HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

/me szeret. :)

Patkááány 2010.05.09. 18:44

Jó volt ez a hétvége, több ilyen kéne. :) Főleg a péntek. Zolival Promiban találkoztunk, rajtunk kívül senki nem volt kint (épp azért választottam a parkot randihelyül). Látszott rajta, hogy jó kedve van, aminek külön örültem... tündéri, amikor föl van dobva. Olyan fél tíz körül kimentünk Tecsóba, mert valami játékhoz nem volt valami program. Ott kiderült, hogy a gépén kell valamit bütykölni, hát kijöttünk... aztán kitalálta, hogy főzzünk csilisbabot. Oké, vissza Tecsó, megvettük a hozzávalókat, elindultunk műhely felé... az ám, a kenyeret meg elfelejtettük. Mivel ez Szekszárd még mindig, ezért uzsgyi vissza Tecsó harmadszorra is. Na, aztán végülis minden simán ment. Istenien főz. :) Kaja után csomó hülyeségről dumáltunk, és úgy bújt hozzám, és úgy ölelt, hogy legszívesebben megmondtam volna neki, hogy nem érdekel hogy mi lesz, mi volt, hogy mit szól az egészhez, de én most őt férjül veszem. Na persze szombatra már beteg lettem (na jó, náthás, de nekem az bőven elég, taknyom-nyálam egybefolyik) és fáradt, mert csomó dolgom volt. Este azért fölmentünk Tekébe, jöttek a jó arcok, még Tanti is benézett, aminek külön örültem. Többször is gyere, hallod-e! :D Aztán ki tudja miért, befordultam. De teljesen, egy-két perc leforgása alatt sírva tudtam volna fakadni. Csak úgy. Fájt a fejem, csípte a szemem a füst, minden bajom volt, egyedül akartam lenni egy kicsit, csöndben, hidegben. Kimentem, rágyújtottam, próbáltam megnyugtatni magam, hogy nincs semmi gond, és akkor Zoli kijött utánam. Kérdezte, hogy biztos minden rendben van-e, mondtam hogy persze, csak fáj a fejem. Nem akartam közölni vele az igazat, hogy még a mai napig is rámtör olykor a rettegés, hogy egyik percről a másikra elveszítem. Viszont láttam az aggodalmat a szemében, és ez olyan jólesett, mintha az angyalok emeltek volna föl a csillagok közé... úgy csillogtak az ő szemei is... és ő maga is olyan volt, mint egy angyal... hamarosan elindultunk haza, mert időközben ő is szarul lett. Holnap meg megyek fogorvoshoz. Semmi kedvem hozzá. Meg tanulnom is kéne... napi fél órát kb. tanulgatok is fizikát, de ehh... oktatásiak is küldhetnék már a papírt, hogy regisztrálták-e a jelentkezésemet... kedves velem éretlenségizők, ti kaptatok már papírt? És hogy készülgettek eme nemes eseményre? Féltek? Leszarjátok? Kíváncsi vagyok, ti hogyan csináljátok, illetve aki már túlesett rajta valamikor, hogyan csinálta. :)

Címkék: szerelem boldogság érettségi melankólia zoli

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr936149286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VámpírAngyal 2010.05.09. 22:08:16

Hehe én a fizika írásbelire egy hétvégét tanultam( m nekem hétfőn volt) és ahhoz képest jól sikerült!:P

deTo 2010.05.09. 22:26:22

Oké, én se kapok kulombtörvény-mérgezést, de... majd meglátjuk. :) Mennyire durva az egyetemi szintű fizika?

VámpírAngyal 2010.05.10. 14:10:42

Ha nincs meg hozzá, kb emeltszintnek megfelelő matek és fizika oktatás(és tanulás:P) a középsuliban, akkor kurva nehéz! Bár ha nem jársz bulizni idődet csak órákon meg otthon a jegyzeteid felett meg a könyvtárban töltöd akkor annyira nem nehéz! De akkor te most ide jösz erre a szakra?

deTo 2010.05.10. 14:18:22

OMG, akkor cinkes lesz... na, majd megoldom. Hát, megjelöltem Szegedet is, meg Pestet is, meg Pécset is fizikára. Aztán majd meglátjuk, hogy mi lesz.

