HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) bonyhád (1) Bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Bojz III.

Patkááány 2009.10.20. 16:43

Szóval. Tegnap már reggeltől vártam, hogy hívjon, vagy írjon, hogy mikor ér rá. Na, ez nem történt meg, se délelőtt, se délben... azt mondta, hogy négy-öt után fog ráérni... szóval négykor már igencsak tűkün ültem, ötkor meg kis híján szétkapartam magam. Lemondtam erről az egészről, örültem hogy legalább volt egy rövid idő, amíg dumáltunk, és nekiültem tanulni (tehát panaszkodni Tesómnak). Abban a pillanatban megszólalt a Happy Tree Friends, vagyis a telefonom... Zoli volt. Mondta, hogy öt-tíz perc, és ott van előttünk, majd megcsörget, ha ideért. Nabasszus, készüljünk el ennyi idő alatt! Oké, csak sminket javítottam meg átöltöztem, rapid fogmosással még szórakoztam egy kicsit, és már hívott is, hogy itt van előttünk. Oké, kabát-cipő föl, majd jövök, lift, lépcsőház, cigi meggyújt, ki az esőbe. Beültem mellé a kocsiba, és hátradőltem, valamiért felszabadultnak éreztem magam akkor, abban a pillanatban. Egy darabig ott ücsörögtünk, beszélgettünk, aztán kitalálta, hogy üljünk be valahova, na persze nekem nem volt egy buznyákom se, de felajánlotta, hogy meghív. Hát jó, nem tiltakoztam. Ugyanoda ültünk be, ahova régen is jártunk... a sors iróniája, hogy a kocsma neve Randi. Bár nem ugyanahhoz az asztalhoz, ahova anno, mert az már foglalt volt. Folytattuk a dumapartit mindenről, és volt pont, ahol igen, bevallom, úgy elérzékenyültem... kereste a pénzét, és az iratai között matatott (én is oda szoktam tenni), és kipakolt egy csomó mindent, köztük a volt csaja képét, hozzátette, hogy nem tudja, az még miért van ott (nekem is ott van még Gábor fényképe), és előkerült pár koncertbelépő is. Egyszercsak mutat nekem egy gyűrött, fekete papírt, egy Prosectura belépőt, kérdezte, hogy emlékszek-e még rá, arra még együtt mentünk... mondtam, hogy igen, emlékszem, valahol még nekem is megvan ez a jegy (fönt a falamon, csukott szemmel is megtalálnám). Az a koncert 2006. január 14-én volt, azóta megvan neki az a kis fecni amit ott kaptunk... eltette, mert emlék... majdnem négy éve... na aztán még dumáltunk egy darabig, és valamivel hét óra után elindultunk azzal, hogy majd még összefutunk, nem biztos hogy megy Dalriadára (én se), legyek jó, te is... és ennyi. És örültem ennek az egésznek, és örülök most is, és ha péntekig keresném, csapjatok fejbe! Kíváncsi lennék, hogy ő hogy áll hozzá ehhez az egészhez... ha akart volna, már rég elküldhetett volna a bánatba, viszont mindig én írok neki először... néha olyan jeleket ad, amik egyértelművé teszik hogy az égvilágon semmit nem akar tőlem, máskor meg olyanokat, amik szerint meg igen. Ezt bírom benne, hogy lehetetlen kiigazodni rajta. Meg ahogy beszél. Jó lenne újra látni... ja, amúgy ma találkoztam Lolácskával is, egyre inkább rájövök, hogy mi ketten kurvára nem tartozunk össze. Egyszerűen vele nincs miről beszélgetni, ülünk egymás mellett, és nézünk ki a fejünkből. Nem tudom, melyikünk a nagyobb nyuszi. De már nem is érdekel, ezennel leteszek róla.

Címkék: szerelem zoli lolácska

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr776149372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

asszonyka 2009.10.20. 18:33:59

*nagylevegő...kifúj* Hhhaaaaajjj.... Oo *ábrándozva olvadozik* :)

Nóri 2009.10.20. 18:58:01

"Alakul a molekula, mocorog az atom...":D:D:D Csak így tovább! Jó jel, hogy megtartotta a jegyet vagy csak nem erőssége a takarítás..:D:D De nem..tényleg.:)

deTo 2009.10.20. 19:02:06

Ojszi: na igen, valami ilyesmiben vagyok. :D Nóri: a genetikusokat én is! :D Azt mondta, hogy minden ilyesmit megtart... de könyörgöm, az irattartójában? Az élete első koncertje (Szekszárdon?) és a 2007-es Metálkarácsony belépő mellett? Jó, biztosan volt ott más is... de akkor is... ÁÁÁ!!! :D

Csilla 2009.10.20. 21:43:47

ha elrakta a fecnit az még jelent valamit! sok sikert!!!! :):):)

deTo 2009.10.20. 22:22:48

Hát jelentsen is! Köszi! ^^

VámpírAngyal 2009.10.21. 16:11:22

Fú ez tök jó, amúgy ha jól emlékszem azon a koncerten én is ott voltam és eléggé érdekesre sikerült!:P

deTo 2009.10.21. 18:33:36

Az Pokolgép volt, amire gondolsz, és igen, eléggé érdekesre sikerült... xD

VámpírAngyal 2009.10.21. 19:53:57

Nem csak egy évvel korábbra hoztam a dolgokat!:P

2009.10.21. 22:10:42

Na, na:) alakul:) Nagyon örülök:) És szerintem a megtartott koncertjegy jelent valamit. Én minden P-vel kapcsolatos dolgot mélyen elrejtve valami dobozban tárolok...

deTo 2009.10.21. 22:29:43

Mondasz valamit... de egyelőre még az időre bízok mindent. Meg magamra. :)
süti beállítások módosítása