HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Álom

Patkááány 2010.10.23. 11:53

Nagyon életszerű álmom volt. Suliban voltam, ahol tök jól éreztem magam a többiekkel, aztán visszamentem a kollégiumba, és Dominika ágyán ülve Zolival msn-eztem. Föltűnt, hogy furcsán viselkedik, ezért megkérdeztem, hogy mi ez az egész... ő szakítani akar. Mert én sokat iszok, sokat hisztizek. Érdekes módon nem éreztem különösebb csalódottságot vagy dühöt, csak írtam neki, hogy mekkora egy gyáva féreg, hogy nem képes a szemembe mondani. Gyorsan gépeltem, mert meg akartam előzni a letiltást. Úgy éreztem, hogy átvert, kihasznált, és emiatt voltam mérges, nem azért, mert nekem már többé nem lesz Zolim. A beszélgetést megmutattam Zitának, és ő is rácsodálkozott, hogy ez mégis milyen dolog... aztán valahogy hazakeveredtem, és hogy hogyan azt nem tudom, de találkoztam Zolival, és számonkértem tőle ezt a szakítósdit. Valami faluban voltunk, naplemente után nem sokkal, gondolom Sióagárdon. Nézett rám furcsán, hogy én miről beszélek, ő nem írt ilyet, biztosan csak álmodtam. Viszont Zita is látta, és megerősített... igen, megtörtént... és akkor fölébredtem. Tegnap mondjuk volt Zolival egy furcsa beszélgetésünk... két órát lógtunk együtt, de percenként föltettem magamban a kérdést, hogy miért nem maradtam Budapesten... na mindegy. Búcsúzáskor kivételesen ki tudta mondani, hogy szeret, nagyon, elhiszem-e? Mély hallgatás, na most erre mit mondjak? Neki is kínos lehetett a csönd, mert hozzátette, hogy őszintén... belőlem meg kibukott, hogy nem. Aztán jött tőle az én-tudom-hogy-milyen-vagyok-lehetnék-jobb-is szokásos szöveg. A legjobb (legrosszabb?) hogy tényleg fölsorolta azokat a tulajdonságait, amik bosszantanak vagy lehangolnak benne. Mikor egy haver szó nélkül, csak úgy, spontán megölel, őt kb. kérni kell rá. Valahogy neki minden fontosabb, mint én. Hibáztathatom ezért? Van hozzá jogom? Itt hagytam egyedül, de ő is megtette volna. Na mindegy. Szeretem a magam kis primitív módján, de az álmomban azt nem értem, hogy tényleg nem rázott meg olyan mélyen a szakítás, vagy csak próbáltam elfolytani? Nem, nem akarok ezen gondolkodni.

Címkék: álom szerelem melankólia zoli

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr156149196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása