HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Patkááány 2010.05.06. 13:32

Azt hiszem, ez most hosszú lesz. De lehet, hogy nem. Most egyelőre csak írni akarok, összefoglalni az elmúlt napokat, heteket, hónapokat, éveket, meg úgy mindent, amit életemnek nevezek. Nincs semmi baj, csak rendet kell tennem magamban. Annyi a lényeg, hogy körülöttem mindenki változik, és persze én is változok, mert mind változunk. Csak a napokban elgondolkodtam azon, hogy honnan jöttem, hol vagyok most, és hova tartok? A május összezavar. Valamelyik este nyitott ablaknál aludtam, és megmondom őszintén, nagyon jó volt. Virágillatú volt az egész város, langyos idő volt, kis párával, olyan volt, mintha megint kisgyerek lettem volna. Akarva vagy akaratlanul is csomószor eszembe jut, hogy mi lenne, ha nem így történt volna sokminden? Ha nem rúgatom ki magam a gimiből, ha nem jövök össze másodszorra Zolival, ha nem ismerem meg a Keriben azokat az embereket, akiket, ha nem békülök ki Izussal, ha nem kezdek el lejárni Promiba, ha nem nyígok Zoli után évekig, ha nem ismerem meg Gábort, ha nem hagyom el Zoliért (brrr!), és végül, ha szilveszterkor nem jöttem volna össze Zolival harmadszorra is. Mennyi minden máshogy alakult volna... most, hogy itt az érettségi, hiába van csomó szabad órám, valahogy mégsincs elég időm magamra, mert egyfolytában aludni akarok. Fáradt vagyok. Hogy mitől, azt nem tudom. Szar nézni, ahogy körülöttem csúsznak le az emberek, vagy (ez a ritkább eset) olyan magasra jutnak, hogy már nem látnak le a többiekre. De maradjunk most inkább az első résznél. Utcára kerülnek, semmit nem csinálnak, csak isznak, ha összelejmolnak egy kis pénzt, akkor azon is inkább szeszt vesznek mint kaját, ha kell, ha nem. Az ilyeneket sose tudtam megérteni. Oké, nekem is van valamiféle fontossági sorrend. Például ha éhes vagyok és cigim sincs, bocs, de inkább cigit veszek. Aztán a kaja, aztán valami inni, ha kell, és ha buli van, akkor pia. De mindegy. Nem értem őket, hogy hogyan tudnak így élni, egyik napról a másikra. Vagy csak kevesen vagyunk, akik előre tervezünk már évekkel? Lényeg hogy ezektől szeretném magam távol tartani, és ha le is megyek parkba, inkább fönt ülök a szikláknál egyedül, minthogy lemenjek. Amúgy is jó ott merengeni. Amíg vártam, mindig azt szerettem volna, hogy egyszer majd ott legyek, és ne várjak, hanem magamban örömmel nyugtázzam, hogy már nem kell várnom, itt van. És sikerült. Néha még most sem tudom elhinni. Kurvahosszú négy év volt. Tegnap úgy bújt hozzám, hogy ott akartam maradni örökkön örökké, el akartam merülni abban a kis időben, otthagyni magam, vele. Kis kákabélűkém. :) Lehet, hogy le fogja vágatni a haját. Ezen azért rémültem meg, mert igazából nem is tudom pontosan, hogy mennyire hosszú. Nagyjából a háta közepéig érhet, de mindig össze van kötve. Megvan! Ezt (is) kérem tőle szülinapomra, hogy amíg velem van, hagyja kibontva. Azt a csodálatos, selyemszálú haja... akkor volt a leggyöngyörűbb, amikor kb. csak a nyakáig ért. Hosszú, vékony nyaka van, ha egyszer a tökéletes férfit kifaraghatnám márványból, ő lenne a modellem. A márvány úgyse beszél. Nem bánt meg az őszinteségével, nem sóhajt nagyokat. Igaz, hogy nem is mondja, hogy szeret, és hogy szüksége van rám. Csak egy hideg kődarab. Zoli minden, csak nem az. Érdekes, de valahogy mintha kiürülnének a gondolataim, amikor vele vagyok. Néha valami zene szól odabent, néha csak a csönd, néha aggódás, néha valami nem is tudom mi, amit leginkább a hullámzáshoz tudnék hasonlítani. Jövő pénteken meg Pittbull lesz Bonyhádon. Elvileg megyünk. Kíváncsian várom már, csomó bonyhádi van, akikkel ezer éve nem találkoztam, és már hiányoznak. :) Pollenre is remélem hogy sokan jöttök. Iwiw-en azt olvastam, hogy a háromnapos jegy ötezer lesz, az egynapos kettő, és a várható zenekarok: PiCsa, Rómeó Vérzik, Dalriada, Road, meg még nem tudom mik (szar az iwiw, és nem tudom megnézni). De elvileg az oldalukon jövhéten fönt lesz a program. Őszintén annyira nem dobok hátast tőle, de PiCsa meg Rómeó miatt már érdemes elmenni, na meg hát ugye a társaság... ja, meg lesz Foshiány és Pokolgép. Ebből lehet hogy sörsátor lesz, már csak azért is, mert Zolival soha de soha nem akarok Pokolgép koncerten lenni (lásd 2007. februári eset). Na mindegy, majd lesz valahogy. Remélem sokan jöttök, és oltári nagy buli lesz, mert enélkül nekem nem is nyár a nyár, és szarok a rokkkmaratonra meg az ilyen drága, burzsoá rongyrázó köcsögkicsapongásokra, nekem Pollen kell!!! Meg ti, minél többen. :) Legyen megint karácsonyfa, PujáróPörkölt, szalonnasütés, üvöltözés, sörözés-vodkázás-kukoricalopás, meg minden ami kell a Pollenhez. Ehh, most meg tanulnom kéne, de nem visz rá a szentlélek. Tesóm oszálykirándul, a hétvégém úgy néz ki, hogy elbaszva... bár Zolival tegnap beszéltük, hogy illő lenne együtt aludnunk, mert a múlt hétvégén nem jött össze. De vagy az lesz most, hogy náluk, vagy nem tudom. Igazság szerint bárhol elalszok vele, ha azon múlik, hogy együtt lehessünk. Világgá akarok menni vele. Magam mögött hagynám a süllyedő várost, a mocskot, kézenfognám és elvinném olyan messzire, amennyire csak lehet, hogy egyikünk se lássa többé a romlást. Hm. Holnap föl akarok menni a kilátóra. Szerintem magammal viszem az egyik sört a hűtőből, és megünneplem, hogy igazából eddig mindent sikerült elérnem, amit a 2010-es áprilisra terveztem. Na meg mert már meginnék egy hideg sört. :) Egyébként hülyeséget álmodtam. De már napok óta hülyeséget álmodok. Valamelyik este például azt, hogy valahol voltunk bulizni, Gábor nagyon berúgott, és én vígasztaltam szegény Ágit. A legutóbbi valami olyasmi volt, hogy szüreteltünk, de a szőlőnk totál máshol volt, hogy létezik-e az a hely, nem tudom, de egyszer majd megkeresem. Szóval mentem egy vödörrel, és jött Gábor is, aztán szóltam neki, hogy inkább ne, mert nem tud nálunk aludni. Kérdem én, mi a tosz? Oké, hogy le akartam rázni, de hagyja má' az álmaimat! :D Zoli persze már ott volt. Aztán valahogy a suliba keveredtem, a 106-os terembe, ahol éppen magyaróra vol, és a tanár feketére festtette a nyelvét, és azzal hülyült valamit. Én ezt nagyon bizarrnak tartottam, és kikéretőztem vécére. A folyosón Zoli lézengett, valahogy a haja más volt (kopaszodott?), és mondta, hogy azért, mert levágatta. Átöleltem, elindultunk, hogy az aulában leüljünk, és fölébredtem. Legalábbis valami ilyesmire emlékszem.
Szóval Pollen? Jöttök? :)

Címkék: jövő álom szerelem boldogság zoli Pollen

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr96149287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Skarlátvörös 2010.05.07. 08:56:50

Összességében azért irigyellek... :) Lehet hogy küzdened kell, de amit el akarsz érni, azt el is éred... Én meg itt vergődök egy srác miatt, és nem tudok lemondani róla :D Egyébbként pedig, ha akár csak egy perccel később kelsz fel reggel az ágyból, lehet hogy már akkor más lesz a napod. Az életedet pedig nyugodtan tervezgess, és ne félj semmitől! :)

deTo 2010.05.07. 09:29:38

Én is voltam ebben a szituban, mármint hogy vergődtem srác után... és végül sikerült elérni, amit akartam. Remélem neked is sikerülni fog! :) Az ágyból meg lehetőségeim szerint igyekszem minél később fölkelni! :D
süti beállítások módosítása