleg nem járunk... viszont ez az akármilyen kapcsolat, ami köztünk van, tényleg különleges. :)

2011.05.25. 12:49:04

Remélem örökre az is marad! Szeretem látni, hogy még mai nap is vannak a Földön boldog emberek :))

erion 2011.05.25. 22:29:11

hupsz..ezt bejelentkezés nélkül írtam. de én voltam :))
süti beállítások módosítása