HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) bonyhád (1) Bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

"Und dann haben er geküsst..."

Patkááány 2011.04.13. 02:29

Tábornok újra támad. Mostanában valahogy elég sokat beszélünk egymással. Ma kiöntöttük egymásnak a lelkünket, kéz a kézben (vátöfákk?!), később a körmeivel simogatott (azokkal a hosszú körmeivel, amiket úgy imádok), és (szerencsére?) meg tudtuk beszélni azt is, hogy annak idején miért hanyagolt engem. A fun az, hogy nem kérdeztem rá, csak úgy magától elkezdte mondani. Na mindegy. Sokáig dumáltunk, együtt kajáltunk, aztán búcsúzóul megölelt, és aztán kaptam egy puszit a számra. A másodperc törtrésze alatt került sok az egészre, épp csak annyi időm volt előtte, hogy becsukjam a szemem. Mikor kinyitottam, úgy állt ott, mintha bocsánatot akarna kérni, és rendesen megcsókolni. Csak hebegtem-habogtam össze-vissza, mint egy hülyegyerek. Dühített. Jólesett. Folytatni akartam. Bosszúra vágytam. Ki akartam lökni az autók elé. Érezni akartam tőle, hogy mégiscsak vagyok valaki. Érezni akarhatta tőlem, hogy ő is valaki... nyálregényekben és Romana magazinokban szokták írni, hogy "vibrált körülöttük a levegő". Hát körülöttünk vibrált. Mint februárban, amikor a hatos villamosok száguldottak el körülöttünk. Másba szerelmes. Én is másba vagyok szerelmes. De valahogy az a szájrapuszi akkor is jólesett. Lopott, titkos kis csók. A mi csókunk. Érdekes, de amikor ilyesmit teszek, valahogy nem vagyok féltékeny senkire. Még arra a kurvára sem. Mintha igazolást kapnék arról, hogy ha neked van valakid, hát basszad meg, mert nekem is van, én is érek annyit mint te... holott pont az van, hogy nem is... miután elbúcsúztunk, vissza akartam fordulni, utána szaladni, megfogni és úgy megcsókolni, ahogyan még soha senki. Erre sor fog kerülni. Ez nem megérzés, ezt megbeszéltük. Búcsúcsók lesz. Talán az utolsó az életben, de ezt nem hiszem. Szükségünk van egymásra, jó ég tudja, hogy pontosan miért. Ettől függetlenül imádom-szeretem az én kopasz (brűűűűűűűűűű :'( ) Zolimat. Hajjal vagy anélkül, de így van.

Címkék: szerelem zoli névtelen tábornok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr856149129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása