HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) bonyhád (1) Bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Panda vs. Chopper

Patkááány 2008.11.08. 19:54

Szerintem is Choppernek volt igaza, nem érdekel, hogy ki utál meg ezért, vagy ki nem. Az egész azt hiszem úgy volt, hogy Panda elkezdte osztani az észt valakinek, hogy így meg úgy megveri (megöli?) Rebekát  (Chopper barátnője). Ezt persze Chopper meghallotta, és a pogóban úgy odavágott Pandának, hogy hú! Állítólag ütötte, aztán amikor Panda földre került (állítólag elájult, de az az igazság, hogy én ezt elég nehezen hiszem el... vagyis hát egyáltalán nem hiszem el) Chopper rúgta is. Hm, mit ne mondjak, már megérdemelte. Azok után, hogy miket tett (Dina megütése, állandó lejmolás, "én vagyok a főnök", stb...) már tényleg azt hittem, hogy senki nem mer szembeszállni vele, de szerintem most Chopper láncreakciót indított el. Egyébként Pandát ketten vitték ki Zugból, és ő olyan szép vércsíkot hagyott maga után, hogy öröm volt nézni! Közben megtudtam, hogy mi történt, mert én csak annyit láttam ebből, hogy amikor mentem be, valakit, aki úgy kb. a derekamig ért, cipeltek ki. Először azt hittem, hogy már akkor satu részeg volt (még Weisziék játszottak), aztán láttam a vért a padlón, hát mondom biztos a pogóban kapott egy párat. Aztán amikor mondták, hogy mi történt, és láttam hogy Chopperék mennyire idegesek, és hallottam, ahogy vitatkozik azzal a szarházi Playboy-jal (T-boy), már kezdett összeállni a kép. Pandát a mentők, Choppert a rendőrök vitték be, Rebeka és Johnny ki voltak akadva, bár szerintem mindenki más is. Cigó meg a szőke, szekszárdi egyetemista tojója ugyanúgy buliztak tovább, mintha mi sem történt volna. Nem azért, de ha a legjobb barátomat, akit Apunak szólítok, bevinnék a kórházba, csak akkor nem mennék vele, ha a mentősök szigorúan megtiltanák! De be fogok szólogatni neki ezért! Egy szánalmas, képmutató majom!!! A tojójával együtt, meg még sorolhatnám!!! Akik egy kicsit józan gondolkodású emberek, mind tudhatják, hogy teljes mértékben Choppernek volt igaza! Később még találkoztunk Rebekával, mondtuk neki, hogy ha tanúskodni kell bíróságon, vagy ilyesmi, akkor szóljon, mi Chopper mellett állunk. És nekem innentől már Panda lehazudhatja a csillagokat is az égről (mintha eddig nem azt tette volna, lásd légiós volt sztorija... ha valaha légiós lett volna, akkor szerintem most Chopper lenne kórházban például), bele is szarok az egész életébe, akkor is Chopper mellett állok!!! És szerintem ezzel nem vagyok egyedül!!!

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr716149556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyuszu 2008.11.08. 20:39:31

köztudott, hogy Chopper nem a kedvencem, és nem hittem volna, hogy eljön ez a pillanat, de most én is 100%-an mellette állok... Panda meg...épp itt volt az ideje h vki a sarkára álljon... Deto Te nagyon jól tudod, hogy miért kívánom őt a halál faszára....Chopper meg már kint is van, az apja letette érte az óvadékot

Csillaaa 2008.11.08. 21:56:57

Juditom mesélt...komolyan mondom ledöbbentem...nekem egyikük se a kedvencem mert... Ezek aztán durva dolgok... Néztem egy nagyot mikor Judit mesélt Ő bent volt.... kicsit ledöbbentem...most panda kapott...de am én úgy tudtam h panda bántotta is a Rebekát....

wins 2008.11.09. 01:57:03

Jó kis vérfürdő volt. Jajj ezen a tojója szövegen meg koncert óta sírok:D:D:D:D:D

2008.11.09. 09:10:41

tojójaXD én még nem hallottam... Még jó, hogy Chopper kinn van... basszus... mindenkiért revansot vett....

Deto 2008.11.09. 10:30:07

Ez így van, tisztelem ezért, és tényleg nem fog érdekelni, hogy ki mit jajgat nekem Pandáról, Chopper mellett maradok! Majd bemásolom hogy Timi miket írt nekem msn-en... azt hittem beszarok, hogy még van olyan, aki hisz annak az állatnak!

nyuszu 2008.11.09. 13:28:59

kiváncsi lennék, mit szólna a nép, ha tudná azt ami kb 80%ig bizonyítható panda bácsira és ellenem követte el...meg kiváncsi vagyok choppernek tetszene-e a story

Deto 2008.11.09. 14:26:45

Hm, lehet hogy meg kéne velük osztani? Mi a véleményed?

nyuszu 2008.11.09. 16:32:47

Chopper felvett msn-re...beszéltünk sokat... neki elmeséltem... sok mindent megtudtam...

wins 2008.11.10. 18:27:15

Azt hallottátok, hogy cigány megverte a pandát múlt héten?
süti beállítások módosítása