VámpírAngyal 2010.05.10. 15:08:25

Szeged fizika bsc-t első helyen? Csak m ha igen akkor tuti felvesznek, nagyon alacsony a ponthatár...

deTo 2010.05.10. 21:52:03

Tudom, de első helyen a szegedi magyart jelöltem meg (meg ne kérdezd, hogy miért), de az ELTE fizikát fogom előrehozni. Aztán majd kiderül, hogy was meg merre... azt néztem egyébként, hogy természettudományi karokra általában elég alacsony a ponthatár. Ennyire nem érdekli az ifjúságot? Nem divatos okosnak lenni. :(

VámpírAngyal 2010.05.10. 22:11:07

A matekot meg a fizikát a középsuliban a diákok nagy része már megutálja, így nem sokan választják a fizika szakot, plusz az egyetem sem könnyű, én úgy vagyok vele h ha már fizika szak akkor szeged(nem szeretem pestet), sztem színvonalban és nehézségben is szeged a legdurvább, pécsi fizika meg lófasz mindkettőhöz képest, mindenesetre, a fizika szakot csak annak ajánlom, akit érdekel a komoly szintű matematika és fizika és ha van türelme meg kitartása hozzá! Ha magyarszakos leszel akkor meg be kell szerezned egy tarisznyát, kötött cuccokat, állandóan olvasnod kell, meg almát enned!:D

deTo 2010.05.10. 22:32:32

Szeretem a fizikát meg a matekot, mert ez a kettő aközé a kevés dolog közé tartozik, amiket nem az aktuális rendszer határoz meg, itt nincsen három T, meg ilyesmik... ezek fixek. Ha esetleg mégis magyarra kerülnék, tuti nem "illeszkednék" be a birkák közé, köszönöm, elvagyok a farmernadrágommal, hátitáskámmal, és a párizsis szendvicsemmel. Minek adjam ki magam olyan kurvanagy művésznek, akit kiröhögök? Félre ne érts, imádok olvasni, de mit kell ezzel felvágóskodnom oly módon, hogy idiótán öltözködöm, és legelek? Kiakaszt az ilyen. :D

asszonyka 2010.05.11. 00:31:03

Ööö, szóval, igazából nem értettem pontosan hogy milyen reges papírról van szó de én azt mondom nézz utána neten! arra már nem emlékszem hogy mit meg hogy, sztem felvi.hu-n mindent megtalálsz.. regelj nyugodtan, ha nem neten jelentkeztél asszem akkor is jelzi a dolgokat.. azt hiszem, de persze semmi nem biztos. rég volt már, elfelejtettem, szal bocs ha hülyeséget mondtam! :)

deTo 2010.05.11. 10:05:52

Tulajdonképpen a jelentkezési lap, csak így hosszú leírni. :) Elvileg május közepéig kéne megküldeniük, és akárhogy is nézem, ma már 11. van, szóval jó lenne, ha küldenék, mert sorrendet akarok módosítani. Egyébként nem mondtál semmi hülyeséget. :)

asszonyka 2010.05.12. 13:02:10

Akkor jó ;) Egyébként.. gondoltam egyet és megváltoztattam a blog címét, szóval mostantól a www.arcoloys.blogspot.com -on érheted el a blogomat ;) Köszi

deTo 2010.05.12. 21:45:27

Okci, és köszi hogy szóltál! :)

About a girl 2010.05.15. 00:30:52

deto: Magyar szakosként azt mondhatom, hogy tényleg vannak fura figurák a szakon, akik tarisznyával járnak, és igyekeznek minél idiótábban kinézni. De azért szerencsére nem mindenki ilyen, különben meg is őrülnék!:P Én megtaláltam a társaságom, a többiek meg nem érdekelnek. Egyébként meg hidegen hagy, ki milyen ruhában jár, sosem az alapján döntöm el, bírom-e az illetőt. A viselkedésük az, ami irritál, de az nagyon. Szóval ha magyar szakra mész, készülj fel rá, hogy sok lesz az idegesítő ember. Viszont biztos vagyok benne, hogy találsz jó fej embereket is, én is találtam! :)

deTo 2010.05.15. 15:53:40

:) De gondolom az idegesítő emberek minden szakon ott vannak. Az okoskák, a gyíkok, a sima bosszantóak, a felfuvalkodottak, a sznobok... ezekkel együtt kell élni. Talán erre készít föl az egyetem. :D
süti beállítások módosítása