HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Április vége

Patkááány 2010.04.28. 15:14

No, be lettem mutatva Zoli családjának. Tiszta aranyosak! :) Nem olyanok, mint az enyémek... együtt esznek, hülyülnek, megbeszélik a dolgaikat... amikor őket néztem, elgondolkodtam, hogy mi itthon sokszor mennyire elmegyünk egymás mellett. Oké, hozzászoktam, így jó, de azért egyszer azt is kipróbálnám. Minden esetre örültem, hogy akkor, arra a vacsira a része lettem. Tegnap meg szerenádoztunk. Először fölmentünk az ofőhöz, aki a vártnál is sokkal jobban örült nekünk... megértem, kb. ez volt a két év alatt a legelső alkalom, amikor az osztály nagy része valamiben egyetértett, és egyszerre csináltunk valamit. Ettünk-ittunk, beszélgettünk, nótáztunk... imádtam, na. :) Aztán jött a matektanár, na, ott már nem volt lakodalom, de oda se neki, mert azt követően kimentünk Promiba, és ittunk. Mivel erre nem nagyon számoltam, még délután fölhívtam Zolit, hogy hamar le fogjuk tudni a szerenádot, szóval ha gondolja, találkozhatunk este. Fél kilenc körül be is ért, és örültem neki, hogy ott volt. A gond az, hogy relatíve őszintére ittam magam - már megint. De mások is! Reni a szexuális életével traktált minket, Császárnő oszotta a hülyeséget (mesterien ért hozzá, imádom ezt a nőt!), mindenki megdinkult kicsit, és tudjátok mit? Most éreztem magam a legjobban az osztályommal. Mikor már majdnem mindenki hazament, mi is hazavittük Gabit (osztálytársam, Zolinak meg rokona), aztán még előttünk dumáltunk egy sort. Magamban elmondtam egy halk imát, hogy még ne kanyarodjon felénk, még menjünk el valahova messze, akárhova, csak még ne vigyen haza, még vele akarok lenni, és nem érdekel a holnap, még nem... de aztán persze pár percen belül leparkolt előttünk. Viszont megjegyezte, hogy reméli, hogy nem sietek. Szóba jött, hogy én őt biztosan nagyon szeretem, ha minden hülyesége ellenére vele maradok. Én meg kiböktem, hogy négy évet vártam rá, nem fogom ilyen könnyen elengedni. Érdekes, mert olyan témára tapintott rá, amiről csak Tesómnak beszéltem, hogy nem tudom, meddig bírom még ezt. Gondolatolvasó. Persze nem akarok otthagyni, tényleg szeretem. Csak vasárnap egész nap élni se volt kedvem. Ma is találkozunk, azt mondta, hogy tovább bent marad. Hát... kíváncsi vagyok. Igazából egész délelőtt (dekurvamásnaposvagyokmégmostis!) azon filóztam, hogy fordított helyzetben vajon ő ezért elhagyna engem? Azt hiszem, földobom majd neki a témát, és megkérdezem. Ja, a szívcsalódásom: tudjátok, van a dombtető, ahova már írtam, hogy időnként fölmegyek, és onnan látni Sióagárdot... árulás történt, az nem is Sióagárd!!! :( Összeomlott a hat éves légváram! Nincs igazság. Na mindegy. Szóval mindjárt április harminc, és úgy néz ki, megdöntjük a rekordot. Csak kíváncsiságból, de szeretném tudni, hogy egyszer nekem is megkérné-e a kezem? Miért érzem úgy, hogy nem?

Címkék: család szerelem boldogság melankólia zoli szerenád

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr226149294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skarlátvörös 2010.04.29. 18:47:45

Ne így állj hozzá! Ha szeret téged, akkor nem csak a kezedet kérné meg, hanem lehozná neked a csillagokat is az égről... De ezt te is nagyon jól tudod, csak félsz beismerni magadnak :) Úgyhogy, kezdd el élvezni a boldogságot!

deTo 2010.04.30. 10:49:54

Ha szeretek valakit, akkor nem mondom neki azt, hogy számomra ideális férfi/nő nem létezik, és ha megteremthetném, akkor háromból tudnám összegyúrni.

nyuszu 2010.05.01. 14:11:17

mondtam h az nem az :D

deTo 2010.05.01. 14:37:34

Micsoda mi nem az?
süti beállítások módosítása