HTML

PatkányBlog

Friss topikok

  • Patkány: Face-en megírom :) (2014.02.24. 19:53)
  • Patkány: Köszi, neked is így utólag :) (2014.02.11. 06:47) Attakúvahéttentégit :D
  • Patkány: Áh, csak pillanatnyi zavar... mint amikor megállsz egy picit megcsodálni valamit és már mész is to... (2014.01.29. 23:55)
  • Patkány: Jövő héten már nem vizsgázom :) (2014.01.29. 23:54) Áramlat
  • Patkány: Próbálom még menteni a menthetőt. Talán tényleg csak egy mély, egy bazira mély hullámvölgyben... (2013.10.21. 09:21) Sweet home.

Címkék

Ádám (5) ajándék (1) albérlet (3) állati tények és talányok (1) állatok (1) álmos (1) álom (34) alteregó (1) alterego fesztivál (1) angol (1) antiface (1) anyaság (1) árulás (2) a férfi titka (1) a szolgálólány meséje (1) ballagás (2) barátság (22) Barbie (1) bátaszéki gimi (1) beteg (3) bicikli (1) blog (1) blogszülinap (2) boldogság (109) bonyhád (1) Bonyhád (1) BOSSZÚ (5) bsb (1) búcsú (1) budapest (4) buli (35) buzik (2) Carlos (11) céges (1) cigány (1) cigi (3) család (38) Cukkerbogyó (1) cukrászda (1) D. (12) dél-korea (1) diploma (2) divat (1) düh (1) Edda (1) egriszakmunkásversen (1) egyetem (37) Élet (1) életkor (1) első hó (1) emberek (1) emo (1) én (9) Érd (3) érettségi (22) erőszak (1) esküvő (1) Észak-Korea (1) ex (1) facebook (1) fail (2) fáradt (1) Faun labirintusa (1) felvételi (2) fesztivál (2) film (5) filozófia (1) följelentés (1) fotóm (1) függőség (1) fun (4) Gábor (1) gólyabál (1) gólyatábor (2) gondolat (1) gothart (1) gothart.hu (3) gyakorlat (1) gyerek (1) gyűlölet (2) háború (1) halál (2) harag (4) házasság (1) hazugság (1) hiszti (2) hit (2) horoszkóp (1) horvátország (2) ideges (1) igazságtlanság (1) internet (1) IQ teszt (1) írás (1) Írások (1) iskola (2) Isten (1) iwiw (4) járvány (1) játék (1) jogsi (1) jókedv (1) jövő (8) K-Pax (1) kaja (1) kapcsolat (3) karácsony (3) kárpátia (1) kávé (1) kenderesitamás (1) kép (4) kérdés (3) kiégett (1) kocsma (1) kollégák (4) kolléga úr (2) kollégium (29) költözés (4) koncert (32) könyv (3) korea (1) koronavírus (1) kresz (1) labor (3) lakás (1) Lenin (1) leszbikus (1) leszokás (2) lol (1) lolácska (7) magány (5) Magyarország (3) melankólia (125) melegfölvonulás (2) morog (1) msn (2) múlt (4) munka (24) Murphy (1) myvip (1) napiszar (3) névtelen tábornok (98) novella (1) nyár (4) nyaralás (2) nyárnyitó (3) oldboy (1) olvasás (1) ősz (2) őszinteség (1) otthon (3) óvoda (1) párkapcsolat (3) pasik (5) pest (2) picsa (1) Pittbull (2) politika (1) Pollen (9) pollen rockfesztivál (3) promi (1) pujárópörkölt (1) punk (2) puruttya (1) raj (1) rammstein (1) Ramone (4) randevú (1) régen (1) régi promisok (3) reklám (2) Rémarcú (3) remény (14) részegség (2) Rózsaszín Pitbull (1) rózsaszín pittbull (2) sakk (2) Sötétvölgy (1) suli (1) szabadság (2) szakítás (7) szanalmas (1) Szekszárd (6) szekszárdi keri (29) szentkoronaradio.hu (1) szeptember (1) szerelem (243) szerenád (1) szeretet (2) szex (2) szexuális zaklatás (1) szilveszter (7) szőke (1) szoptatás (1) születésnap (1) szülinap (4) szülők (3) szüreti (4) társkeresés (3) társkereső (1) tavasz (1) tél (1) természet (1) terv (1) tervek (1) Tesco (1) Tesócim (4) tesóm (5) teszt (2) tetoválás (1) tisztelet (1) titok (1) továbbtanulás (19) tv (2) udvarlás (1) újrakezdés (1) új srác (7) Ünnepek (2) úszó (1) úszóbajnok (1) utazás (1) vád (1) vágyak (1) válás (1) vallás (2) változás (1) vásárlás (2) vélemény (1) vers (4) vicc (1) videó (11) vihar (1) világvége (1) youtube (1) zaklatás (1) zene (11) zmne (2) zöldszemű (11) zoli (170) Zug (1) Címkefelhő

