HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

"Eljutok arra a pontra, hogy majd gondolkodok naponta..."

Patkááány 2010.07.14. 14:28

...arról, hogy tényleg ezt akartam-e? Erre vágytam? Ezért küzdöttem, ezért tűrtem, bőgtem, ezért adtam föl csomó mindent? Igen, ezért. De nem is ez a legnagyobb kérdés, hanem hogy megérte-e? Azt hittem, hogy ha visszakapom, akkor enyém a világ a diófáig, aztán némiképp pofára estem. Nem azt kaptam vissza, amit elvettek tőlem. Abból egy test maradt meg, egy szép váz. Ennyire felszínes lennék? Valahogy nem tudom elhinni neki, hogy szeret. És félek. Hogy egyszercsak meggondolja magát, és majd megint jön az sms, hogy konyec. Hogy visszalök abba a Pokolba. Hogy lehet valakibe kétszer beleszeretni, mindezt több év különbséggel, úgy, hogy a kettő között gyűrűs menyasszonya van az embernek? Ezt magyarázza el nekem valaki. Hogy minden más fontosabb, előbbre való, aztán valahol a sor vége felé ott vagyok én, kitárt karral, hogy most akkor mi a tosz van? Talán túl sokat vagyunk együtt. Csak felejteni nem tudnám. Asszem valamikor nagyon berúgok. Úgy istenigazából, hányásig. Akkor, amíg még tudok gondolkodni, egész jó ötleteim vannak. Mikor megkérdeztem tőle, hogy mi lesz velünk, ha fősulira megyek, és lehet, hogy nem tudok minden hétvégén hazajönni, csak annyit mondott, hogy nem tudja. Talán nagyravágyó vagyok, de valami olyasmit szerettem volna hallani, hogy semmi gond, együtt maradunk, vagy legalább azt, hogy szeretjük egymást, kibírjuk. Ja, persze. Hülye vagyok. A kedves kis szandikájára tudott (volna?) várni hosszú hónapokig, vagy a jó Isten tudja meddig, de rám persze nem... végülis ki is vagyok én? Hol vagyok az értékrendjében? Mit akar tőlem? Vagy én akarok túl sokat? Néha menekülnék innen messze, és az arcába, abba a gyönyörű arcába ordítanám, hogy nincs szükségem rá, és soha többé nem akarom látni, és hogy ő az egyik legnagyobb csalódásom, de tudom, hogy rövid időn belül visszajönnék, és a vállára borulva zokognék, hogy képtelen vagyok nélküle élni, és ha kell, sutba dobom az álmaimat, és lesz ami lesz, szarok rá, csak ne kelljen még egyszer átélnem. De én is hülye vagyok, hülyébb mint a sokéves átlag. Ha megkérdezi, hogy mi a bajom, miért mondom mosolyogva, hogy semmi? Gyökér, gyökér, gyökér Szilvi!

Na, ezeket azért most jólesett kiírni magamból. :)

Címkék: szerelem melankólia zoli

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr526149258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.07.14. 15:28:11

Nem te vagy a gyökér. És nem lehet hónapokon keresztül úgy élni, hogy minden más előbbre való, te meg valahol a sor végén... Vagyis lehet. 27 hónapot biztosan, de káros az egészségre, az idegekre, az amúgy is lappangó önbizalomra. Pont az ilyenek miatt nem tudja elhinni az ember másoknak azt, hogy fontos. Ehh. Sz@r ez így.... Szereted? Szeresd. De magadat is...

deto 2010.07.14. 17:50:48

Próbálom, de ha önbizalomra van szükségem, akkor máshonnan kell valahogy összekapargatnom, mert tőle aztán várhatok dicsérő szavakra... oké, nem kell egyfolytában ajnároznia, de néha jólesne, hogyha már órákig készülődök, ha elmegyünk valahova... vagyis... egyszer, amikor nagyon befordultam, akkor mondta, hogy "ne aggódj, csodálatos vagy, gyönyörű vagy", de olyan hangsúllyal, mintha a folytatása az lett volna, hogy "csak ne rinyálj már". Ami azért nem ugyanaz. Na mindegy, megtalálom majd a módját, hogy legyen önbizalmam... ehh... csak pasikkal ne kezdjen az ember lánya!

