HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

No good

Patkááány 2008.10.17. 12:02

Megint furcsát álmodtam, és nem tudom, hogy miért. Oké, beszéltünk tegnap az illetőről, de nem gondoltam volna, hogy megint megjelenik álmomban, belefurakodik, mint egy féreg... vajon üzenni akart nekem? Szóval az álom: Gábornál voltam Mányokon, de valamiért el kellett mennem (összevesztünk?), és felszálltam a vonatra (mindig busszal járok), majd valami puszta közepén leszálltam. Ott már nem sínek voltak, hanem betonút. Szeptemberi délelőtt, kihalt minden, csak egy ház állt kissé odébb, és két ember az út másik oldalán. Döbbenten fedeztem fel, hogy az egyiket ismerem: Zoli volt. Bementem a házba, ami valami büfészerűség volt, az egyik szobában egy franciaágy, vele szemben az ablak előtt egy hűtő, amin egy kis italautomata állt, ami nem pénzzel, hanem valami zsetonféleséggel működött. Vettem magamnak inni, közben bejött Zoli, de egymásra se hederítettünk. Kiderült, hogy este valami házibuli lesz, arra kíváncsi voltam, és bár érdekelt, hogy mi lehet Gáborral, maradtam. Este tényleg sokan voltunk, jól is éreztük magunkat, bár Zoli kivételével senkit sem ismertem. A következő kép, hogy fekszünk az ágyon, és csókolózunk. Bár végig eszemben volt Gábor, és hogy most mit szólna ehhez, úgy gondoltam, hogy úgyse fog tudni róla, meg aztán álmomban azt csinálok, amit akarok... jelen esetben Zoli mosolygó arcát néztem... és nem akartam, hogy vége legyen. Zoli aztán mégis fölkelt és elment. Tudtam, hogy nem jön már vissza. Volt nálam egy nagy, vonalas füzet, amit a többiek valahogy megtaláltak, és mindenfélét írtak bele: hogy jó a buli, meg mit tudom én. Zoli is beleírt, méghozzá ezt: "Cica, azt kapod amit megérdemelsz". Furcsa, mert nem az ő kézírása volt... és mert nem a nevemen szólított, hanem úgy, ahogy régen. Körülnéztem, hogy hol lehet, de már csak néhány emberke volt ott. Később Tesóm szülőijére mentem (furcsa, hogy az általános iskolában tartották, ahonnan tavaly elballagott). Az utcánk felőli bejáratnál ácsorogtunk egy csomóan, főleg promisok. Sötét volt már, és úgy emlékeztem, hogy Zoli megígérte, hogy ott lesz. Meg is jelent, méghozzá, az égből szállt le, valami furcsa füst kíséretében. Azt mondta, elmegy egy kicsit, de nemsokára visszatér. Még néztem, ahogy elmegy az EÜ irányába, majd az elillanó füstöt... odamentem, belélegeztem... kénszaga volt. Gondoltam, hogy ez egyáltalán nem furcsa, hiszen Zoli a Pokol szülötte. Megint vártam, de megint nem jött vissza... aztán fölébredtem. És most nem értem ezt az egészet... miért álmodtam vele? Miért akartam vele maradni? Miért nem akartam, hogy az a csók véget érjen? Olyan volt minden, mint régen, réges régen... és miért van egész nap a fejemben?

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr766149569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tk 2008.10.18. 14:11:31

ne bizontalanodj el.

nyuszu 2008.10.18. 22:45:56

ezek csak álmok... amikor éber vagy Gábor van a középpontban... álmodban mindig a lehetetlenségek jönnek elő...régi emlékek... okozója lehet egy gazdag vacsi vagy fáradtság is... nem tudom...

2008.10.19. 10:50:10

legutóbbi álmom, amire emlékszem: öcsémék sátrazni mennek a balatonpartra, mert megneszelték, hogy egy atombomba van ott. mindenki megy és látványosságot csinál belőle. utána én vagyok az egyetlen túlélő, az utcán szanszét heverő bicikliket szemeteskocsik szedik össze én pedig nem merek elmenekülni, mert megölnének... hm... szóval: ezek csak álmok. ne hagyd, hogy tökéletlen álmaid befolyásolják a tökéletlen valóságot:)

todella kaunis 2008.10.19. 17:48:09

Így van :)

Deto 2008.10.19. 20:36:28

Azóta már én is rájöttem, hogy ez az álom nem jelent semmit, ahogy Zoli sem.. :)

tk 2008.10.20. 11:27:49

yuhúúú :D:D:D

deTo 2010.03.07. 18:27:57

...és mekkora kurvanagyot tévedtem én akkor! :D
süti beállítások módosítása