Tündér/álom

Patkááány 2009.07.21. 23:28

Megöltem egy tündért. Jó negyed órája röpült be a szobába, gondolom a fényre jött. Csak azt hallottam, hogy neki-nekiszáll a falnak, és hangos... aztán odanéztem, az hittem, hogy egy hím szúnyog, amit utálok. Szaladtam a másik szobába, hogy a modern technika rovarirtó csodaszereivel kivégezzem... és megtettem. Már haldoklott, amikor láttam, hogy mi is az valójában. Kék volt. Ha megtalálom, holnap megmutatom Gábornak is. Nagy, csillogó szárnyú tündér, kecses és csodálatos... ki kellett volna terelnem. Hát... mostmár sajnos ezen nem tudok változtatni. Úgy érzem magam, mint a béka az egyik írásomban.
Más: valamelyik (tegnapelőtt?) este érdekeset álmodtam megint. Nem csak akkor, de ez az egyetlen, amire emlékszem. Az volt, hogy kaptam egy levelet a bátaszéki gimitől, hogy hallották, milyen jó eredményeim vannak a Keriben, és hogy mindenki büszke rám, meg ilyenek, ezért szeretnék, ha visszamennék Bátaszékre tanulni. Tökre megörültem neki... végre újra egy osztályban lehetnék a régi barátaimmal, akiket már évek óta nem láttam, és csak néhánnyal tartom a kapcsolatot, újra tagja lehetnék annak a nagy családnak. El is utaztam Bátaszékre, és sétáltam egyet a gimi folyosóján, ami álmomban a Keri volt. Ott döbbentem csak rá, hogy hát azok az emberek már rég elmentek máshová... egyetemre járnak, családot alapítottak, messze vannak már... csak a tablókról és a tanáriból nézett rám pár ismerős arc. Rájöttem, hogy vadidegenek vesznek körül és rohannak el mellettem, és hogy ott valószínűleg megint csak bukdácsolás lenne osztályrészem. Így hát megköszöntem a bizalmat, de csak úgy magamban, és nyugtáztam, hogy jobb nekem már a Keriben. Ott is vannak barátaim, noha jóval kevesebb, mint Bátaszéken. Voltak ott olyan emberek, akiket soha nem felejtek el. Marika, akinek a hazugságain annyit visítottunk; Nojmi, aki mindig próbált a jó útra terelni és jókedvre deríteni; a drogos csajok, akiknek egy része azóta már jó kislány lett, az első szerelmem: K. Gergő; Marilyn, S. Peti, Julcsi, Zümi, és persze Kinga, aki ott volt, amikor átjöttem a Keribe, de már sajnos nincs ott, nyugodjon békében. Néha úgy érzem, jobb ez így. Mármint hogy "helyben vagyok" iskolaügyileg. A továbbiakról valószínűleg csak annyit tudok biztosan mondani, hogy Pestre akarok menni, Szekszárd után jót tenne a nagyváros. Bár az is lehet, hogy két hét után zokogva menekülnék haza. Egy próbát azért még megér... felmenőim is jobban támogatják, mint mondjuk Pécset (hja, a közelség). Csak vegyenek föl a Z1etMre...