mandarinlány 2010.07.14. 18:05:41

Szerintem sokat vagytok együtt. Mi, amíg külön éltünk (de 5 hónap után már megkérte a kezem), volt, hogy 8 hétig nem láttuk egymást. Már a fejemet vertem a falba, mert csak 110 km választott el tőle...meg az, hogy egyikünknek sem volt pénze utazni a másikhoz. De utána olyan jó volt. ...De most, hogy lassan másfél éve összeköltöztünk, minden nap látjuk egymást, valahogy előtérbe került a munka, és csak azután én. Persze én minden aprósággal igyekszem tartani azt az állapotot, mint a 'kezdetek kezdetén'.. nem azért, mert nem szeret. Tudom, hogy szeret! Így tudom, hogy van miért, kiért küzdenem, és próbálok színt vinni az egyre szürkébb napokba. Ne aggódj, egy idő után egyik pasi sem bókolgat már. Egyszer mertem ezt szóvá tenni, válasz: minek, már meghódítottalak, velem vagy. Pár nap múlva ő is megjegyzi, hogy már nem úgy öltözködöm, mint régen. Válaszom: Minek, már megszereztelek, már velem vagy! :) na azóta ha nagyon kirittyentem magam, akkor kapok bókokat. :D

mandarinlány 2010.07.14. 18:05:54

Jujj de hosszú lett, bocsi! :)

deto 2010.07.14. 18:15:37

Előttem ott van a munka, a család, az autó, a ház körüli teendők, néha az alvás, aztán mögöttem a haverok (ennek örülök, bár mivel közös haverjaink vannak... :D). Egy idő után nem bókolnak? Nekem ő soha... hat év alatt most járunk harmadszor. Rittyenthetem magam ahogy akarom. De remélem veletek minden oké is marad, és a mi helyzetünk is normalizálódik. :)

Csilla 2010.07.14. 19:18:09

Hülyén fogod fel, mert ha szeret biztosan szeret akkor meg fog várni, veled lesz. Nekem is vannak bekattanásaimm, hogy mivan ha nem szeret úgy ahogy én de akkor megkapom, hogy hülye vagyok. Most mi is külön leszünk 3 hétég de tudom, hogy várni fog rám. Ne aggódj a suli miatt külön lesztek, de gondolj bele milyen jó lesz újra találkozni, újra a karjaiban lenni, ölelni, csókolni :) Szóval nyugiii :)

deto 2010.07.14. 19:28:00

Ez eddig oké is, csak hosszú távon... na mindegy, elvégre amikor úgy volt, hogy kimegy Németországba, akkor is megbeszéltük, hogy megvárjuk egymást. Mondja hogy szeret, azzal semmi gond, csak tudod, más mondani és más bizonyítani. Mondjuk azzal, hogyha kapnék valamit szülinapomra, ami lassan két hónapja volt.

Csilla 2010.07.14. 20:05:57

Nem kaptál semmit?! Basszusss...

mandarinlány 2010.07.15. 07:15:54

Pfff.... hát azért.... nem azért, mi nem tartunk minden fiszfasz ünnepet, csak szülinapot meg karácsonyt, de ha 2 hónapig nem eszünk, akkor is kap a másik valamit. Meg úgy egyáltalán, ez a csávó nekem sántít valahol.

deto 2010.07.15. 08:41:01

Ezt hogy érted, mandarinlány?

Skarlátvörös 2010.07.15. 09:15:25

Deto én nem szeretek vészmadárkodni, de hogy így leírtad az összes körülményt, ami mostanság (az elmúlt időszakban) jellemző rátok, hááát... Kicsit én is húzom a számat... Valószínűleg tényleg szeret, mert érzéseket nem lehet hónapokon át megjátszani, de lehet, hogy nem eléggé mélyen vagy erősen ahhoz, hogy túl sokat tegyen érted... :/

deto 2010.07.15. 14:38:56

Lehet. Nem tudom. Beszélnem kéne vele, de félek, hogy túl hisztisnek fog tartani, és akkor vége mindennek. Képes rá.

mandarinlány 2010.07.15. 15:33:45

Akkor nem szeret eléggé....

deto 2010.07.15. 15:53:39

Ő egy elég ellentmondásos személyiség. Aki "ismeri" (őt nem lehet kiismerni, ezt többen mondják), tudja, hogy milyen. Amikor anno otthagyott, rá két napra a szemembe mondta, hogy még mindig szeret, mégis magamra hagyott. Most szerintem ugyanúgy megtenné újra. Soha nem az érzelmei irányítják... legalábbis kurvára nem az én irántam érzett érzelmei.
süti beállítások módosítása