HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) Bonyhád (1) bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Do!

Patkááány 2009.05.20. 22:59

Az elmúlt 24 órában sorozatos és szinte töretlen pechszériám volt... tegnap délután Gábor közölte, hogy a buszon, amivel ment haza, fönt volt a kedvenc legjobb öribarinőm, Gyapjas, és Gábor véletlenül meghallotta, hogy ő is a Nemzetvédelmire akar menni. Megfogadtam, hogy hiába kerülök oda egy évvel később, már a legelső nap szigetelőszalaggal ragasztom föl a csajt három méter magasan a falra, és aki le meri szedni onnan, annak álmában minimum elvágom a torkát. Katalinánál este bekattant valami az agyában, mert üvöltözött, mint egy fába szorult féreg (aki tudja miért, na azért; aki meg nem tudja, így járt). Ma reggel suliba menet még mindig nyomott voltam, melegem volt, tekertem Rozit, éreztem, hogy lapos a kereke is. Suli előtt cigi, jött Dóricám, neki "elsírtam" bánatom, aztán bent a szokásos látvány: Carlos sehol (felügyelt az érettségin, mint később megtudtam), de a plázapicsák és a metroszexualitás díszpintyei csak úgy nyüzsögtek! Oda se neki, irány automata, kávé. Angolon kitöltöttem az adóbevallásom (szakmunkásösztöndíj meg diákmeló), aztán folytattam a vegetálást. Magyaron rájöttem, hogy teljesen fölösleges kötelezőt olvasni. Utoljára hetedikben volt a Kőbaltás ember fiai, most rákényszerültem, hogy elolvassam a Candidát (ne mondj semmit, tudom). A Robinsonra már nem volt időm két nap alatt. Oda se neki, hármas lett a dogám, fuccs az évvégi ötösnek. Délután kis Polip, de nem tudtunk sokat csocsózni, mert jöttek gyerekek matekkorrepetálásra. Nem akartunk a törtető tudomány útjába állni. Háromkor hívott Katalina, hogy azonnal APEH, adófaszom, kitölteni, leadni... megnyugtattam, hogy már minden megvan, csak be kell vinnem a postára. Utána bementem apukához, kérni tőle nyolcszáz pénzt, közben elbeszélgettünk a továbbtanulásról, és ekkor lettem megfosztva minden álmomtól:
én:   - ...szóval ahova érdemes menni, az a turisztika, építészmérnöki (mert úgyis fizikából akarok érettségizni, meg lehet nem ártana egy emelt matek is), egészségügy (de még a tűktől is irtózom), nemzetvédelem...
apuka:   - ...meg a jog se lenne rossz ötlet. Nehéz, de megéri. A nemzetvédelmire nem vennének föl.
én:   - Így most nem, de kicsit jobban odateszem magam a tanulás terén, meg nekiállok edzeni, akkor csak-csak...
apuka:   - Nem az, hanem hogy tartós betegeket nem alkalmaznak, te ott már eleve kihullanál. Ha elvégeznéd az egyetemet, akkor se tudnál itt elhelyezkedni. A műtétek meg minden...
Ezt követte, hogy talán ha felmennénk Pestre az orvoshoz, aki anno operált, talán tudna valamit kezdeni azzal, hogy ne legyek tartósan betegnek nyilvánítva, de mondtam faternak, hogy azzal valószínűleg nem sokra mennénk, annyit nem ér az egész. Majd megyek máshova. Meg akkor elesnék az emelt családi pótléktól és a közgyógytól (főleg ha egyszer rászánnám magam, és elmennék kiváltatni az igazolványomat). Szóval magamban megsirattam szegény pici összetört álmomat, és átkoztam magam körül mindent, hogy ennek az álomnak a darabkáit az esküdt ellenségem fogja összegyúrni, és újra megépíteni. Miért pont ő?! Bár délután Gábor megnyugtatott, hogy ha tényleg így van, akkor Gyapjas se mehet nemzetire, mert neki a tüdejével van valami gebasz. Kövezzetek meg, de megnyugodtam tőle. Egyszer ígyis-úgyis szétverem. Szóval igen, találkoztam ma is Gáborral, utána randi Nyuszuval, haza... és a mai napomat megkoronázandó, felhívott Katalina (szerencsémre kimentek a tanyára), hogy mi a szart hazudozok, hogy már rég kitöltöttem az adóbevallásomat, mikor apuka azt mondta neki, hogy azért mentem be hozzá, hogy segítsen nekem. Gondolom szegénykém nem akarta hogy Kati tudja, hogy pénzt kértem tőle (nyócszázat). Tudom, hogy csak jót akart, de hiába próbáltam Katalinának elmagyarázni a telefonba, hogy ez nem így van, nem hagyott szóhoz jutni. Megint kiabálás, sírógörcs, meg kisfaszom. Elmagyaráztam nagy nehezen Tesómnak, hogy mi az ábra, megpróbáltam felhívni apukát, de Katalina vette föl, nem tudtam vele beszélni. Aztán utána már Cintia hívta föl, és elmagyarázta neki, hogy was meg merre. Utána egyből higgadtabban beszélt velem is, nem haragszom rá. Nem mondom, hogy jólesett, mert nem (szokásos kidoblakitthonról-szöveg), de le se szarom. Szombaton meg az vesse rám a legelső követ, aki ellenzi, hogy bebasszak, mint a vadökrök.

Címkék: düh melankólia

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr886149459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

About a girl 2009.05.21. 09:23:07

Néha olyanok váltják valóra a te álmaidat, akik nem érdemlik meg, mégis az ölükbe hullik minden. De ez esetben Gyapjasnak sem jön össze. :P Milyen műtéted volt? Ezekről a régi dolgokról nem tudok.

VámpírAngyal 2009.05.21. 17:10:34

Nem tudom h mit csinálnak a Nemzetvédelmin(nemzetet védenek?:P),de én sztem te többre vagy hivatott,szal sztem ne bánd, jó tudom h álom meg minden,de akkor se! Mi lesz szombaton? Csak nem nyárnyitó?Kik lépnek fel?

deTo 2009.05.21. 20:49:44

Réka: születési rendellenesség, a nyelőcsövem fölülről beletorkollott a légcsövembe, alulról meg csak egy csonk volt, amiatt operáltak, meg utána volt ott egy szűkület még nagyon sokáig, és pl. másfél évesen nekiálltam guberálni (a jövő előrevetíti árnyékát :D), és egy almacsutka a torkomon akadt, azt se tudták máshogy kiszedni, csak műtéttel... már akkor fimsztár lettem egy oktatófilmen! ^^ Szóval a lényeg, hogy ehhez a bajhoz elvileg társulnia kéne szív- vagy máj- vagy veseproblémáknak. Ebből egyik sincs, remélem később se jön ki. Van még egy, a személyes kedvencem: szellemi visszamaradottság. De akkor állítólag max egy ötéves gyerek értelmi szintjén lennék. De egyik sincs, tünetmentes vagyok... csak hát papíron nem. Gyuri: nemzetvédelmi... "Tűzoltó leszel, s katona..." vagy tűzszerész, hadtudós, meg van még pár kar, ahova fehérnép is bekerülhet. Mindegy, megcélzom az épmérnökit. Szombat: igen, nyárnyitó (The tide behind us, Self Control, KŐT, BorzAlom, meg Gyenei Ricsiék, csak a zenekar neve nem jut eszembe, meg valami Hippie track). Gyössz?

VámpírAngyal 2009.05.21. 22:24:14

Én minimum a világegyetem Úrnőjének tudlak elképzelni,szal ne legyél nemzetvédelmis,nyárnyitóra meg sajna nem tudok menni,mentem volna de nem fog összejönni egyik felem bánja,de a másik nem,majd legközelebb!

deTo 2009.05.21. 22:33:46

Oké, akkor jövőre! ^^ Azért ha lesz majd valami jó buláj, akkor szólok! Egyébként... világegyetem úrnője... már megvolt, mi jön utána? :D

VámpírAngyal 2009.05.21. 23:07:38

XD Majd nyáron tuti lenézek,július-augusztus környékén,de akkor majd úgyis szólok!

VámpírAngyal 2009.05.24. 00:42:04

Boldog Szülinapot!:)

Janka 2009.05.24. 11:34:19

Ááá, megelőztek. :) Szóval boldog szülinapot! :torta:

deTo 2009.05.24. 21:51:20

Köszönöm! ^^

wins 2009.05.24. 22:07:29

Ez most sok volt.:D Nem tudtam végigolvasni, majd holnap.:D
süti beállítások módosítása