Címkék: álom továbbtanulás szekszárdi keri bátaszéki gimi

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://patkaaany.blog.hu/api/trackback/id/tr156149429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

About a girl 2009.07.21. 23:33:11

Hm...ez érdekes. Én Pestet zártam ki anno, amikor választani kellett. Nem tudom, miért, de olyan idegen nekem az a hely. Inkább egy vidéki város...

deTo 2009.07.22. 00:35:39

Nekem is idegen, de vidéki városban nőttem föl, köszönöm, huszonegykét év elég. Faluban meg nincs egyetem. :D

mindenkeppen 2009.07.22. 02:56:01

megjártam a vidéki kisvárosi, meg a vidéki nagyvárosi világot is. semmi különös, ha csak az nem, hogy egyre kisebb az esélye, annak hogy összefutsz azzal, akivel tegnap. ha nem olvadsz bele a masszába akkor semmi gáz. de mindig hazavágysz majd a csendes kis faludba :)

nojmi 2009.07.22. 09:59:28

Köszi Sziszi!:)Csináltunk ott jó sok hülyeséget!:D ÁFA-kulcs:D:D:D Basszus tényleg, a JETI!:D:D:D Én is sokat álmodok Bátaszékről!:S Próbáltalak jó útra terelni....kevés sikerrel:D mindig belevittél a hülyeségbe, de így volt jó!a mondás is úgy van:Könnyű Katát táncba vinni, ha ő is akarja.. Kinga....na igen, Ő aztán mindenkit szeretett( majdnem mindenkit;)) Szóval összességében nem lett volna semmi baj azzal a sulival, ha egyes tanárok soha, egyesek pedig ritkábban jöttek volna órát tartani!:D

deTo 2009.07.22. 12:21:54

Na igen... Osváthné? :D Figy, ebben a dögmelegben nem nagyon merek lebringázni hozzátok, de ha hűvösebb lesz egy kicsit, akkor egyeztetünk, jó? Tanárok közül egyébként... voltak normálisak, rendesek... de valahogy egy se nagyon hiányzik. Talán Hollósi-Simon Judit, de már ő se tanít ott. ÁFA-kulcsot néha látom ám! :D

nojmi 2009.07.22. 13:43:18

Oksi, itthon sem voltunk egyébként múlt héten!:$Kicsit leugrottunk Anyumékhoz!:D Osváthné....Pfffff!:D Jagicza? xD Toncsika bácsika?:D vagy a bangó margit meg a lezlály!:D:D De jó volt gyereknek lenni!:$:)

deTo 2009.07.22. 14:19:55

Jagicza... rémálmaimban még kísért, ahogyan az az értékes és értéktelen zenéről magyaráz... szerintem a gyerekei drogfüggők lesznek miatta. Toncsi bácsit szerettük, bár visszagondolva, néha ő is szívatott minket. :D Bangó Margit... múltkor néztem meg az adatlapját myvipen... anyám... hát a Lezlály meg... a kóla és a szendvics, meg a többi... azok voltak ám a régi szép idők! :D

tk 2009.07.22. 19:37:26

Meikre mennél?

About a girl 2009.07.22. 21:03:22

Az álmoddal kapcs.: eszembe jutott, mire emlékeztet! Megnéztem a faunos filmet (amit a blogodban ajánlottál), abban van hasonló. Valami bogárféle alakul át tündérré. :)

deTo 2009.07.22. 21:15:03

Lí: hogyhogy melyikre? Melyik suliba? Ha újrakezdhetném, Bátaszékre, csak épp fordítanék bokros teendőim mellett némi időt a tanulgatásra is. Réka: igen, ott asszem a sáska volt. De a szitakötő valahogy mégiscsak kecsesebb... tündéribb... :)
süti beállítások módosítása