HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) bonyhád (1) Bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Sober

Patkááány 2011.05.12. 12:45

Nagyjából kijózanodva írok most. Este vele álmodtam többek között, elég furcsa volt minden. Az időrendi sorrend már nem tiszta, de volt egy olyan jelenet, hogy otthon voltam, a szobánk úgy volt berendezve, ahogy régen, de már a mostani falszínnel. Cintia tanult, én pedig észrevettem egy hatalmas pókot a falon. Valahogy belekergettem a csapba (csap nincs a szobában, nem is volt, nem is lesz), és apukám egyik zöld ingét összegyúrva leszorítottam, és kiabáltam neki, hogy jöjjön és ölje meg. Eleget is tett a kérésemnek, aztán szépen sorban kezdtem észrevenni a többi pókot is, ahogy itt-ott-amott fészkelnek vagy másznak... és akkor kopogtatott a rovarirtó, és valami szmötyivel lefújta őket. Érdekes volt. A következő (előző?) jelenet az volt, hogy buszra akartam itt Budapesten fölszállni, hogy hazamenjek, de inkább egy metrómegálló volt a helyszín, mint a Népliget, és a busz is valami nyugdíjasklubhoz volt hasonló, több szoba, konyha, kisfaszom... Mogyival voltam, aki egész konszolidáltan nézett ki ahhoz képest, mint ahogy emlékszem rá... zöld katonai nadrág volt rajta, sima fekete póló, haja hátrakötve, és napszemüveg. Vele vártam a buszt, amikor észrevettem, hogy Tábornok is ott ül, fehér ingben és fekete szövetnadrágban. Mogyi akkor szó szerint elrángatott onnan, én pedig csak néztem vissza Tábornokra vágyakozva, és ő is nézett rám, ugyanúgy... aztán fölszálltunk a buszra, egy öregasszonynak meg akartam mutatni a jegyem (ő volt a jegyfelelős... a micsoda?!), de a fejemre se szart, na mondom akkor üljünk le. Később jött puffogni, hogy biztos potyázni akartam meg minden, pedig én nem, igazán nem... aztán azt hiszem, fölébredtem, de úgy emlékszem, Tábornok még valahol el volt rejtve ebben az álomban. Attól féltem, hogy nekiáll csajozni, miután engem föltett a villamosra, de ugye jogalapom semmi nincs, hogy számonkérjem rajta vagy ilyesmi... de most beszélünk msn-en. Ő aggódott értem, és alig várta hogy írjam az sms-t hogy megérkeztem Téténybe, és miután elbúcsúztunk a villamosnál, már ő is hazament... meg amiket most ír... mintha az elmém sötét mocskából hirtelen pillangók bújnának elő, és szép színesre festenének mindent ami eddig szürke és fakó volt... tudom, ez nyálasan hangzik, de így van. Visszahozza belém az életet, boldog vagyok vele, és... és azt hiszem, szeretem. Csak meg ne tudja.

Címkék: álom szerelem boldogság névtelen tábornok

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr366149121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

olvasó 2011.05.12. 22:44:20

"mintha az elmém sötét mocskából hirtelen pillangók bújnának elő, és szép színesre festenének mindent ami eddig szürke és fakó volt... " ez milyen szép...és talán ez a szerelem(?)..

Patkány 2011.05.13. 15:33:20

Nem tudom, hogy ez az-e, de így érzek... örülök, hogy tetszett. :)

olvasó 2011.05.13. 16:14:36

Régóta olvaslak és mindig rácsodálkozok egy-egy ilyen gyöngyszemre, amit írsz. A blog alapstílusa is nagyon tetszik, valahogy mindig jó kedvem lesz, ha olvasom a bejegyzéseidet, még ha nem is mindig vidámak, azt is úgy írod le, hogy mosolyra görbül a szám.:) Viszont volt egy pár bejegyzés régebben, amik kifejezetten poénosak voltak, pl, hogy mire következtetünk abból, ha a pasin kék vagy zöld póló van a randin meg milyen tipikus szakításos mondatok vannak, stb..Ilyeneket írhatnál még, mert azokon annyit szakadtam.:))

Patkány 2011.05.13. 17:40:37

Azti... akkor tényleg jó régóta olvasol, azok még két éve szeptemberben keletkeztek... :D

Patkány 2011.05.13. 17:40:56

Minden esetre örülök, hogy tetszenek az írásaim. :)

olvasó 2011.05.13. 20:59:37

Nagyon jól írsz, remélem még sok gyöngyszemmel ajándékozol meg a jövőben is.:)
süti beállítások módosítása